tips gevraagd

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

Ik ben wel geïnteresseerd in de JAMM's...

Ik vermoed dat Katsura eerder strips dan tekst bevat?
motivatiedip. help!

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Moet ik even nakijken. Ik laat je vanavond of morgen het weten. Ik reserveer de Jamms voor je, just to be sure. Mocht je ze uiteindelijk niet nemen kan ik de reservatie gewoon opheffen.

Mangazot, ik heb nog iets van Ghost in the Shell gevonden, bijgevoegd in de lijst (Log 1)

Edit: Katsura is geen manga, enkel artikels. Nr 0 is vrij dunnetjes, A4, nr 1 is normale dikte, iets kleiner formaat.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

Maak dan maar prijs voor Jamm's met Katsura's erbij... 8)
motivatiedip. help!

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Komt eraan, drukke dagen gehad, namiddag weeg ik het zaakje en weet ik je te vertellen wat dat kost om op te sturen.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Eén ding moeten we toegeven: Kuroneko heeft hier weer leven in de bouwerij gebracht.
Image

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: tips gevraagd

Post by Saki »

Maar Kuroneko is dan ook second best girl (na Kirino :p)

De mensen hier zijn blijkbaar wel aasgieren op iemand die zijn collectie wegdoet :Fade-color

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: tips gevraagd

Post by NeeNee »

Valt mee. Er zijn meer tips gepost dan vragen om iets te kopen.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Is dat goed of slecht? :-?
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Slecht natuurlijk. :mrgreen:

De zaak staat nu ook op Aniway, en gaat vanavond of zo, na toestemming van de mod ook op DVDanime.net komen. Aangezien jullie gul zijn met tips :D - nog fora die ik kan overwegen?

Op aniway zijn er al enkele geinteresseerden, ik merk vooral voor amerikaanse DVD. Dus hoop ik dat DVDanime.net wat klanten voor de franstalige items opleverd, maar het is daar ook niet echt springlevend meer.

Waar zijn al de fans eigenlijk naartoe? FACTS is gegroeid, niet kleiner geworden, ik neem aan dat er dus nog fans zijn...

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

Ongetwijfeld zijn er veel Facebook-groups waar je dergelijk materiaal te koop kunt aanbieden - maar dat durf ik hier nauwelijks vermelden, met al die FB-haters ;)
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Koen wrote:Ongetwijfeld zijn er veel Facebook-groups waar je dergelijk materiaal te koop kunt aanbieden - maar dat durf ik hier nauwelijks vermelden, met al die FB-haters ;)
:mrgreen:
Image

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

De DVD's zijn goed aangekomen.
Ik heb meer gekregen dan ik had verwacht. Ik had verwacht dat SAC en de serie van CB elk één dvd zouden zijn geweest.
Wow!

:klap:
Image

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: tips gevraagd

Post by Saki »

Of een forum nog doder dan de Heuvel xD

De meeste mensen hebben de fora verlaten en hebben zich nu gegroepeerd in verschillende Facebook groepen.
Anime Fans België, Anime Fans Benelux, Anime Fans NL, Anime Fans Nederland en noem maar op.

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Blij dat je content bent met je aankoop Mangazot :)

Ik zit zelf niet op Facebook, wist zelfs niet dat ze er discussiegroepen hebben. Hopelijk krijg ik het meeste verkocht zonder dat ik speciaal daarvoor naar FB moet gaan. Misschien kan ik beter op Aniway vragen (of hier, maar Koen zegt dat het hier allemaal FB haters zijn :D ) of er iemand wat reclame kan maken en doorverwijzen naar Aniway/Mangaheuvel.

Op Aniway loopt het redelijk, tot nu toe een 4tal klanten, maar ze nemen wel in bulk af :mrgreen:

Wel gek, ik ken iemand bij Archonia, die zegt dat DVDs niet verkocht worden, maar gadgets zoals figures (die toch erg duur zijn) zijn niet aan te slepen. En inderdaad, er worden veel figures aangeboden op Aniway. Maar tot nu toe is de interesse enkel tot DVD beperkt - heb ik een gaatje in de markt gevonden? :mrgreen:

Post Reply