(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

Kreeg net een mailtje van bookdepo met een code voor 10% korting. Geen idee of ze die naar iedereen hebben gestuurd maar dat lijkt me wel eigenlijk. Mailbox in de gaten houden als je een bookdepo account hebt dus.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Ik heb er ook eentje. Maar ik heb vorige week nog maar een hoop boeken met korting gekocht, en ik heb nu eigenlijk alles al. :P

Nog maar eens kijken of er nieuwe pre-orders zijn...

EDIT: Oh, maar het is geldig tot 18 maart. Tegen dan heb ik wel weer iets nieuws gevonden.

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Turvy »

NeeNee wrote:... Maar die supergoedkope hebben wel verzendkosten natuurlijk. Duurde een tijdje voor ik het onderscheid volledig doorhad.

Maar ik heb wel weer 4 zeldzame nummers kunnen vinden.
De losse non-amazon verkopers moet je inderdaad mee oppassen.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Valt me wel op dat de prijzen van alle manga die in mijn wishlist staan opeens gestegen zijn met 1/2 euro.
Op deze manier kan ik ook 10% korting geven :P
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Valt me wel op dat de prijzen van alle manga die in mijn wishlist staan opeens gestegen zijn met 1/2 euro.
Op deze manier kan ik ook 10% korting geven :P
Bij Bookdep?

Mijn prijzen zijn nog allemaal hetzelfde. Hoe lang is het geleden dat je gecheckt hebt?

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Vanacht was bijvoorbeeld de 30/25/20% korting bij de meeste manga verdwenen maar vanmiddag waren de prijzen gelukkig weer gezakt naar het oude niveau :P
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Vanacht was bijvoorbeeld de 30/25/20% korting bij de meeste manga verdwenen maar vanmiddag waren de prijzen gelukkig weer gezakt naar het oude niveau :P
O, dat. Ja, ze zijn soms echt wel random in hun prijsschommelingen. Gewoon wachten tot het weer beter wordt.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

Hercule wrote:Vanacht was bijvoorbeeld de 30/25/20% korting bij de meeste manga verdwenen maar vanmiddag waren de prijzen gelukkig weer gezakt naar het oude niveau :P
dit valt regelmatig voor op de sites(dus beiden co.uk&.com) en het beperkt zich zelf niet alleen tot manga's.
maar ik zou de mensen aanraden om op de .com variant over te schakelen,aangezien deze op een schier-eiland in engeland gevestigd is en zo zichzelf losmaakt van de aanmerking van BTW kosten en deze in het algemeen goedkoper dan is(bv twin spica v1 prijs co.uk =7.29€ prijs .com= 5.90€) voor ieder.

en met de -10% aktie heb ik 2 verschillende codes gekregen via e-mail aangezien ik regelmatig op beiden sites inlog voor de prijzen te vergelijken.
Maar iemand is me voor geweest met wat ik wou doen met men 2de code!

@hercule over OOP:

het systeem in amerika is aangepast en zo dien worden manga's&comics nu enkel 1 keer op een maand terug in roulatie gebracht.
vorig jaar was dit 2 of 3 maal per maand en zijn de uitgeverijen moeten terugschroeven met de o.a de globale recessie.

(kzit zelf te wachten op green lantern corps v2 die terug in roulatie zou moeten komen)

*EDIT:*

voor degene die iets gelijkaardig zoeken bdp maar dan voor games,raad ik thehut.com aan.
snelle verzending,goedkopere prijzen dan hier,maar spijtig genoeg geen gratis verzending en ze hebben recent paypal als betaling optie toegevoegd(ze vragen 1€ voor het internationaal te verzenden).

voor amerikaanse anime dvd's is axelmusic 1 van de betere keuzes,ondanks dat de release-data niet altijd correct is.
a-m aanvaard ook paypal.
Last edited by Ginrai on Sun Feb 27, 2011 16:06, edited 1 time in total.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Ginrai wrote:dit valt regelmatig voor op de sites(dus beiden co.uk&.com) en het beperkt zich zelf niet alleen tot manga's.
maar ik zou de mensen aanraden om op de .com variant over te schakelen,aangezien deze op een schier-eiland in engeland gevestigd is en zo zichzelf losmaakt van de aanmerking van BTW kosten en deze in het algemeen goedkoper dan is(bv twin spica v1 prijs co.uk =7.29€ prijs .com= 5.90€) voor ieder.
Thanks, nice tip! ;)

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

persoonlijk weet ik niet of het ook langer zou duren vooraleer je het zou ontvangen,maar met het prijs verschil hiervan en dat het nog steeds gratis verzonden word is het een poging waard imo(laatste bestelling was ook spijtig genoeg via co.uk).

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

De snelheid deert me niet zo, ik bestel soms Japanse manga met goedkoopste verzending en dat is ook een maand of 2 eer dat aankomt.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Ginrai wrote:dit valt regelmatig voor op de sites(dus beiden co.uk&.com) en het beperkt zich zelf niet alleen tot manga's.
maar ik zou de mensen aanraden om op de .com variant over te schakelen,aangezien deze op een schier-eiland in engeland gevestigd is en zo zichzelf losmaakt van de aanmerking van BTW kosten en deze in het algemeen goedkoper dan is(bv twin spica v1 prijs co.uk =7.29€ prijs .com= 5.90€) voor ieder.
Sommige dingen zijn inderdaad flink goedkoper, maar andere zijn dan weer duurder (bizar genoeg schommelt dit zelfs binnen eenzelfde reeks).

En ze hebben minder keuze (voor de reeksen die ik zoek). Wat vreemd, je zou toch verwachten dat ze hetzelfde aanbod hebben.


EDIT: Jeetje, er staat zelfs nog een Nederlandse Duds Hunt op de site. Die nooit is verschenen. :roll:

Stomme failliete uitgeverij... ik wilde dat lezen. :(

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

ik weet dat er een deel inconsistente elementen op staan een groot vb is de eerste volume van morning glories die in dollars 9.99$ kost en de .com zit er massaal over aangezien ze ervoor een 12€ zitten te vragen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Het gaat niet slechts om een paar albums, hoor. Inuyasha, Fruits Basket, Vampire Knights, Spiral, Bakuman, Bleach, ... hebben allemaal nummers die duurder en nummers die goedkoper zijn.

Het is vooral een kwestie van vergelijken.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

@Ginrai. Bedankt voor de tip!
Bij Gantz is het verschil echt enorm.

Baal alleen nu ontzettend dat ik mijn kortingscode al heb verbruikt :?
Image

Post Reply