Aniway

Conventies, meetings & berichten uit de actualiteit.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Post by Ginrai »

in antwerpen heb ik em al gespot bij up 2 date,sdt en een deel andere krantenwinkels!inturnhout hadden ze em bij de standaard en tisjen dop

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Ginrai wrote:in antwerpen heb ik em al gespot bij up 2 date,sdt en een deel andere krantenwinkels!inturnhout hadden ze em bij de standaard en tisjen dop
Wow in de SDT?

Straks een zien.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Aniway

Post by NeeNee »

In De Poort hebben ze hem ook... in een oplage van 5 exemplaren, werd mij verteld. :roll: Als ik sjans heb, ben ik er rap genoeg bij.

Ik vind het wel een erg leuk boekje. Zelfs om te herlezen is het plezant, omdat je kunt kiezen uit zoveel verschillende topics naargelang je stemming. Als ik lange reizen moet maken, neem ik er altijd eentje mee op de trein. :)

synbiote
Posts: 8
Joined: Mon Oct 13, 2008 12:16
Location: Peer België

Re: Aniway

Post by synbiote »

geabonneerd sinds Animekon in almelo... waarom? gratis world of warcraft "sunwell trilogy" volume 1

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

Aniway 20 is verschenen met nieuwe layout naar aanleiding van hun tienjarig bestaan. Zóveel ouder dan Mangaheuvel zijn ze dus niet ;)
Verder vind je in dit nummer onder andere:
Manga: Kingyo Used Books, Sayonara Zetsubou Sensei, Black Lagoon
Anime: Fullmetal Alchemist Brotherhood, Jyu-Oh-Sei, Summer Wars, Blade of the Immortal
Games: Sky Crawlers: Innocent Aces, Muramasa Demon Blade
J-pop: Chemistry, MUCC interview
Specials: 10 jaar AniWay!, Animecon 2010 en Yaoi&Yuri conventie verslagen, het traditionele instrument Shakuhachi, de mythische wezens van de vier windstreken
en ga zo maar door!
Staat mijn artikel van Taniguchi manga's erin? Dacht dat dat al in vorige nummer had moeten staan :(
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Aniway

Post by NeeNee »

Het staat erin. Niet moeilijk te raden dat het van jou komt trouwens.

Schrijf je vaak artikels voor de Aniway?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

Wat noem je vaak? Als je alle Aniways aan het bijlezen bent geweest zal je ze wel tegengekomen zijn he ;) Urasawa en Taniguchi heb ik vooral gedaan, denk ik. En Duds Hunt? Toen het ooit eens aangekondigd was bij Arashi. Oh boy, that brings us back in time! :o En Gen... Allez, vooral de NL seinen persies ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

De nieuwe Aniway is verschenen. Enkele verrassingen qua redacteurs die ook actief zijn op de Heuvel :)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Aniway

Post by NeeNee »

Het stuk over Psyren is erg herkenbaar en weinig bemoedigend. :|

Maar ach, we zullen het een kans geven... anders heb ik binnenkort helemaal geen Nl reeksen meer over. (En nee, Ikigami lees ik niet.)

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Aniway

Post by Kira »

NeeNee wrote:Het stuk over Psyren is erg herkenbaar en weinig bemoedigend. :|

Maar ach, we zullen het een kans geven... anders heb ik binnenkort helemaal geen Nl reeksen meer over. (En nee, Ikigami lees ik niet.)
Dat meen je niet xD Heb je Ikigami eigenlijk al eens geprobeerd in die Kanaboxdinges? Het ziet er wel iets voor jouw uit. En het is stukken beter als Psyren -.-'' (Hoe hyper was dat... En die hoofdpersonage kan volgens mij geen 2 seconden non-stop denken)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

Ik vond het eerste volume van Psyren redelijk leuk, en als ik het artikel in Aniway las werd ik net hoopvol voor de toekomst...?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Aniway

Post by NeeNee »

Kira wrote:
NeeNee wrote:Het stuk over Psyren is erg herkenbaar en weinig bemoedigend. :|

Maar ach, we zullen het een kans geven... anders heb ik binnenkort helemaal geen Nl reeksen meer over. (En nee, Ikigami lees ik niet.)
Dat meen je niet xD Heb je Ikigami eigenlijk al eens geprobeerd in die Kanaboxdinges? Het ziet er wel iets voor jouw uit. En het is stukken beter als Psyren -.-'' (Hoe hyper was dat... En die hoofdpersonage kan volgens mij geen 2 seconden non-stop denken)
Nee. Ik doe niet aan doodsbedverhalen. Het is al erg genoeg dat ik op tv tegenwoordig voortdurend moet wegzappen om de getuigenissen van stervende kankerpatiënten te vermijden.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: Aniway

Post by Kira »

Ik vind het altijd kei erg, als ik dat zie. :( (Maar de laatste tijd is het zo bij Koppen/Telefacts/Vitaya/Vitaliteit/... inderdaad wel té veel)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

Aniway 24 is alweer verschenen:

Image

Verder vind je in dit nummer onder andere:
  • Manga: Fairy Tail, Angel Sanctuary, Peepo Choo
  • Anime: Disgaea, The Borrower Arrietty, Gundam Unicorn
  • Games: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors (999), Dragon Quest VI: Realms of Reverie, Deathsmiles
  • J-pop: Arashi
  • Specials: Alles over Touhou Project, Japanse monstermummies, verslagen van YaYcon en Anime 2011, en aandacht voor de klassieker Project A-Ko.
  • en ga zo maar door!
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Aniway

Post by Koen »

De Aniway viel vandaag bij mij in de bus, hopelijk bij jullie ook ;)
motivatiedip. help!

Post Reply