^ Geen probleem hoor, als je me je emailadres kunt PM'en wil ik je gerust wel info sturen voor de volgende editie wanneer de tijd rijp is.
Kun je daarna alsnog zelf beslissen of je komt.
Zit er echt drie maand tussen Nishicon en de volgence conventie? Was dat altijd al zo? Want da's wel heel lang, als je de rest van de planning bekijkt.
En Tomocon zit deze keer meer in het zuiden, nabij Breda. Daar wil ik wel eens heen gaan.
Zo gek is het eigenlijk niet. December en januari zijn enerzijds geplaagd door examens en anderzijds hebben mensen dan minder geld voor conventies omdat hun geld al naar de feestdagen gaat.
NeeNee wrote:Jammer. Een KerstCon lijkt mij best amusant.
We moeten nog eens een meeting voorzien in de tussentijd dan.
ik was van plan om een kleine meet te doen op het einde van november,met als hoofdactiviteit om nog eens te gaan bowlen in antwerpen(of gent).
en hoogstwaarschijnlijk zal ik ook nog 1 organiseren enkele weken na MadeInAsia om in brussel dan wat shops te gaan bezichtigen en erna een film van het BIFF te gaan zien in de brusselse cinema's aangezien er waarschijnlijk wel interesse zou zijn voor de kenshin¶syte live action films te gaan beschouwen op een groot scherm.