Dybex NL

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Dybex NL

Post by Weertangel »

Sorry, ik zie daar niets verkeerd aan, raar misschien, maar verkeerd??

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Dybex NL

Post by Ginrai »

Brook500 wrote:Hopen dat het alsnog lukt. Het zo spijtig zijn als 't niet zo is.

het zou in principe geregeld kunnen worden aangezien de Regio-1 uitgaves van hellsing ultimate hervat worden,maar het valt nog altijd af te wachten tot dat dybex zelf met nieuws komt betreffende de staat van HU.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Dybex NL

Post by Edward »

In het Kana manga topic gaat een hele discussie over dat NL vrijwel nooit voorblijft op releases in andere landen. Nou, dybex (oke oke, dat is ook frankrijk) presteert het dan wel hoor!!

Een maand eerder dan de USA release (wat zeg ik, Bijna 2 maanden eerder!! want Funimaton brengt FMA Box 4 pas op 29-3-11)

FullMetal Alchemist Box 4: Aflevering 39-50
Image

Full Metal Alchemist: Brotherhood Box 4 (3DVD)
Label: Dybex / Artnr.: DV30520 / Ean: 9789058499004 / Winkelprijs: 34.95 euro

Dankzij Ed en Al wordt Scar eindelijk gevangen genomen. Maar Winry, wiens ouders door Scar werden gedood, besluit hem te verzorgen. Scar lijkt volkomen overdonderd door deze medemenselijkheid, en door de aanwezigheid van Miles, de halfbloed van Ishval, in de legerrangen. Op verzoek van Marcoh, besluit Miles Scar weer vrij te laten. Nu moet de groep nog zien te ontsnappen aan de waakzame Kimblee en zijn mannen.

De meest populaire serie uit de geschiedenis van japanimation is terug! Mooier, sterker en ontroerender dan ooit. Een trouw eerbetoon aan de bekende manga van Hiromu Arakawa. Een echt juweeltje van Japanse animatie.

Kijkwijzer: 12 jaar.
DVD details: Japan, 2009, 300 min, Japans, Frans 2.0 , 16:9, Nederlands en Frans ondertiteld.


Ow... en ze brengen ook de volgende box uit:

Image
The Vision Of Escaflowne (6DVD)
Label: Dybex / Artnr.: DV30618 / Ean: 9789058499035 / Winkelprijs: 49.95 euro

De jonge, verlegen scholiere Hitomi Kanzaki gaat helemaal op in haar Tarotkaarten.Op een dag krijgt ze visioenen van gevechten, vernielingen en oorlogen. Eén van die visioenen openbaart zich zelfs tijdens haar atletiektraining. Een jonge strijder verschijnt op het schoolterrein, direct gevolgd door een enorme draak! Vervolgens wordt Hitomi meegesleept in een verrassend avontuur waarin de Tarotkaarten een toekomst vol gevaar voorspellen...

Vision of Escaflowne is een onstuimige show, ontsproten aan de breinen van Shoji Kawamori (Macross) en Nobuteru Yuki (Record of Lodoss’ War) met een animatiekwaliteit die in TV-series zelden eerder te zien is geweest. Voeg daarbij de imposante, bijna sacrale muziek uitgevoerd door het Warschau Filharmonisch Orkest en het sterke verhaal waarin elementen uit sciencefiction, Fantasy en (oosterse) volksverhalen een belangrijke rol spelen, en het is duidelijk waarom Vision of Escaflowne bij ieder een onuitwisbare indruk nalaat.

Kijkwijzer: 12 jaar.

DVD details: Japan, 2000, 600 min, Japans, Frans, Duits 2.0 , 4:3, Nederlands, Frans en Duits ondertiteld.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Dybex NL

Post by Ginrai »

ik had iemand iets online horen zeggen dat ive niet meer bij filmfreaks zou werken :cry: !zou een enorm spijtige zaak zijn indien dit waar zou zijn(eerst Vanessa bij glenat,nu ive bij filmfreaks).

dus edward waren de mails nog afkomstig van ive zelf?


maar eenderhoe dure maand qua anime dan(zal waarschijnlijk de escaflowne box op zijn backlist zetten)

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: Dybex NL

Post by Bart »

Edward wrote: The Vision Of Escaflowne (6DVD)[...] en het is duidelijk waarom Vision of Escaflowne bij ieder een onuitwisbare indruk nalaat.
Om eerlijk te zijn: vooral die lange neuzen lieten bij mij een onuitwisbare indruk na.
Goed geschreven anime, wel.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Dybex NL

Post by Edward »

Ginrai wrote:ik had iemand iets online horen zeggen dat ive niet meer bij filmfreaks zou werken :cry: !zou een enorm spijtige zaak zijn indien dit waar zou zijn(eerst Vanessa bij glenat,nu ive bij filmfreaks).

dus edward waren de mails nog afkomstig van ive zelf?


maar eenderhoe dure maand qua anime dan(zal waarschijnlijk de escaflowne box op zijn backlist zetten)
De nieuwsbrief verschilt totaal niet van de andere nieuwsbrieven. En die worden verstuurd vanaf info@filmfreaks.nl. Wat ik wel kan zeggen is dat er op de
Facebookpagina van Ive staat dat hij bij Filmfreak 'heeft gewerkt bij'

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Dybex NL

Post by Koen »

en in de nieuwsbrief wordt er geen vermelding meer gemaakt van "info: ive@filmfreaks.nl"
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Dybex NL

Post by Edward »

Koen wrote:en in de nieuwsbrief wordt er geen vermelding meer gemaakt van "info: ive@filmfreaks.nl"
Ik heb eens nieuwsbrieven er op teruggeslagen, want ik kon mij niet heugen dat er een mailadres onder stond. Je hebt gelijk, Koen.
De laatste keer dat dit emailadres er onder stond is in de nieuwsbrief van 3 september 2010. De 5 nieuwsbrieven die daar op volgden
hadden allen het emailadres al niet meer :shock: ...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Dybex NL

Post by NeeNee »

Edward wrote:
Koen wrote:en in de nieuwsbrief wordt er geen vermelding meer gemaakt van "info: ive@filmfreaks.nl"
Ik heb eens nieuwsbrieven er op teruggeslagen, want ik kon mij niet heugen dat er een mailadres onder stond. Je hebt gelijk, Koen.
De laatste keer dat dit emailadres er onder stond is in de nieuwsbrief van 3 september 2010. De 5 nieuwsbrieven die daar op volgden
hadden allen het emailadres al niet meer :shock: ...
Bedrijfsspionage via nieuwsbrief, lol. :roll:

Nou, dat verklaart waarom we hem hier al zo lang niet meer gezien hebben.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Dybex NL

Post by Koen »

De nieuwsbrief van december had nog steeds die vermelding hoor, Edward. Nu ja, ik heb Ive gewoon een mailtje gestuurd. We zullen zien. Als hij nog kan reageren want ik heb enkel z'n filmfreaks adres ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Dybex NL

Post by Edward »

Koen wrote:De nieuwsbrief van december had nog steeds die vermelding hoor, Edward. Nu ja, ik heb Ive gewoon een mailtje gestuurd. We zullen zien. Als hij nog kan reageren want ik heb enkel z'n filmfreaks adres ;)
Helaas, Koen. Toch echt niet hoor;).. Ik heb alle nieuwbrieven sinds juli vorig bekeken en nee, December bevat nergens dat mailadres. Zie je zesde zintuig iets wat mij neit opvalt:P... Ach, het maakt mij niet uit, maar ik ben benieuwd.. Stopt ook filmfreak dan met een contactpersoon via de fora?
S horen wat Ive zegt 8)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Dybex NL

Post by Koen »

Op de december-nieuwsbrief die ik ontving staat hij nog steeds vermeld met emailadres, misschien is er een verschil tussen persnieuwsbrieven en de gewone? Nu ja, als hij er niet meer werkt is de kans klein dat hij zijn mails nog kan checken uiteraard...
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Dybex NL

Post by Koen »

En Ive werkt nog steeds bij Filmfreaks, gewoon wat drukke tijden ;)

Vanwaar kwam de roddel? Hij is vereerd dat hij the talk of the town was :)
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Dybex NL

Post by Ginrai »

Koen wrote:En Ive werkt nog steeds bij Filmfreaks, gewoon wat drukke tijden ;)

Vanwaar kwam de roddel? Hij is vereerd dat hij the talk of the town was :)

Ik had het vernomen via iemand die in RL ken en hij had het vernomen op vlaams Mirc-channel,waarin het een 2 tal keren vermeld werd.
Maar ik ben eenderhoe blij dat het bericht nep blijkt te zijn.

*EDIT*: Eveneens wel grappig dat de fma b box 4 hier zo rap wordt uitgebracht,want de box heeft blijkbaar wat problemen gehad op de franse markt qua verkrijgbaarheid.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Dybex NL

Post by Koen »

en ik zit nog altijd ergens halverwege box 2... fastasskoen :-/
motivatiedip. help!

Post Reply