(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

anneke
Posts: 18
Joined: Tue Oct 25, 2011 23:15
Location: Puurs

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by anneke »

Hehe, ik hoop het voor u dan ^^ Ik ga ondertussen al is uitzoeken wat ik ga bestellen juist ^^

anneke
Posts: 18
Joined: Tue Oct 25, 2011 23:15
Location: Puurs

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by anneke »

Hmm, ik ben toch ni meer zo tevreden van the book depositry. Vorige keer duurde het echt lang voor mijn bestelling er was (een maand ofzo) en nu met die bon van 10% vind ik het ook weer vreemd. Als ik in mijn gewoon winkelmandje ben kan ik de bon niet toevoegen, zodat ik geen 10% heb en als ik in mijn mail doorklik krijg ik een winkelmandje waar ik mijn bon wel kan ingeven, maar waar de prijzen ineens duurder zijn van mijn manga's. Normaal zou mijn bestelling 154€ kosten en bij de duurdere manga's 166€ dat met de bon 149€ wordt. Ik krijg dan wel korting, maar mijn manga's zijn zoveel duurder geworden, dat die korting uiteindelijk niet zoveel uitmaakt. Bij sommige manga's zou ik zelfs nog in het nadeel zijn moest ik de bon alleen voor hen gebruiken... Ik vind dat smerig truckjes die bij mij niet echt goed vallen.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Hangt ervanaf waar je woont. Als je in NL woont zou ik goed de pond-euro koers volgen en op het goede moment je inkopen doen bij amazon.uk, zit je meestal goedkoper dan met TBD, als je boven de 25 pond koopt tenminste, dan heb je gratis verzending.
Als je in BE woont ben je sowiezo goedkoper uit met TBD dan eender welke site, behalve 2de hands dan mischien...

Ik ben trouwens momenteel bezig met een lijst te maken van verschillende manga-anime-merchandise (en mischien game) shops die ik ken, kan mischien een goed alternatief tussen zitten als je TBD te duur vindt :wink: ...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

anneke wrote:Hmm, ik ben toch ni meer zo tevreden van the book depositry. Vorige keer duurde het echt lang voor mijn bestelling er was (een maand ofzo) en nu met die bon van 10% vind ik het ook weer vreemd. Als ik in mijn gewoon winkelmandje ben kan ik de bon niet toevoegen, zodat ik geen 10% heb en als ik in mijn mail doorklik krijg ik een winkelmandje waar ik mijn bon wel kan ingeven, maar waar de prijzen ineens duurder zijn van mijn manga's. Normaal zou mijn bestelling 154€ kosten en bij de duurdere manga's 166€ dat met de bon 149€ wordt. Ik krijg dan wel korting, maar mijn manga's zijn zoveel duurder geworden, dat die korting uiteindelijk niet zoveel uitmaakt. Bij sommige manga's zou ik zelfs nog in het nadeel zijn moest ik de bon alleen voor hen gebruiken... Ik vind dat smerig truckjes die bij mij niet echt goed vallen.
Dat is waarschijnlijk een bug in de software. Probeer je mandje eerst te vullen en dan de link te gebruiken.

Je weet toch zeker dat je op dezelfde site zit, nietwaar? Want als jij op Bookdepository.com aan het kijken bent en de bon is voor Bookdepository.co.uk, dan zijn de prijzen natuurlijk verschillend...

anneke
Posts: 18
Joined: Tue Oct 25, 2011 23:15
Location: Puurs

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by anneke »

Hehe, ik zat natuurlijk op twee verschillende sites :oops: Had ik helemaal niet door :)
Dan zijn ze terug in orde voor mij ^^ oepsie

En ik vind TBD niet te duur, ik weet op dit moment geen goedkoper manier om aan manga's te geraken zonder dat ze tweedehands zijn.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Heeft iedereen zijn "We missed you" code van Bookdepository al opgebruikt?

Want de deadline is over vijf dagen.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

^ Wat voor een code is dat misschien?

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

10% off, dacht ik

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

En waar kan ik die vinden? Ik heb geen mails gehad ofzo :?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^
anneke wrote:Ik heb juist een bon gekregen voor 10%, omdat het al lang geleden was dat ik iets had besteld blijkbaar ^^
Mijn laatste bestelling was dacht ik van in mei, wat ik nog niet zo extreem lang vindt, maarja ik ben wel blij ^^

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

Ah zo, zal ik voorlopig niet krijgen dan.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Ik weet niet wat er aan de hand is bij Bookdepository.com, maar mijn 'Spread the love' kortingscodes van februari werken opeens weer.

Zie je, dit is waarom ik nooit e-mails weggooi. Je weet nooit wanneer het nog eens van pas komt. :P

Ik heb ook een mail gekregen met een 5% coupon voor Bookdepository.co.uk, maar dat is niet zo interessant. :mrgreen:

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Bedankt voor de tip, ik heb er meteen gebruik van gemaakt :P
Image

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Heb ook zo'n 5% korting e-mail gekregen, hadden ze ze dat maar een maand later gestuurd, dan kost ik het nog gebruiken...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Waarom kun je het nu niet gebruiken?

Post Reply