Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Conventies, meetings & berichten uit de actualiteit.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
hell girl
Posts: 1
Joined: Tue Aug 03, 2010 14:50

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by hell girl »

Ik zou ook weer meegaan in de auto.
alleen snap ik niet zo goed waarom er treinkosten zijn (enfin voor mij dan).
Ik zal hoogstwaarschijnlijk vanuit mijn kot vertrekken in gent zelf dus een treinticket zou ik dan niet nodig hebben.

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by Gurenn »

Femke wrote:ik ga ook mee!

Ik neem aan NeeNee dat jij ook mee gaat? In dat geval kan ik je komen oppikken aan je huis wanneer ik bij Gent passeer?

Op die manier lever jij alvast geen bijkomende kosten voor Atsusacon :)

Is er een limiet aan kosten voor vervoer? Hoeveel willen ze maximum uitbetalen?

EDIT: ik heb juist eens berekend. Moest jij meekomen met mij NeeNee, dan zijn de kosten voor ons 2, voor beiden dagen = 31 euro.
Ik denk dat dit best goedkoop is ^^
De vervoerskosten worden terugbetaald in functie van het aantal medewerkers. Zolang yatagarasu niet meer medewerkers meeneemt dan nodig en zeker indien er bespaard wordt met carpoolen zullen de kosten zeker niet te hoog liggen. Tenslotte kunnen we niet gaan verwachten dat mensen die vrijwillig en gratis een activiteit komen aanbieden voor ons nog eens onkosten voor eigen rekening maken.

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by Femke »

Kheb nog maar een keer gerekend :)
Ik heb eens uitgerekend hoe lang ik weg kan met een volle tank (=+- 50 - 55 euro) om dagelijks naar mijn werk te rijden.
Ik kan daarmee een 10 tal werkdagen rijden. Ik rij per dag 62 km. Dussss kan ik ongeveer (10x62) 620km rijden met een bedrag van ongeveer 52 euro.

Wil zeggen dat ik bijna 12km/euro kan rijden :) thaha, wat een berekening :)

Volgens die berekening zouden mijn benzinekosten rond de 36 euro moeten liggen voor Atsusacon. Dus jouw berekening zal juist zijn Yata ;)

In dat geval zullen de vervoerskosten best goedkoop zijn voor ons allemaal 8) En Yata, jij bent dan blijkbaar de enige die nog even de trein zou moeten nemen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by NeeNee »

Voor mij is het zeker goed. Je moet wel nog eens kijken of ik bereikbaar ben, Femke, want de weg tussen de Sterre en mijn huis ligt open. Anders neem ik de tram naar het station.

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by yatagarasu »

In Google maps heb ik gekeken voor een goede oppikplaats rekening houdend met dat alles open ligt. Kruising Paul De Smet de Naeyerplein met Congreslaan. http://goo.gl/maps/X35eg
Image

User avatar
Femke
Posts: 84
Joined: Mon Jul 05, 2010 17:22
Location: West Vlaanderen, België

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by Femke »

maar de achterkant van het station is toch nog steeds bereikbaar dacht ik?
Nuja, het is nog 3 maanden ook hé, mss zal de situatie tegen dan alweer anders zijn.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by NeeNee »

De achterkant van het station is al jaren een puinhoop. De plek waar je de vorige keer stond is nog steeds bereikbaar, maar mensen die uit het station komen moeten wel goed weten welke kant ze op moeten.

Weet je al of je bij mijn huis geraakt?

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by Ginrai »

indien er nog mensen gezocht zijn voor op de zondag,bied ik mezelf aan voor de hele dag aanwezig te zijn.

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by yatagarasu »

Ok, zal normaal geen probleem vormen. Ik zal je op de lijst zetten om door te geven.
Image

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by yatagarasu »

Ik herneem de oppikplaats die ik had uitgezocht. Kruising Paul De Smet de Naeyerplein met Congreslaan. http://goo.gl/maps/X35eg

Voor de organisatie moet ik om 8 uur in Antwerp Expo zijn.

Ik heb gerekend dat er dan om 10 na 7 aan de oppikplaats moet worden vertrokken.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by NeeNee »

Ik had beloofd om mijn commentaren nog eens online te zetten. Het meeste heb ik al persoonlijk meegedeeld, maar soit.

- Prentjes van het eten zijn goed. Prentjes die mooi in het zicht hangen zijn beter.
- Wegwijzers zijn ook goed. Misschien bij de ingang een lijstje hangen met de verschillende eetgelegenheden.
- De quiz vond ik erg leuk, ondanks de technische problemen. Een opmerking die ik wel kreeg is dat de prijzen niet altijd gemakkelijk met twee te delen zijn.
- Als je meer op de planning wilt, zet de doorlopende activiteiten er ook op (noem het maar ‘bordspellen workshop’ of zoiets). Ik zou het persoonlijk ook wel zien zitten om eens een bordspellencompetitie te organiseren. :)
- Zet de openingsuren van de dealerroom, restaurant etc. op een meer opvallende plaats op de folder (zet ze desnoods op de planning zelf, als je nog lijntjes vrij hebt). Ze stonden nu ergens in het midden en ik had ze zelf volledig over het hoofd gezien.
- Als je wilt dat er meer volk naar de openings-en sluitingstoespraak komt, zorg dat ze buiten de gebruikelijke activiteiten vallen. Als er niets anders te doen is, moeten ze wel komen. :mrgreen:
- Nog een kleinigheidje: grote kartonnen dozen als vuilnisbakken is goed, maar schrijf er misschien even ‘vuilnis’ op of zo. Het was soms niet helemaal duidelijk of iets nu een vuilbak was of niet, en je wilt niet dat mensen in alle kartonnen dozen afval gaan smijten.

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by Gurenn »

NeeNee wrote:Als er niets anders te doen is, moeten ze wel komen. :mrgreen:
Als ik het Belgische publiek goed inschat zijn ze tijdens de openingsceremonie nog niet aanwezig of staan ze aan te schuiven aan de dealerroom die pas een halfuur later opengaat. Tijdens de eindceremonie gaan ze gewoon naar huis.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Atsusacon 2014 assistenten Anime To Play

Post by NeeNee »

^ Daar kan je weinig aan doen. Maar dan vermijd je tenminste dat ze niet komen omdat ze naar een andere activiteit willen die tegelijk doorgaat.

Post Reply