tips gevraagd

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Kleine update, enkele manga (franstalig en engelstalig) toegevoegd. O.a. "I hate you more than anyone"
Image

Mangalijst: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1166455507



Koen, nog een Belgisch magazine gevonden, met enkele artikels over Japanse popcultuur (Ken Ishi) en een kort artikel over "Japanimation" :lol: . Weet niet of je dit ook interesseert maar ik heb het toegevoegd. Is vrij oud - nog in BeF :mrgreen: Image

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

KuroNeko wrote:Die standaard tweedehands sites zoals Kapaza en 2iememain zijn natuurlijk altijd een optie, maar je kan er moeilijk een link naar een hele collectie zetten, vaak doen ze daar moeilijk over.
Kapaza is nu net een site waar je volgens mij wel links kunt zetten, en je kunt er ook pakketten e.d. aanbieden. Op Catawiki kan dat niet.
Van 2iememain weet ik het niet.
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Ik ga er in toekomst wat werk van maken, die tweedehandssites, maar helaas momenteel even hectisch, chaotisch, geen tijd :(

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

Voorlopig niet geïnteresseerd in Pulp, maar wie weet wanneer een zwak moment me alsnog overstag doet gaan lol. Good old BEF 8)
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Cybersex? Zijn dat elektrische dildo's?
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Dat magazine was een verzameling van artikels over onderwerpen die allemaal (wat 'gewone' mensen betreft) weird waren, En in die tijd viel anime daar ook onder. Omdat hier een artikel over Japanimation stond, en nog een paar over Japan, eens gekocht. Maar voor toenmalige prijzen was dit veel te duur. Ik geloof dat het niet lang bestaan heeft.

Dus wat je vraag betreft: ik denk eerder aan de eerste VR erotiek. Kan het nog eens nakijken als het je zodaning interesseert :mrgreen: :lol: Maar de sappige details krijg je toch niet, dan moet je het maar kopen. :mrgreen:

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Ho! Handel! :D
Image

Post Reply