Naruto @ 2BE

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Naruto @ 2BE

Post by Brook500 »

SilverOwls wrote:Vanochtend gekeken en tzijn blijkbaar herhalingen want ze speelden de eerste episode. :roll:
Dat doet mij denken aan toen ze Dragonball Z nog gaven op Kanaal2, maar dit wordt dan precies rapper herhaalt dan DBZ? :?
Image

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Naruto @ 2BE

Post by SilverOwls »

Hopelijk niet. -.- Anders stop ik gewoon met kijken.
Waarom doen ze dat eigenlijk. :?
Image

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Naruto @ 2BE

Post by Brook500 »

SilverOwls wrote:Hopelijk niet. -.- Anders stop ik gewoon met kijken.
Waarom doen ze dat eigenlijk. :?
Zoveel mogelijk besparen op de verzendingskosten zeker. Als je denk ik alle Naruto-episodes gaat uitzenden dan je sowieso veel op tafel moet gooien en 2BE zal niet zoveel geld hebben voor dat project. :?
Maar voor mij maakt het niet veel uit. Ik kijk al niet veel televisie meer en zeker niet naar gedubde versies. En ik heb al lange tijd terug alle episodes van de eerste Naruto-serie gezien. :wink:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

SilverOwls wrote:Vanochtend gekeken en tzijn blijkbaar herhalingen want ze speelden de eerste episode. :roll:
... Damn. -.-

Wel een gekke plek om te stoppen. Ze hadden net die kikkerkerel gedag gezegd.

Nou ja, het was een succes dat ze zover geraakt zijn, neem ik aan. Die afleveringen van Ben 10 heb ik intussen al elk 5 keer gezien, in de laatste maand alleen. -_-

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Naruto @ 2BE

Post by barbapapa »

Dezemiddag toevallig een aflevering gezien. Eigenlijk vind ik de dub best nog OK. Het is wat meer met de haren getrokken, maar dat verhoogt het camp-gehalte; en dat helpt wel in het relativeren van de werkelijke kwalitatieve inhoud van iets zoals Naruto.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

Mja, bij nader inzien viel de anime nog redelijk mee. Ik ben ze toch blijven volgen.

Maar ik voel nog steeds niet de dringende behoefte om aan de manga te beginnen, dus zo geweldig was ze nou ook weer niet. :wink:

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

NeeNee wrote:
SilverOwls wrote:Vanochtend gekeken en tzijn blijkbaar herhalingen want ze speelden de eerste episode. :roll:
... Damn. -.-

Wel een gekke plek om te stoppen. Ze hadden net die kikkerkerel gedag gezegd.

Nou ja, het was een succes dat ze zover geraakt zijn, neem ik aan. Die afleveringen van Ben 10 heb ik intussen al elk 5 keer gezien, in de laatste maand alleen. -_-
Precies 2 seizoenen. Blijkbaar vergeten een maand op voorhand te zeggen dat seizoen 3 er niet aankomt. Sorry! Verwacht tot 30 december maar niks trouwens...

Ben 10 Ultimate Alien? Pff... de originele serie is stukken beter. (elke aflevering van Alien Force & Ultimate Alien als volgt: Ben verandert in alien -> werkt niet -> Ben verandert in ultieme alien -> yeey! wereld gered!)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

Kira wrote:Ben 10 Ultimate Alien? Pff... de originele serie is stukken beter. (elke aflevering van Alien Force & Ultimate Alien als volgt: Ben verandert in alien -> werkt niet -> Ben verandert in ultieme alien -> yeey! wereld gered!)
Maar zo gaat elke aflevering van de originele serie ook. :P

En bovendien vind ik die materiaal-veranderende kerel wel leuk (ben zijn naam vergeten. t' Is niet dat ik echt superhard aan het opletten was of zo). Hij is een goede aanvulling voor het kibbelende duo.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

Bedoel je Kevin?

In de originele serie zijn die dus vijanden. En er zijn er 2 afleveringen over de toekomst (en dan heeft Ben een baard...) en daarin zijn ze nog steeds vijanden. Ben 10 Alien Force & Ultimate Alien speelt zich tussen beide af. Ze zouden dan wel op z'n minst de laatste aflevering Kevin terug slecht moeten maken...
NeeNee wrote:Maar zo gaat elke aflevering van de originele serie ook. :P
Huh? Toen had hij nog maar 10 aliens, toch? (Op het einde 20 ofzo... Maar geen ultieme) Gelukkig kwamen de makers daarna af met Generator Rex. :P Seizoen 2 hiervan is zo geweldig! :D
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Naruto @ 2BE

Post by NeeNee »

^ Ja, maar het is toch ook altijd "Ben confronteert slechteriken -> werkt niet -> Ben verandert in alien -> wereld gered"?

En ik vond Kevin wel geinig. Die toekomstafleveringen zien we dan maar als een alternatief universum of zo. :lol:

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

In m'n broers klas zijn er nu enkele fans van Naruto dankzij 2BE.

Vanaf de 21ste komt het trouwens enkel nog in het weekend. Misschien starten ze dan eens met nieuwe afleveringen?
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: Naruto @ 2BE

Post by Saki »

Ik denk niet dat ze Shippuuden gekocht hebben aangezien die rechten bij Kana liggen

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

Ze zenden sowieso niet de Japanse versie uit. Ze kochten het aan via Turner trouwens.

Maar ze zitten alleszins nog lang niet aan Shippuuden. Ze herhalen voor de miljardste keer de eerste twee seizoenen.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Naruto @ 2BE

Post by yatagarasu »

Ja en ik zie ze niet direct nieuwe uitzenden. Ik zie ze eerder op een andere serie overschakelen. Of misschien totdat de kijkcijfers dalen.
Image

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Naruto @ 2BE

Post by Kira »

RIP Naruto @ 2BE (5 september 2011 - 14 april 2013)

Moest het iets uitmaken.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

Post Reply