(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

NeeNee wrote:^ 't Is vooral moeilijk omdat je niet kunt zien hoeveel punten je voor iets gekregen hebt, en niet weet hoeveel je er zou moeten krijgen.

'k Zou het moeten opschrijven en berekenen...
Ik kwam uit op ongeveer 0.35-0.39 cent per punt.
(De ratio varieerde een beetje tussen verschillende bestellingen: waarschijnlijk zijn niet alle artikels relatief evenveel punten waard.)

Edit: Heb enkele bestellingen kunnen vergelijken van een enkel artikel per keer: voor manga spendeerde ik 0.35 cent voor een punt, voor een nieuwe anime/wallscroll was dat 0.40.
Wat mijn oorspronkelijke berekening bovenaan verklaart: ik bestel(de) meestal een mengeling van manga met een of meerdere anime ertussen.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Het mijne is allemaal manga. Ik zou dus 119.74 / 0.35 x 2 = 684 punten moeten krijgen (heb er nu 914).

En ik heb een bestelling zonder betaling gecheckt, daar krijg je inderdaad geen punten op.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

http://worldsendcomics.com/en

De WEC heeft nu ook een webshop, maar volgens de e-mail die ik ontvangen heb is dit nog maar de beta, wat betekent dat er nog vele items niet opstaan, prijzen soms incorrect zijn en er redelijk wat bug's inzitten, maar het is een begin :wink: .

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

News flash:

De prijzen voor US manga zijn bij TBD gestegen door de zwakke euro, ik zou afwachten om iets te kopen want binnen een maand ofzo zullen de prijzen toch weer lager zijn...
---
Voor één of andere reden begint Archonia weer duitse manga te verkopen...
Vreemd :? ...

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

http://www.bookdepository.co.uk/love?ut ... ebruary-13

TBD geeft 10% off voor een valentijnsactie (wel een beetje laat vindt ik :?...) als je het bericht doorstuurt naar iemand anders en nog een extra 10% off als die persoon ook iets koopt.
Iemand zin om mij één te sturen, ik moet namelijk iets pre-orderen :wink: ...?

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

MrXarnus wrote:http://www.bookdepository.co.uk/love?ut ... ebruary-13

TBD geeft 10% off voor een valentijnsactie (wel een beetje laat vindt ik :?...) als je het bericht doorstuurt naar iemand anders en nog een extra 10% off als die persoon ook iets koopt.
Iemand zin om mij één te sturen, ik moet namelijk iets pre-orderen :wink: ...?
Je kan er gewoon eentje naar jezelf sturen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Eindelijk! Tijd om nog eens wat te pre-orderen...

Heh, de prijzen zijn wel net allemaal weer wat gestegen. Vraag me af of het toeval is.

Ach ja, het is nog steeds winst.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

@Drazic

Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...

@NeeNee

Prijzen zullen volgende week wel weer dalen (zoals ik al zij is de euro weer verzwakt door iets met Italië ofzo :? .), maar de prijzen laten stijgen voordat ze een actie doen is volgens mij strafbaar, toch in België. (Winkels die hun prijzen net voor de solden verhogen om daarna met zogezegd korting te verkopen als beste voorbeeld...)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

MrXarnus wrote:@Drazic

Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...
Heb je geen twee e-mailadressen dan?

Stuur er eentje naar jezelf en gebruik het, dan krijgt je andere account er weer een bij.

@NeeNee

Prijzen zullen volgende week wel weer dalen (zoals ik al zij is de euro weer verzwakt door iets met Italië ofzo :? .), maar de prijzen laten stijgen voordat ze een actie doen is volgens mij strafbaar, toch in België. (Winkels die hun prijzen net voor de solden verhogen om daarna met zogezegd korting te verkopen als beste voorbeeld...)
Ik bedoelde eigenlijk dat ze extra korting geven omdat de prijzen zo hoog staan.

De laatste van de maand is rare timing.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:
MrXarnus wrote:
Prijzen zullen volgende week wel weer dalen (zoals ik al zij is de euro weer verzwakt door iets met Italië ofzo :? .), maar de prijzen laten stijgen voordat ze een actie doen is volgens mij strafbaar, toch in België. (Winkels die hun prijzen net voor de solden verhogen om daarna met zogezegd korting te verkopen als beste voorbeeld...)
Ik bedoelde eigenlijk dat ze extra korting geven omdat de prijzen zo hoog staan.

De laatste van de maand is rare timing.
Enkel in landen waar de pond of dollar NIET gebruikt word zijn de prijzen verhoogd, het is ofwel puur toeval of ze zijn gewoon een stel geldwolven :roll: .
De prijzen hebben volgens mij al eens hoger gestaan trouwens...
---
Zal eens een tweede e-mail maken en zo wat kopen...

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

MrXarnus wrote:@Drazic

Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...
Nee, dan krijg je nog een code voor 10%.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Drazic wrote:
MrXarnus wrote:@Drazic

Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...
Nee, dan krijg je nog een code voor 10%.
Blijft hetzelfde dan eigenlijk...

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

MrXarnus wrote:
Drazic wrote:
MrXarnus wrote:@Drazic

Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...
Nee, dan krijg je nog een code voor 10%.
Blijft hetzelfde dan eigenlijk...
Neuh, het is niet zo dat je 20% korting krijgt dan ofzo. Als je graag meerdere 10% codes wilt zijn daar makkelijkere manieren voor.
Last edited by Drazic on Thu Feb 28, 2013 22:08, edited 1 time in total.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Drazic wrote:
MrXarnus wrote:
Ja, maar je krijgt (als ik het goed lees...) extra korting als de ge-emailde persoon ook iets koopt...
Nee, dan krijg je nog een code voor 10%.
Blijft hetzelfde dan eigenlijk...[/quote]
Neuh, het is niet zo dat je 20% korting krijgt dan ofzo. Als je graag meerdere 10% codes wilt zijn daar makkelijke manieren voor.[/quote]
Oh, ik had het verkeerd begrepen, sorry.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Taifu zou zich volledig moeten storten op hentai, er staat al een maand een hentai one-shot in de top 20 van amazon.fr, is er zoveel vraag naar misschien?
Beetje zielig dat er dan zoveel betere (non-H) titels zijn die dan niet verkopen in het frans, triest...

Post Reply