tips gevraagd

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Wel het is nachtwerk geworden, nogal wat tegenslagen gehad dit weekend (niet gerelateerd aan deze verkoop).

Alle prijzen zitten er in. Ik ben van plan nog flinke kortingen te geven. Enkel magazines moeten er nog bij, maar het is nu al laat, dat moet tot morgen wachten.

Graag nog een laatste keer gevraagd: feedback! Wat is jullie ervaring met verkoop van DVD, is er nog vraag, zijn de prijzen (vooral gebaseerd op 2dehands prijzen op amazon en yesasia enz) redelijk als je rekent op korting bij afname van wat grotere hoeveelheden...

Ik laat het nog tot woensdag exclusief hier staan, dan gaat het de verschillende sites op. Ik hoop tegen dan ook voldoende foto's te kunnen plaatsen... dus als er iets is dat jullie interesseert laat het snel weten, ik maak een speciale Mangaheuvel prijs :wink:

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: tips gevraagd

Post by Saki »

Ziet er goed uit, prijzen imo fair maar aan de hoge kant voor sommige items.

Let wel op: hier spreekt een student zonder werk :Fade-color

Helaas niet echt iets dat me interesseert. Veel succes met de verkoop ^^

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Geen probleem, bedankt voor de tips! Ik ben van plan veel korting te geven, daar moet dan ook wat marge voor zijn :D

Zo denk ik er aan sowieso 10% korting te geven voor afhalers, dat spaart ook mij veel tijd en geld. En natuurlijk wie in bulk koopt krijgt ook heel wat korting.

Het eerste item is verkocht aan Mangazot! Hopelijk volgt er nog veel meer.

Koen, ik weet niet of je dit nog volgt, maar ik zet het morgen of vrijdag op Aniway. Daar zal ik dan een boodschap bij plaatsen met de kortingen en zo. Ik zal die ook hier erbij zetten, maar volg ik deze thread verder of maak ik nu een aparte 'verkoop' thread aan? Niet dat ik veel traffic verwacht, het is erg rustig hier :mrgreen:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

Ik ben enkel mogelijk geïnteresseerd in fanzines/magazines van Vlaemschen of Nederlandse oorsprong, maar die zie ik nog niet staan... ;)
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Ik heb vandaag mijn aankoop ontvangen en het is prima in orde.
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

Koen wrote:Ik ben enkel mogelijk geïnteresseerd in fanzines/magazines van Vlaemschen of Nederlandse oorsprong, maar die zie ik nog niet staan... ;)
Mijn excuses, het is een chaotische week geweest, en ik loop met een hele boel dingen achter, inclusief dit lijstje. Het wil maar niet lukken de laatste items en de foto's geregeld te krijgen. Ik hoop dit morgen te kunnen doen.

Wat nederlandstalige magazines/fanzines betreft, zover ik me kan herinneren gaat het hier enkel om de JAMM! fanzines. Wel veel Amerikaanse en wat Franse magazines en fanzines nog, maar verder niets uit het Nederlandse taalgebied.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: tips gevraagd

Post by Koen »

In JAMM ben ik wel geïnteresseerd... Franse meug heb ik hier zelf genoeg liggen, maar ben toch ook wel benieuwd naar wat je daar te bieden hebt...
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Wat is het verschil tussen deze twee, behalve dat de ene NL ondertitels zal hebben en de andere niet?

Ghost in the Shell SAC box set season 1 NL
Ghost in the Shell SAC vol 1 DTS US
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

De eerste is het hele seizoen 1, NL ondertiteld, PAL R2. De tweede is de special edition van vol 1 van dat seizoen maar R1 engels ondertiteld, NTSC, wat extras en DTS geluid, was toen erg speciaal en duurder, maar tegenwoordig zit DTS zowat overal op. Ik meen dat er echter een paar extra's bijzaten die interessant waren. Ik zal eens kijken en laat je nog iets weten (deze week echt alles in de soep, vandaag start de wagen niet meer :evil: )

Edit: 3 disc set, met
Disc 1:
Same as standard edition: the first four episodes in Dolby 5.1
Interviews with director, vocal talent
Disc 2:
DTS 5.1 Surround Sound disc
Disc 3:
CD soundtrack

Of dit nu dezelfde OST is als je al gekocht hebt moet ik nog nakijken.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Dat gevoel dat die cd eigenlijk dezelfde is als wat ik al had gekocht, had ik eigenlijk ook al. Het is een mooie set, maar voor mij zou het zo'n "doos te veel" worden, vrees ik.

PS heb je mijn mailtjes over Cowboy Bebop ontvangen? Ik wil die hiermee nog eens bevestigen.
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

mailtjes gezien, ik kijk er vanavond naar. Maar je mag ze als gereserveerd beschouwen.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Dank je.

PS: ik schrijf niet elektronisch over
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

De hele namiddag van de zon geprofiteerd en foto's gemaakt, en vanavond ge-edit en links gezet. Dit kost veel meer tijd dan gedacht... maar het heeft ook voordelen, als je op 1 foto klikt kan je door het hele album met DVD foto's op photobucket browsen.

Ongeveer 1/4 van de DVDs gedaan, morgen heb ik de hele dag tijd maar zal het donker weer zijn... de foto's zullen minder mooi zijn :roll:

Koen, ik begin vanavond ook nog aan de rest van de magazines, die mag je vanavond of morgen in de lijst verwachten.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: tips gevraagd

Post by mangazot »

Zulke dingen scan ik met mijn printer-scanner-kopieerder. Dat is een stuk sneller, omdat het dan direct op de pc in het goeie formaat staat.
Maar scans hebben als nadeel dat ze "plat" zijn. Foto's hebben meer diepte en geven een betere indruk van wat je verkoopt.

PS: overschrijvingsformulier is afgegeven. Nu is het wachten op het pakje. Daarom promootte Amazon eboeks. Niet omdat het beter is voor de klant, maar omdat het beter is voor een onlinewinkel die de supermarkt van de wereld wil worden. Maar geef mij maar het echte spul.
Image

KuroNeko
Posts: 33
Joined: Fri Dec 09, 2005 10:19

Re: tips gevraagd

Post by KuroNeko »

OK, Koen, alle magazines/fanzines staan er op, met foto. Er waren toch nog enkele Nederlandstalige meer dan ik dacht. Ik hoor wel of er iets leuks voor je bij is.

Nu is de lijst compleet; misschien komt hier of daar nog iets uit een kast vallen, maar dat zullen dat maar kleinigheden zijn. Morgen probeer ik de rest van de DVDs en de manga foto's erbij te zetten. Tegelijk gaat de lijst dan op andere fora en sites gepost worden. Dus nog maar enkele dagen exclusief voor Mangaheuvel :mrgreen:

Post Reply