[GZ] Tezuka gezocht

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

[GZ] Tezuka gezocht

Post by Edward »

De laatste tijd verzamel ik meer en meer volume van de grootmeester van de manga, waaronder sublieme uitgaves van Message to adolf & ayako via vertical. Nu merk ik dat er meer en meer markt komt met volumes, maar dat ook enkele series steeds meer out of print gaan. Vandaar mijn vraag. Hebben jullie nog tezuka's die jullie kwijt willen?

De series die ik in ieder geval zoek (althans, een poging doe)
- swallowing the earth
- black jack [paperbacks]
- dororo (vertical hardcover, ergens 2008 uitgegeven)
- astro boy (compleet?)

en ook Urasawa's Pluto

etc (wat je nog hebt). Voorkeurtaal is wel engels.

btw, er komen er de komende maanden verschillende uit in het engels via DMP, waaronder Unico en Triton,

alvast bedanktt,

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: [GZ] Tezuka gezocht

Post by barbapapa »

Van Dororo is er wel een omnibus heruitgebracht: http://www.bookdepository.com/Dororo-Os ... 1935654322

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: [GZ] Tezuka gezocht

Post by Edward »

barbapapa wrote:Van Dororo is er wel een omnibus heruitgebracht: http://www.bookdepository.com/Dororo-Os ... 1935654322
Goede tip;)... Inmiddels heb ik swallowing the earth en barbara (beide OOP) te pakken kunnen krijgen via United Publications: een britse website die beiden zelfs nog in stock had. Ik ben heel benieuwd:D....

Iemand nog black jack's liggen (in engels) die je kwijt wilt?

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: [GZ] Tezuka gezocht

Post by barbapapa »

Ja die United Publications heb ik ook al eens gebruikt voor wat OOP manga. Onder andere de eerste editie van Gyo volume 1, en een paar boekjes van Kazan.
Barbara heb ik zelf bij de release gekocht, wist niet dat die zo rap OOP ging gaan maar 't is iets meer voorkomend tegenwoordig.

Post Reply