(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:^ Waarom kun je het nu niet gebruiken?
90% van mijn budget ging naar FACTS :| ...

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

NeeNee wrote:Ik heb ook een mail gekregen met een 5% coupon voor Bookdepository.co.uk
Vanzelfsprekend had ik net een flinke week vóór ik bericht kreeg van die korting 270 EUR bij BookDepo gespendeerd. (>.<)
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Ik wacht tot ik kortingsbonnen krijg vooraleer ik iets koop. :P

Of ik probeer de oude nog eens. Je ziet dat het werkt.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Ik had 'Haganai' v.1 bij TBD gepre-orderd, zou naar mij gestuurd zijn op de vijftiende, maar we zijn nu al de 15 dagen verder en ik verwacht hem nu eigenlijk niet meer (normaal gezien duurt het max. 10 dagen). Ook bij de post hebben ze niks voor mij. Ik heb inmiddels al TBD gecontacteerd, eens kijken wat ze antwoorden. Iemand anders die al eens iets besteld had bij TBD en het nooit kreeg? (Ik hoop wel dat ik het nog krijg of ze mijn geld terug geven, want twas geen goedkoop boekje...)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Heb ik wel een paar keer gehad, ja. Maar bij mij duurt het regelmatig drie weken, dus ik contacteer ze pas na een maand (je hebt 40 dagen de tijd om te reageren).

Altijd zonder problemen een nieuw exemplaar of mijn geld terug gehad.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:^ Heb ik wel een paar keer gehad, ja. Maar bij mij duurt het regelmatig drie weken, dus ik contacteer ze pas na een maand (je hebt 40 dagen de tijd om te reageren).

Altijd zonder problemen een nieuw exemplaar of mijn geld terug gehad.
Das goed om te horen!

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Toevallig is mijn exemplaar van 'Haganai' gisteren bezorgt
Image

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Ze gaan mij een vervangings exemplaar opsturen, ik vraag me wel nog steeds af wat er met dat orgineel gebeurd is...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Verloren gegaan bij de Post?

Ik heb eens een boekje gehad dat ze per ongeluk eerst naar Vancouver (Canada) gestuurd hadden. Ik vraag mij af wie die post gesorteerd had, want het lijkt mij een dure omweg.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:^ Verloren gegaan bij de Post?

Ik heb eens een boekje gehad dat ze per ongeluk eerst naar Vancouver (Canada) gestuurd hadden. Ik vraag mij af wie die post gesorteerd had, want het lijkt mij een dure omweg.
Ik krijg zo nu en dan brieven van mensen met hetzelfde adres als ik, maar die niet eens in België wonen :roll: .

Anyway, het is besteld bij de leverancier (wat 1-3 dagen zou duren tot zij het hebben) en daarna is het dan hier na 7-10 dagen, nog voor kerstmis gelukkig.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Net op de dag dat ze mijn vervangingsexemplaar toesturen,krijg ik mijn orgineel binnen :| .
Nu heb ik hem dus dubbel.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

als je de moeite wilt doen kan je het terug sturen, of anders gewoon niet melden bij hun. Op het moment dat ze het vervangende exemplaar toestuurde was de kwestie voor hun waarschijnlijk toch al afgehandelt:)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Weet er iemand of je ook Archoniapunten krijgt op spullen die je met Archoniapunten betaald hebt?

En ik vraag me af of er gauw nog eens een Bookdepository actie komt. Vorig jaar was er toch eentje rond de feestdagen?

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

NeeNee wrote:Weet er iemand of je ook Archoniapunten krijgt op spullen die je met Archoniapunten betaald hebt?
Ik vermoed van niet; wanneer ik mijn orders van het voorbije jaar napluis lijk ik geen punten te hebben gekregen voor een artikel van 7000+ punten.

('t Is natuurlijk gemakkelijker te vinden indien ik een order had die alleen maar met punten besteld was... Dat kan ik misschien nu eens proberen.)
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ 't Is vooral moeilijk omdat je niet kunt zien hoeveel punten je voor iets gekregen hebt, en niet weet hoeveel je er zou moeten krijgen.

'k Zou het moeten opschrijven en berekenen...

Post Reply