slecht nieuws: nekomimi sluit definitief de deuren

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Ze hebben mij da es verteld toen ik iets wou bestellen, da Franse manga's een te verwaarlozen deel zijn van hun omzet omda ge die bijna overal kunt vinden.

Ik zou nog altijd liever een MangaHeuvelMag hebben ze :P
motivatiedip. help!

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

da komt er nog wel, we beginnen low budget in januari he :D
Het zou anders wel kewl zijn om voor het magazine gewoon elke maand ook de beste dingen van het forum te pakken
-geruchten voor de komende maand
-ovenverse reacties op manga van de vorige maand
-ovenverse reacties op anime van de vorige maand
-de releaselijst voor de komende maand
kunde al 4 blz mee vullen, plus dan een koppe full scale revews en een dossierke nu en dan, plus wa fan art en we zitten aan 10 blz op A5 voor de liefhebbers.

Ik doe echt mijn best om een fanart ding te maken voor januari
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

low budget? no budget bedoelde :lol:
motivatiedip. help!

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

low as in "kenny doing it with the budget his work forsees for employees to make copies"

soit we wijken af van het topic

nekomimi is toe en tis a shame
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

SDT in Antwerpen ligt nu niet bepaald in Chinatown...in da opzicht is het wel een uitzondering. Langs de andere kant weet ik wel niet in hoeverre ze financieel afhankelijk zijn van Brussel (en ik stel hier als je ze bekijkt als 2 afzonderlijke winkels, wat absurd is, aangezien ik weet dat Antwerpen materieel enorm afhankelijk is van Brussel)...
Volgt er nog iemand?...Nee?...*snif*
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

msn ff terug on topic maar mogen mensen die niet aan de site ofzo meewerken ook een fan-art ofzo maken :bowdown: Want dan wil ik wel is ietske proberen. Moet da echt een tekening van een serie zijn of ook iets wa ge zelf ebt uitgevonden (in manga-stijl natuurlijk).
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

ik wil ook best helpen (ik zuig wel in tekenen :( ),
wat reclame maken in jeugdhuizen, e.d. De vereenzaamde manga-liefhebbers verenigen onder 1 vlag ! Stoottroepen zullen de toegang tot niet-mangaverkopende (boeken)winkels versperren ! Nickelodeon wordt verboden bij wet ! En die vuile... soit, ik droom verder :?

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Tekeningen mogen altijd doorgemaild worden naar magazine-master Koen :D

en er komt voorlopig geen uitverkoop in Nekomimi

Vandaag waren ze psies open, weet iemand tot wanneer exact ze nog open blijven?
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Wimpuls wrote:ik wil ook best helpen (ik zuig wel in tekenen :( ),
wat reclame maken in jeugdhuizen, e.d. De vereenzaamde manga-liefhebbers verenigen onder 1 vlag ! Stoottroepen zullen de toegang tot niet-mangaverkopende (boeken)winkels versperren ! Nickelodeon wordt verboden bij wet ! En die vuile... soit, ik droom verder :?
Geef die man flyers! Heil aan de Heuvel! 8)
motivatiedip. help!

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Op dat papier stond einde van de maand meer niet.
Ge hebt geluk ik heb net wat tekeningen geupload. 1tje van de grote vakantie en 1tje van pas. kzal ze ff doorsturen.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

Polgara
Posts: 18
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:32
Contact:

Post by Polgara »

Koen wrote:
Ik zou nog altijd liever een MangaHeuvelMag hebben ze :P
Dat is de goede instelling (y). Low budget , no budget who cares zolang er maar een (Belgisch) magazine komt en al bestaat het maar uit 5 aan elkaar geniete blaadjes (y). Zo zijn de grootste magazines ooit eens begonnen ^^

Back to topic : Het is natuurlijk wel spijtig maar best wel te begrijpen. Een winkel runnen is nu eenmaal moeilijk en kostelijk. Niet iets dat je gewoon eventjes eens uit je mouw schudt en als je dan nog een winkel met uitsluiten manga en anime hebt (met al dan niet figurines enzo... ) moet je toch al zorgen dat je enorm veel reklame maakt , zeker de eerste jaren. Met alleen vriendelijk zijn lok je tenslotte geen klanten en je moet al een hele hoop vaste klanten hebben wil je in de huidige tijd overleven met de hoge huurprijzen en een enorme hoeveelheid vaste kosten.

Natuurlijk is het wel spijtig vooral voor degene die er vaste klant waren en als er een uitverkoop is laat dan vooral iets weten ^^ De gelegenheid om leuven eens te bezoeken ;)
Reach for the moon.
The worst that can happen is you'll fall among the stars

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

In zo een bekend playstation magazine stond er een keer reclame voor de nekomimi. Vertelde een vriend van me.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Dejiko
Posts: 37
Joined: Tue Jan 20, 2004 10:08
Location: De Noordelijke Nederlanden
Contact:

Post by Dejiko »

Polgara wrote:Dat is de goede instelling (y). Low budget , no budget who cares zolang er maar een (Belgisch) magazine komt en al bestaat het maar uit 5 aan elkaar geniete blaadjes (y). Zo zijn de grootste magazines ooit eens begonnen ^^)
Heu, AniWay is ook in België verkrijgbaar hoor! En een abbonementje nemen kan natuurlijk ook... :)
Mr. Underhill, welcome back. We've... missed you.

User avatar
Menchi
Posts: 32
Joined: Fri Oct 31, 2003 21:46
Location: In my closet (And I'm not coming out!!)
Contact:

Post by Menchi »

Dejiko wrote: Heu, AniWay is ook in België verkrijgbaar hoor! En een abbonementje nemen kan natuurlijk ook... :)
Weet ik wel.
(Duh, ik ben een van je abonnees :P)
Miss Yukari. Please stop. Please stop. Will you please-
I'm sorry. I'm sorry. It's all over! I'm gonna die!
AAAAH! Grandpa! Grandpa! Watch out!

Chiyo-chan after a ride in the Yukari-mobile

http://www.menchis-basket.com/

User avatar
Gerrit
Administrat0r
Posts: 198
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:30
Location: I am where I'm at.
Contact:

Post by Gerrit »

Maar Aniway is geen Belgisch magazine maar een Nedrlands... dus dat statement houdt wel degelijk steek ;)
Gerrit
http://www.shellac.be
-= I ain't gettin' in no plane fool! :BA: =-
-= Boards don't hit back! :karateka: =-
-= Women are like mushrooms. Good ones make you trip, bad ones give you a headache :little: =-

Post Reply