Kana Home Video

Alles over de Japanse tekenfilm.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Kana Home Video

Post by Koen »

Bij Kana Home Video grabbelen ze ook naarstig in de catalogus van mangaconcurrent Glénat. Na One Piece zit nu ook de anime van D.Gray Man bij Kana Home Video. Blijkbaar wel zonder NL ondertitels. Dat kan betekenen dat de manga van D.Gray Man niet op stapel staat in het Nederlands en/of dat anime in het Nederlands geen winstgevende zaak is voor Kana Home Video...
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana Home Video

Post by Ginrai »

meh d.gray-man anime is het grote deel geanimeerd door XEBEC&H.P studio's en XEBEC staat automatisch gerant voor rommel als het om een adaptatie gaat!dus mij een zorg gelaten.

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Kana Home Video

Post by Turvy »

(Beetje reklame maken voor eigen werk kan nooit kwaad ;))
In juni komt er een box uit van de eerste 3 Naruto films van Kana Home Video met Nederlandse ondertitels van ondergetekende.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana Home Video

Post by Koen »

Super! Wordt er momenteel eigenlijk iets gedaan met je vertalingen voor de gewone anime van Naruto?
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana Home Video

Post by Edward »

He, dat is zeer goed nieuws!! Ik ga hem halen denk ik. Movie 3 vind ik dan helemaal nix, maar die andere 2 zijn de moeite wel waard;);)

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana Home Video

Post by kana »

Vanaf 11 juni zullen de eerste en tweede DVD-box van Naruto Shippuden en One Piece verkrijgbaar zijn op de Nederlandstalige markt.
Voor meer info: http://www.mangakana.com/nl/r-3-actualites.html

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana Home Video

Post by Edward »

Dat is super goed nieuws natuurlijk. DIt roept ook enkele vragen bij mij op over de naruto serie in het algemeen.

- Komt de serie 'Naruto' (de eerste serie) ooit nog naar Nederland, of blijft het bij Shippuden
- Vanwaar de keuze om de serie Naruto Shippuden uit te brengen, terwijl de manga nog 9 delen te gaan heeft totdat we met het verhaal bij het eigenlijke Shippuden aankomen.
- Betekent dit dat de gehele serie Shippuden naar Nederland gaat komen?? Geld de garantie die jullie geven voor de manga's ook voor de dvd's: 'wij brengen elke serie volledig uit'.
- Wanneer kunnen we de films van Naruto verwachten? Aangezien hier ook al over gesproken is

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana Home Video

Post by Koen »

Dat is inderdaad heel goed nieuws :)
motivatiedip. help!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana Home Video

Post by kana »

Edward,

Ik kan jammergenoeg niet op je vragen antwoorden. Kana Home Video is een aparte afdeling binnen het bedrijf. Ik zal je vragen doorsturen naar m'n collega's bij Kana Home Video. Het kan wel even duren voor er een antwoord komt.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana Home Video

Post by kana »

Ondertussen heb ik een antwoord gekregen op je vragen!

- Komt de serie 'Naruto' (de eerste serie) ooit nog naar Nederland, of blijft het bij Shippuden
De eerste serie Naruto is niet voorzien in het Nederlands.

- Vanwaar de keuze om de serie Naruto Shippuden uit te brengen, terwijl de manga nog 9 delen te gaan heeft totdat we met het verhaal bij het eigenlijke Shippuden aankomen.
Om het anime-aanbod op de Nederlandstalige markt te vergroten.

- Betekent dit dat de gehele serie Shippuden naar Nederland gaat komen?? Geld de garantie die jullie geven voor de manga's ook voor de dvd's: 'wij brengen elke serie volledig uit'.
De volledige Shippuden serie zal normaalgezien voorzien zijn van Nederlandstalige ondertitels.

- Wanneer kunnen we de films van Naruto verwachten? Aangezien hier ook al over gesproken is
Er is nog geen specifieke datum vastgelegd voor de release op de Nederlandstalige markt.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana Home Video

Post by Koen »

Kana Home Video kondigt Paradise Kiss aan in het Frans. Ik veronderstel dat we niet moeten hopen op NL ondertitels? Maar bon, toch leuk nieuws :)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana Home Video

Post by Koen »

De drie films van Naruto zitten in een mooie box samen met de drie filmposters en een boekje over één van de films.
motivatiedip. help!

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Kana Home Video

Post by Edward »

Een boekje dat tegen de tijd van de NL release gewon in het frans zal blijven?? Net als bij Bleach etc?
Ik ben wel benieuwd;)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana Home Video

Post by Koen »

Black Butler (Kuroshitsuji) wordt de volgende anime van Kana Home Video die Nederlandse ondertitels krijgt. Teken aan de wand dat ook de manga tot bij ons zal komen...?
motivatiedip. help!

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: Kana Home Video

Post by Turvy »

Hm, waar heb je die informatie gevonden? Ik vind niks over de Kuroshitsuji anime in het Frans (wel de manga bij Kana), laat staan Nederlands.

Post Reply