(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Tamara »

barbapapa wrote:Weet er eigenlijk niemand van online winkels waar je Nederlandse manga kunt kopen? En dan bedoel ik eerder de Taniguchi's van Casterman, ipv de Glénat/Kana reeksen.
daar gebruik ik www.vanstockum.nl en bol.com voor, maar dat lijkt me niet zo handig voor de benedenburen. Heeft www.proxis.be niets?

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Tamara wrote:
barbapapa wrote:Weet er eigenlijk niemand van online winkels waar je Nederlandse manga kunt kopen? En dan bedoel ik eerder de Taniguchi's van Casterman, ipv de Glénat/Kana reeksen.
daar gebruik ik http://www.vanstockum.nl en bol.com voor, maar dat lijkt me niet zo handig voor de benedenburen. Heeft http://www.proxis.be niets?
Jep, proxis heeft ze! Bedankt :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

http://www.snazal.com/

Goede prijzen en verschillende talen, maar de verzendkosten zijn wel erg hoog. Wat een idee om alles apart te versturen. :?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

strebuh wrote: United Publications http://www.up1.co.uk/
Heeft vaak eerder manga dan andere winkels op voorraad. Wel verzendkosten, maar niet hele hoge. Levertijd meestal binnen een week soms eerder.
En deze is ook interessant, vooral voor moeilijk verkrijgbare reeksen (ze hebben zelfs nog een paar Engelse Kazans. Heb ik nog nergens anders gezien).

Zijn er eigenlijk ook veel webwinkels voor Franse manga? Anders maak ik daar ook even een thread voor.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Jammer. Beide winkels verkopen Hayate the combat butler volume 12 niet :(
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Koen »

In Frankrijk heb je (uiteraard) enorm veel webwinkels, NeeNee. Maar ik heb er nog geen gevonden die menselijke portkosten heeft naar België.
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

NeeNee wrote:
strebuh wrote: United Publications http://www.up1.co.uk/
Heeft vaak eerder manga dan andere winkels op voorraad. Wel verzendkosten, maar niet hele hoge. Levertijd meestal binnen een week soms eerder.
En deze is ook interessant, vooral voor moeilijk verkrijgbare reeksen (ze hebben zelfs nog een paar Engelse Kazans. Heb ik nog nergens anders gezien).

Zijn er eigenlijk ook veel webwinkels voor Franse manga? Anders maak ik daar ook even een thread voor.
Voor de mensen die misschien nog volumes van Daigo missen, ik zie 17 entries staan...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Koen »

Het is natuurlijk de vraag of ze alles kunnen leveren wat op hun site staat... Want volgens mij zijn lang niet meer alle Daigo's leverbaar. Toen de reeks werd stopgezet in het Frans heb ik willen 'aanvullen' met de Engelse versie en dat lukte me ook niet volledig ;) Dat doet er me aan denken dat ik de laatste Engelse boekjes nooit gelezen heb, zucht. Nog meer op m'n to read lijstje! ;)
motivatiedip. help!

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Koen wrote:Het is natuurlijk de vraag of ze alles kunnen leveren wat op hun site staat... Want volgens mij zijn lang niet meer alle Daigo's leverbaar. Toen de reeks werd stopgezet in het Frans heb ik willen 'aanvullen' met de Engelse versie en dat lukte me ook niet volledig ;) Dat doet er me aan denken dat ik de laatste Engelse boekjes nooit gelezen heb, zucht. Nog meer op m'n to read lijstje! ;)
Je kunt natuurlijk maar proberen he :p

User avatar
Turvy
Posts: 140
Joined: Tue Apr 25, 2006 19:25
Location: NTE HQ
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Turvy »

Koen wrote:In Frankrijk heb je (uiteraard) enorm veel webwinkels, NeeNee. Maar ik heb er nog geen gevonden die menselijke portkosten heeft naar België.
Amazon.fr shipping naar België is gratis boven de 20€, en ze bieden ook Engelse manga aan.
Gewoon leren van je manga-aankopen te bundelen en alle problemen van de baan. ;)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Koen »

De meest voor de hand liggende antwoorden gaan blijkbaar altijd aan mij voorbij :oops:
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Turvy wrote:
Koen wrote:In Frankrijk heb je (uiteraard) enorm veel webwinkels, NeeNee. Maar ik heb er nog geen gevonden die menselijke portkosten heeft naar België.
Amazon.fr shipping naar België is gratis boven de 20€, en ze bieden ook Engelse manga aan.
Gewoon leren van je manga-aankopen te bundelen en alle problemen van de baan. ;)
Ik zoek eigenlijk vooral Franse manga, hoor. :wink: Maar bedankt voor de tip.

Jammer dat er niet zoiets is als Amazon.be. Op ebay.be vind je ook veel Frans (bijna alleen maar Frans, eigenlijk), maar hun ongezonde obsessie met PayPal schrikt mij een beetje af.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Jammer. Beide winkels verkopen Hayate the combat butler volume 12 niet :(
Amazon.fr heeft 'm.
http://www.amazon.fr/Hayate-Combat-Butl ... 55&sr=1-30

En ook de volledige reeks van Kazan in het Engels. :shock: Wel duur.

Maar voor de rest hebben ze echt veel supergoedkoop. Had ik dat maar eerder geweten. :)

PS. Google vertaalt "Neuf" als "Negen". :lol:

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Iemand een bon van Bangzo.com hebben?
http://www1.emarsys.net/u/gm.php?prm=6b ... 78847_3758

Hij is maar tot dinsdag geldig en ik ga hem toch niet gebruiken, zelfs met korting is het veel te duur. Als iemand anders wel geïnteresseerd is, voel je vrij.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

NeeNee wrote: Maar voor de rest hebben ze echt veel supergoedkoop. Had ik dat maar eerder geweten. :)
... Maar die supergoedkope hebben wel verzendkosten natuurlijk. Duurde een tijdje voor ik het onderscheid volledig doorhad.

Maar ik heb wel weer 4 zeldzame nummers kunnen vinden.

Post Reply