AniWay en Goldfish Factory op Wilrijkse stripdagen

Conventies, meetings & berichten uit de actualiteit.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

AniWay en Goldfish Factory op Wilrijkse stripdagen

Post by Dejiko »

Morgen zal AniWay, het enige Nederlandstalige anime- en manga magazine op de Wilrijkse Stripdagen te vinden zijn. We zijn hier op uitnodiging van het Vlaams Stripcentrum en zullen ook een tekenaar en doujinshi van Goldfish Factory meebrengen.

Hopelijk tot ziens! :D
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

tof tof! toen we woensdag op radio scorpio waren kwam dit ook aan bod. het wordt blijkbaar stilaan het grootste stripfestival van vlaanderen.

ik maak er trouwens gebruik van om eventjes te melden dat ik eindelijk wat extra aniways heb ingeslagen. naast de 14 die ik al had heb ik nu ook 11, 17, 18 en 19. nu nog tijd vinden om erin te lezen ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

het wordt blijkbaar stilaan het grootste stripfestival van vlaanderen

Uh? Serieus ofwa?

Die hebben mij dus expliciet gevraagd om te komen signeren!

Zijn jullie er zondag nog met AnyWay, want dan signeer ik van 14u tot 17u in "Openbare Bibliotheek (Jeugdafdeling) – De Bist"

Waar staan jullie ergens, dan kom ik misschien even langs want ik kan me nauwelijks voorstellen dat er veel volk naar mijn rommel komt kijken.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Goed geboerd percies.

Vergeet ons later niet in uw biografie :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Gerrit wrote:
het wordt blijkbaar stilaan het grootste stripfestival van vlaanderen
Uh? Serieus ofwa?
ge weet hoe da gaat op scorpio he ;) das zo maar met een half oor luisteren naar wat koen zegt. maar ik denk dat het serieuze concurrentie aan het worden is voor het festival in turnhout jup.
motivatiedip. help!

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

lol dus nu nog zien wa we voor turnhout ook gevraagd worden en we zijn binnen :p
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Helaas, we waren er alleen zaterdag. Vreemd genoeg is het festival opgesplitst in verschillende lokaties. Op de hoofdlokatie is het druk, maar de gene waar we zaten had maar erg weinig volk. Er was ook nauwelijks aangegeven dat er nog een andere lokatie was, ik zag alleen een bordje 'Srtipdagen'(!) naast de steeg naar jeugdcentrum Vizit. Zeer teleurstellend, ook voor de andere dealers die er gewoon een dag verk*t hebben.

Verder nog wel leuk gepraat met mensen uit de de regio, maar helaas dus op commercieel gebied geen succes. Het viel me ook op dat de bezoekers vooral oudere verzamelaars van bekende Vlaamse titels waren die soms kinderen meesleurden. Niet echt jeugd of jongeren van onze gemiddelde leeftijd, waar manga e.d. het toch echt van moet hebben.

Nou ja, misschien zien we jullie nog op de Animecon 2005? :D
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

OK ik zal dus maar best wat mangas meepakken om mij niet dood te vervelen daar...
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Bwa zondag was er dus wel volk he, ik heb in feite niet stilgezeten van 14u tot 17u...
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Gerrit wrote:Bwa zondag was er dus wel volk he, ik heb in feite niet stilgezeten van 14u tot 17u...
Afhankelijk van waar je zat was het op de zaterdag ook best druk. Maar als je tafel ergens in een achterafkot wordt geparkeerd merk je daar niet zo bijster veel van ;)

By the way, was er dan zondag iets te doen op het mangavlak? Afgezien van onszelf was het zaterdag een zee aan Europese strips en een niet zo avontuurlijk aangelegd bezoekerspubliek :(
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Mja ik heb cartoonist Tomas Murk er van kunnen overtuigen dat Manga NIET hatelijk is en NIET enkel sex en geweld is.
(hij heeft een vreemdsoortig figuurtje dat "een manga" heet en dat strange stuff diet)

A small victory for me, but a giant leap for Manga zou ik zo zeggen :p

Verder heb ik niet echt de kans gekregen om zelf ook rond te lopen. Jammer want ik had Ilah (van Cordelia) wel eens willen ontmoeten.
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Gerrit zat daar natuurlijk voor zijn eigen cartoons en niet voor de MangaHeuvel ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Gerrit wrote:Mja ik heb cartoonist Tomas Murk er van kunnen overtuigen dat Manga NIET hatelijk is en NIET enkel sex en geweld is.
Ja, leuk is dat altijd... die reacties.

Image

Gebaseerd op feiten, helaas ;)
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

Post Reply