Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Post by Edward »

Het lijkt er op dat de volgende anime boxen van kana er aankomen in Nederland!

VIa de archonia website:
Image
One Piece box 3
Monkey D. Luffy achtervolgt zijn droom om koning der piraten te worden. Nami is verdwenen en Ussop en Zorro gaan naar haar op zoek. Luffy en zijn vriend Sanji gaan hen achterna na hun overwinning op Don Krieg. Aangekomen op Nami's thuiseiland ontdekken ze dat ze voor Arlong werkt, de leider van de gevaarlijke meerman-piraten, die de lokale bevolking terroriseert. Wat is het geheim dat Nami aan deze duivelse figuren bindt?

325 minuten
DVD Specs: 13 Episodes op 3 discs (27-38), Japans & Frans 2.0 Dolby Digital, Franse & Nederlandse ondertitels. 4:3 Full screen.

Release date: 13-10-2009

Image
One Piece Box 4
Onze vrienden zetten verder koers naar Longue Town, de stad van het begin en het einde, de stad waar de koning der piraten, Gold Roger, terechtgesteld werd. Op de hielen gezeten door de lokale marine bereiden ze hun reis voor, zich niet bewust van het gevaar dat op de loer ligt!

325 minuten
DVD Specs: 13 Episodes op 3 discs (39-52), Japans & Frans 2.0 Dolby Digital, Franse & Nederlandse ondertitels. 4:3 Full screen.

Release date: 13-10-2009

Het lijkt er op dat we naast kana ook wat Kaze titels krijgen in oktober!!

Image
Vampire Knight: The Day Box (box 01)

De Cross Academy bestaat uit twee groepen studenten, de dagklas en de nachtklas. Bij de schemering als de dagklas naar hun kamers gaan, komen ze in de wandelgangen de nachtklas tegen. De geadopteerde Yuki en Zero zijn de bewakers van de school en beschermen de nietsvermoedende dagklas voor het donkerste geheim van de Academy: de nachtklas zit namelijk vol met vampieren! Yuki gelooft dat de vampieren en mensen in vrede kunnen samenleven, maar Zero betwijfelt dit ten stelligste.

175 minuten

DVD Specs: 7 episodes on 2 discs, Japans & Frans 2.0 Dolby Digital, Franse & Nederlandse ondertitels. 4:3 Full screen.

Release Datum: 13-10-2009




Ook nieuwe releases van Dybex

Image

Hellsing Ultimate volume 2
De voortdurende aanvallen van de steeds grotere aantallen "freaks" maakt het moeilijk hun aanwezigheid onder de bevolking te verhullen. Hun steeds beter georganiseerde aanvallen doen vermoeden dat er iemand de kunstmatige vampiers in het donker aanstuurt. Als Integra besluit de Ronde Tafel bij elkaar te roepen om de situatie te bespreken, wordt het huis van de Hellsing organisatie binnengevallen door een groep zombies onder leiding van twee vampiers, de broertjes Valentine. Het belooft een lange nacht te worden.

Deze nieuwe bewerking van de beroemde manga van Kouta Hirano is uitgebracht door de Satelight Studio (Arjuna) en is met haar verrassende visuals en een duistere sfeer zeer trouw aan het origineel. Een verhaal om van te smullen en je tanden in te zetten.

50 minuten, Japans en Frans 2.0 & 5.1, Nederlands en Frans ondertiteld.

Release Datum: INmiddels verkrijgbaar


Image
Hellsing Ultimate Volume 3

Nadat ze haar oude grieven ten aanzien van de Hellsing organisatie aan de kant heeft gezet, besluit Iscariot om Integra te ontmoeten, om haar op de hoogte te stellen van de geheime missies van Millennium. Na het horen van dit schokkende nieuws besluit Integra om Alucard, Celas en kapitein Bernadotte naar Zuid-Amerika te sturen om een einde te maken aan de activiteiten van de organisatie. Daar aangekomen vallen de drie echter in een valstrik. Dit is genoeg om de lust tot bloedvergieten bij Alucard aan te wakkeren.

50 minuten

DVD Specs: Japans & Frans 2.0 & 5.1 Dolby Digital, Franse & Nederlandse ondertitels. 4:3 Full screen.

Release Datum: 13-10-2009

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Post by Koen »

Hopelijk komt ive snel met een officieel lijstje... want ik zie op Proxis dat ook Summer days with Coo een officiële release heeft...?

Ik begon al schrik te krijgen omdat het zo lang duurde eer we nog eens nieuws kregen van Filmfreaks! :o
motivatiedip. help!

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Post by aya »

ik heb Vampire Knight box 1 gekocht als ik in juli naar Japan expo geweest bent in Parijs.
ik heb ze van de week bekeken als ik van mijn nachten kwam .persoonlijk vind ik een echt geslaagde anime ik heb de dvd op twee dagen beken . Nu moet ik toegeven dat de manga zelf in mijn top 3 staat .

en deze maand komt normaal box 2 uit en dan hebben we seizoen een gehad. en nu maar hopen dat seizoen 2 vlug op de markt is .
de muziek is gewoon machtig
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Post by Edward »

Koen wrote:Hopelijk komt ive snel met een officieel lijstje... want ik zie op Proxis dat ook Summer days with Coo een officiële release heeft...?

Ik begon al schrik te krijgen omdat het zo lang duurde eer we nog eens nieuws kregen van Filmfreaks! :o
Ik ben het er mee eens dat de informatie op zich liet wachten, tot ik dus plots de One Piece boxen op Archonia tegenkwam.
Bovenstaande is enkel wat ik gevonden heb, het is best mogelijk dat er nog meer releases van één van de uitgeverij op 13 oktober uitkomen...

Het lijkt trouwens wel een trend te worden: weinig tot slechte communicatie van anime/manga *kuch*filmfreak*kuch*glenat*kuch* uitgeverijen te worden :shock:

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kaze/Dybex/Kana Releases Oktober 2009

Post by Edward »

Er lijkt in oktober nog meer uitgekomen te zijn. In ieder geval, ik kende de releases van de onderstaande dvd's nog niet in NL, dus ga er ook een beetje vanuit dat ze nieuw zijn. (Hokuto no Ken is in ieder geval zeker een oktober release;))


Image
Ken 2 (Fist of the north star) De Legende Van Julia DVD
In een gewelddadige, door de atoombom, vernietigende wereld, heeft zelfs de allersterkste mens een beschermende ster nodig. Herontdek de mythe van Ken door de ogen van Julia!

Het moment waarop Ryuken, de meester van de Hokuto Shinken, een van zijn vier zoons als opvolger moet aanwijzen is aangebroken. Kenshiro zal de titel erven. Zijn gezellin JUlia besluit, ondanks het gevaar dat deze taak met zich meebrengt, bij de man die ze lief heeft te blijven. Maar Shin, een van de machtigste sterren van de Nant0-school, brandt van verlangen voor Julia en laat zich ophitsen tot haat en jaloezie. Hij ontvoert de jonge vrouw nadat hij Kenshiro, tijdens een gevecht waarbij de erfgenaam van de Hokuto 7 littekens oploopt, verslagen heeft. Julia, die door Shin ver van Kenshiro vandaan gehouden wordt, besluit zelfmoord te plegen... Maar als ze zich in de leegte stort, openbaart haar echte lot zich.

65 minuten

DVD Specs: Japans & Frans 2.0 & 5.1 Dolby Digital, Franse & Nederlandse ondertitels. 4:3 Full screen

En volgens mij is deze release ook nog maar kort uit:

Image
Panyo panyo Digi charat vol 01
Dit is het verhaal van Dejiko, prinses van de planeet Di Gi Charat, die zichzelf vanuit haar kasteel een taak van de eerste oplegt: iedere inwoner van haar planeet gelukkig te maken! Maar de afzichtelijke en gemene Deji Devil en haar walgelijke handlanger Piyoko hebben gezworen dat ze die plannen op alle mogelijke manieren zullen dwarsbomen!

Dit grappige, dwaze maar ooh zo schattig wereldje gaat leuke avonturen tegemoet, die aanledigin geven tot een waterval van buitenaards komische effecten

Van deze ken ik ook de release datum niet, op bol.com heeft men het over december 2007, alleen zijn er geen deel 3 en 4 in NL beschikbaar...
ImageImage
Princess princess NL vol 01 en vol 02 of 04

Een jongensachtig meisje of een schaamteloze princess?

Wie heeft er no nooit een prinses willen zijn? Door iedereen bewonderd worden om je raffinement en je schoonheid? Jongens!

Toch zal Tooru al snel ontdekken dat voor prinses spelen best leuk kan zijn. Op zijn nieuwe school, uitsluitend bestemd voor jongens, wordt hij ongewoon hartelijk ontvangen. En terecht, zijn voorbeeldig uiterlijk heeft ertoe geleid dat hij geselecteerd wordt om deel uit te maken van de groep prinsessen van de academie, een instituut gecreëerd om het te hoge mannengehalte in de school in evenwicht te brengen. Hoewel hij zich in het begin met tegenzin als meisje verkleedt, ziet hij al snel de voordelen van deze rol in.

Princess Princess: Een school vol gefrustreerden gek op kantenrokjes en eendagsprinsessen

Ook nog maar kort uit:
Image
Rozen maiden Overture OAV
De prelude tot de tragedie!

In het huis van de Sakurada's leren de poppen en Jun hoe ze moeten samenleven. De jongen, die het vulkanische karakter van Shinku nog steeds moet verdragen, opent zonder het te weten oude wonden als hij hem een mysterieus voorwerp geeft. Hierdoor besluit Soseiseki hem hun verleden en de oorzaak van de rivaliteit tussen Shinku en Suiginto te onthullen.

Post Reply