Ik had 'Haganai' v.1 bij TBD gepre-orderd, zou naar mij gestuurd zijn op de vijftiende, maar we zijn nu al de 15 dagen verder en ik verwacht hem nu eigenlijk niet meer (normaal gezien duurt het max. 10 dagen). Ook bij de post hebben ze niks voor mij. Ik heb inmiddels al TBD gecontacteerd, eens kijken wat ze antwoorden. Iemand anders die al eens iets besteld had bij TBD en het nooit kreeg? (Ik hoop wel dat ik het nog krijg of ze mijn geld terug geven, want twas geen goedkoop boekje...)
^ Heb ik wel een paar keer gehad, ja. Maar bij mij duurt het regelmatig drie weken, dus ik contacteer ze pas na een maand (je hebt 40 dagen de tijd om te reageren).
Altijd zonder problemen een nieuw exemplaar of mijn geld terug gehad.
NeeNee wrote:^ Heb ik wel een paar keer gehad, ja. Maar bij mij duurt het regelmatig drie weken, dus ik contacteer ze pas na een maand (je hebt 40 dagen de tijd om te reageren).
Altijd zonder problemen een nieuw exemplaar of mijn geld terug gehad.
Ik heb eens een boekje gehad dat ze per ongeluk eerst naar Vancouver (Canada) gestuurd hadden. Ik vraag mij af wie die post gesorteerd had, want het lijkt mij een dure omweg.
Ik heb eens een boekje gehad dat ze per ongeluk eerst naar Vancouver (Canada) gestuurd hadden. Ik vraag mij af wie die post gesorteerd had, want het lijkt mij een dure omweg.
Ik krijg zo nu en dan brieven van mensen met hetzelfde adres als ik, maar die niet eens in België wonen .
Anyway, het is besteld bij de leverancier (wat 1-3 dagen zou duren tot zij het hebben) en daarna is het dan hier na 7-10 dagen, nog voor kerstmis gelukkig.
als je de moeite wilt doen kan je het terug sturen, of anders gewoon niet melden bij hun. Op het moment dat ze het vervangende exemplaar toestuurde was de kwestie voor hun waarschijnlijk toch al afgehandelt:)