Bleach op JIM

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Bleach op JIM

Post by Koen »

Vanaf 10 februari wordt Bleach uitgezonden op JimTV. Ik veronderstel dat de test met Death Note dan toch niet negatief is uitgevallen voor de zender...
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Bleach op JIM

Post by barbapapa »

Positief nieuws!
Nu Naruto nog op VT4 ofzo krijgen, en we zijn vertrokken.

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Bleach op JIM

Post by Turvy »

Moge het de verkoop van de manga boosten door mensen die de verschrikkelijke ondertitels (en het mogelijk weer totaal willekeurige uitzendschema) niet aankunnen en dan voor de betere optie kiezen ;)

Ook geweldig dat het gebaseerd is op een manga van "Kubi Tite" :roll: en "manga op tv" is, maar ach, ze doen moeite zullen we maar zeggen ;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach op JIM

Post by NeeNee »

Weten we al om welk uur ze het gaan uitzenden?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach op JIM

Post by Koen »

Die Kubi Tite zag ik ook al bij een Filmfreaks bericht, Turvy, dus ik vrees dat ze die gewoon zullen overgenomen hebben van de verdeler... Wat het misschien nog erger maakt ma soit ;)
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Bleach op JIM

Post by barbapapa »

Och ja, dat Japanees is toch allemaar maar sjing sjong sjang he. :wink:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach op JIM

Post by Koen »

Misschien interne keuken, maar hebben jullie je nog nooit aangeboden bij Kazé/Dybex/Filmfreaks/ive om hun anime te vertalen? De ondertitels van Bleach ken ik niet maar ik ben slechts zelden over de ganse lijn tevreden over hun ondertitels, en bij Kana Home Video tonen jullie dat jullie beter werk leveren. Of zijn jullie te duur? ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Bleach op JIM

Post by Turvy »

Koen wrote:Misschien interne keuken, maar hebben jullie je nog nooit aangeboden bij Kazé/Dybex/Filmfreaks/ive om hun anime te vertalen? De ondertitels van Bleach ken ik niet maar ik ben slechts zelden over de ganse lijn tevreden over hun ondertitels, en bij Kana Home Video tonen jullie dat jullie beter werk leveren. Of zijn jullie te duur? ;)
Het is nu eenmaal veel goedkoper om een Frans->Nederlands vertaler 5€ toe te stoppen om een Franse vertaling te hervertalen en niet meer na te kijken voor een markt waar je toch geen bal om geeft ;)
Dat is toch meestal hoe ze te werk gaan.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach op JIM

Post by Koen »

We hebben iets teveel gekakt op de ondertitels... JIM besloot daarom het zekere voor het onzekere te kiezen en ze weg te laten... Nu ja, dichter bij het origineel kan moeilijk. De fans zullen tevreden zijn ;) Persoonlijk hoop ik toch dat ze die eerste ep nog eens gaan herhalen mét ondertitels. :)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach op JIM

Post by NeeNee »

Laat ze het alsjeblieft in het Nederlands dubben of zo. Dit is belachelijk. :roll: :P

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Bleach op JIM

Post by barbapapa »

Koen wrote:We hebben iets teveel gekakt op de ondertitels... JIM besloot daarom het zekere voor het onzekere te kiezen en ze weg te laten... Nu ja, dichter bij het origineel kan moeilijk. De fans zullen tevreden zijn ;) Persoonlijk hoop ik toch dat ze die eerste ep nog eens gaan herhalen mét ondertitels. :)
Wablieft, hebben ze dat gewoon in het Japans uitgezonden dan?
Jongens... amateurs.

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Bleach op JIM

Post by Turvy »

Ik gok dat het eerder een fuckup is van de mastering-mannen van Kaze (afhankelijk van hoe ze hun materiaal besteld hebben, maar normaal gezien word het gehardsubbed bij het masteringbedrijf), maar het blijft enigszins triest ;)

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Bleach op JIM

Post by Wimpuls »

stoem

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Bleach op JIM

Post by NeeNee »

En dat was het dan. Geen Bleach meer in de programmering.

Kom op, jongens...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Bleach op JIM

Post by Koen »

Vanavond is er toch een herhaling om hetzelfde uur? Of is die weggevallen? Misschien tot ze de schuiven hebben afgezocht naar de missing subtitles? ;)
motivatiedip. help!

Post Reply