(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

ik denk dat er dit jaar geen -10% actie zal lopen bij TBD,want anders was deze al volop aan de gang!

en blijkbaar heeft het kleintje men vorige post in de topic als uitdaging opgepakt en zal het boekenfestijn voor een andere keer zijn!(tenzij iemand anders van het forum hierheen gaat en enkele dingen voor me wilt meepakken.(waarschijnlijk niet vanwege o.a dat de comics duurder zullen uitvallen dan de manga's :P ))

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

Ik ga straks gaan, maar ik heb maar genoeg geld om dingen voor mijzelf te kopen :?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Ginrai wrote:en blijkbaar heeft het kleintje men vorige post in de topic als uitdaging opgepakt en zal het boekenfestijn voor een andere keer zijn!(tenzij iemand anders van het forum hierheen gaat en enkele dingen voor me wilt meepakken.(waarschijnlijk niet vanwege o.a dat de comics duurder zullen uitvallen dan de manga's :P ))
Ik wil best wat dingen meepakken, maar je zult heel duidelijk moeten zijn want ik ken niets van comics.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

ik heb uiteindelijk besloten om het toch te laten,maar eender hoe bedankt neenee dat je toch had willen doen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Poging aan het doen om aan €200 te geraken bij Archonia, kom ik uit op €199,59. :lol:

Ik zal er nog iets moeten bijsmijten... 8)

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

Ik had op 30 november een bestelling op The Book Depository geplaatste voor 3 manga's, ze zijn verzonden op 1 en 2 december en er is nog geen enkel van toegekomen. Ik kan wel inzien dat de post wat trager is in de kerstperiode, maar volgens hun FAQ zouden bestelling van voor 9 december op tijd moeten geweest zijn voor kerstmis. Aangezien er nog geen enkele van de drie is toegekomen denk ik ook niet dat ze verloren zijn geraakt bij de post ofzo. Heeft er hier iemand ervaring met pakjes van TPB die niet toegekomen zijn of die er uitzonderlijk lang over deden?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Drie weken is normaal. Met de feestperiode, neem maar vier.

Als ze er na de eerste week van januari nog niet zijn, zou ik eens contact opnemen.

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by kolemijn »

Ik kreeg mijne meestal al na 1-2 weken, maar dan zal ik tot nu toe verwend geweest zijn :P Bedankt voor de info.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

zoveel last heb ik niet gehad met mijn laatste order bij TBD.com(buiten het feit dat men wishlist weer op een 17-tal pagina's steekt :shocked!: ),want deze waren rond 16 december verzonden en zijn vandaag en gisteren voltallig toegekomen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Ik heb net een bestelling gedaan bij Archonia, en ik vind het vrij vervelend dat de albums gewoon in je wishlist blijven staan nadat je ze gekocht hebt. Is er niet een manier om ervoor te zorgen dat ze vanzelf verdwijnen, zoals bij Bookdepository?

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

NeeNee wrote:Ik heb net een bestelling gedaan bij Archonia, en ik vind het vrij vervelend dat de albums gewoon in je wishlist blijven staan nadat je ze gekocht hebt. Is er niet een manier om ervoor te zorgen dat ze vanzelf verdwijnen, zoals bij Bookdepository?
Een tijdje terug gebeurde dat nog automatisch; toen bestond echter ook het vervelende probleem dat items in een wish list ook vanzelf verdwenen wanneer hun status werd geüpdated van 'leverbaar binnen 2 weken' naar 'in stock'.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Ai, da's vervelend. :?

Bij Bookdep kun je dat zelf kiezen, dus da's wel handig... hopelijk kunnen ze hier ook het systeem opnieuw invoeren als ze die bug eruit gehaald hebben, want 37 albums één voor één gaan verwijderen wordt toch wel een beetje saai. :roll:

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Brook500 »

Voor diegene die het nog niet weten bij Archonia zijn er al enkele mangapromo-acties gedaan (franse en duitse). :(
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Brook500 wrote:Voor diegene die het nog niet weten bij Archonia zijn er al enkele mangapromo-acties gedaan (franse en duitse). :(
Ik wacht nog op English Manga Sale, Wave 2...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

^ laat je ff weten als die er is? ben wel benieuwt of ik dan goedkoper uit ben dan met bookdepository:P
ben wel weer eens toe aan een stapel manga ipv een stapel gamesXD

Post Reply