(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

^ jup kan;)
er zijn trouwens ook wel sites die tijdelijke email adressen aanbieden (gratis naar mailen en dan lezen), kan je mooi de code vanaf halen als je geen extra adressen hebt;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Eindelijk weer een actie:
http://www.bookdepository.com/referafriend

Als iemand nog iemand zoekt om een code naar toe te sturen dan hou ik me van harte aanbevolen :P
Ah, eindelijk! :D Tijd om nog eens wat pre-orders te doen.

Heb je hulp nodig, Hercule? Ik heb anders ook wel meerdere adressen, maar als je wilt kan ik je er wel eentje sturen...

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Weet er iemand nog goede/leuke manga winkels in Brussel zijn?
Dong Co en SDT ken ik al, maar zijn er nog andere die ik niet moet missen?

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Gvd, net een paar dagen nadat ik een bestelling doe van 115€ komen ze met die actie af bij BD. :|

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

barbapapa wrote:Gvd, net een paar dagen nadat ik een bestelling doe van 115€ komen ze met die actie af bij BD. :|
Misschien de moeite waard om ze hier even over te mailen? Kan het altijd proberen =)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Waren het pre-orders? Indien ja, dan kun je je bestelling altijd annuleren. Dat doen ze voor je als je het netjes vraagt. :)

Voor een gewone order is het waarschijnlijk te laat, die zal al verstuurd zijn.

(Als ik trouwens nog voor iemand spullen moet bestellen, laat iets weten. Ik heb een hoop codes. :wink: )

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

NeeNee wrote:^ Waren het pre-orders? Indien ja, dan kun je je bestelling altijd annuleren. Dat doen ze voor je als je het netjes vraagt. :)

Voor een gewone order is het waarschijnlijk te laat, die zal al verstuurd zijn.

(Als ik trouwens nog voor iemand spullen moet bestellen, laat iets weten. Ik heb een hoop codes. :wink: )
Ik bedoel gewoon vragen of je alsnog de korting kan krijgen omdat het maar een paar dagen scheelde. Kleine kans maar hoeveel moeite is een mailtje sturen =P

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Dat doen ze niet. Het staat in de regels.
7. Vouchers cannot be retrospectively applied.
Annuleren en opniew bestellen is de enige optie, aangenomen dat ze dat wel zouden willen doen. Maar maak er in elk geval geen gewoonte van.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

NeeNee wrote:^ Waren het pre-orders? Indien ja, dan kun je je bestelling altijd annuleren. Dat doen ze voor je als je het netjes vraagt. :)

Voor een gewone order is het waarschijnlijk te laat, die zal al verstuurd zijn.

(Als ik trouwens nog voor iemand spullen moet bestellen, laat iets weten. Ik heb een hoop codes. :wink: )
Nja, zat 1 pre-order bij. De rest gewoon. Ach ja, voor dat ene boekje dat ik gratis had gehad...

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

kolemijn wrote:^ Kan je niet gewoon wat kortingscodes naar jezelf sturen? Als je wat extra emailadressen hebt tenminste, maar die heb ik wel :)
Werkt maar 1 keer, althans ik heb het met twee e-mail adressen geprobeerd en van maar eentje kreeg ik een kortingscode.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:
kolemijn wrote:^ Kan je niet gewoon wat kortingscodes naar jezelf sturen? Als je wat extra emailadressen hebt tenminste, maar die heb ik wel :)
Werkt maar 1 keer, althans ik heb het met twee e-mail adressen geprobeerd en van maar eentje kreeg ik een kortingscode.
Dan heb je het niet goed gedaan. Je krijgt één kortingscode voor elk adres waarvandaan je uitnodigingen verstuurt (2), één voor elk adres waarnaar je uitnodigingen stuurt (2), en daarna nog eentje voor elke verstuurde uitnodiging die gebruikt wordt (2).

Met twee adressen kun je dus aan 6 codes komen. :) Of tenminste, dat lukte toch bij mij.

(Als je wilt kan ik je trouwens wel een paar codes sturen, ik heb er toch massa's.)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Whoa, wtf? :shock: Alle prijzen op Bookdepository.com zijn opeens 10% duurder geworden.

Ik hoop maar dat dat nog weer terug verandert, anders vind ik het wel erg. :?

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:Whoa, wtf? :shock: Alle prijzen op Bookdepository.com zijn opeens 10% duurder geworden.

Ik hoop maar dat dat nog weer terug verandert, anders vind ik het wel erg. :?
Aangezien ze alle prijzen vermeerderd hebben, denk ik niet dat ze het nog terug gaan veranderen (maar ik hoop het wel :( )

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Whoa, wtf? Alle prijzen op Bookdepository.com zijn opeens 10% duurder geworden.
De prijzen zijn al een tijdje aan het stijgen maar nu is het wel heel erg.
7,15 voor een Naruto manga en 8,90 voor Gantz.....
Waar de prijsteiging aan kan liggen is het feit dat ze geen of nauwelijks korting meer geven op manga die al uit zijn.
Voorheen kreeg je bijna altijd 25% korting op manga die al uit waren maar tegenwoordig mag je blij zijn met een karige 5%.
Het loont nu meer dan ooit om manga te preorderen want voorlopig krijg je daar nog wel korting op.
Maar zou het gek zijn om The Bookdepository er een mailtje over te sturen, om zo duidelijkheid te krijgen waarom de manga duurder zijn geworden?
Dan heb je het niet goed gedaan. Je krijgt één kortingscode voor elk adres waarvandaan je uitnodigingen verstuurt (2), één voor elk adres waarnaar je uitnodigingen stuurt (2), en daarna nog eentje voor elke verstuurde uitnodiging die gebruikt wordt (2).

Met twee adressen kun je dus aan 6 codes komen. Of tenminste, dat lukte toch bij mij.

(Als je wilt kan ik je trouwens wel een paar codes sturen, ik heb er toch massa's.)
Ik zit deze manier nu te proberen maar ik krijg maar de kortingscode die ik naar mijn andere email adres stuur niet :?
Als je echt nog codes over hebt dan zou ik er eentje zeer op prijs stellen.
Image

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Hercule wrote:
Whoa, wtf? Alle prijzen op Bookdepository.com zijn opeens 10% duurder geworden.
De prijzen zijn al een tijdje aan het stijgen maar nu is het wel heel erg.
7,15 voor een Naruto manga en 8,90 voor Gantz.....
Waar de prijsteiging aan kan liggen is het feit dat ze geen of nauwelijks korting meer geven op manga die al uit zijn.
Voorheen kreeg je bijna altijd 25% korting op manga die al uit waren maar tegenwoordig mag je blij zijn met een karige 5%.
Het loont nu meer dan ooit om manga te preorderen want voorlopig krijg je daar nog wel korting op.
Maar zou het gek zijn om The Bookdepository er een mailtje over te sturen, om zo duidelijkheid te krijgen waarom de manga duurder zijn geworden?
Lijkt me een goed idee om een mail te sturen, vraag ze dan ook direct de prijzen weer te verlagen of ze gaan kopers verliezen...

Post Reply