(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Weer kortingen van 10% als je jezelf een berichtje stuurt. :wink:

Ook bij Bookdepository.com dit keer.

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

Net een verzending van Book Depository ontvangen met verrassend genoeg drie boekjes in één pakje. En vier (identieke) bladwijzers. (Basic guitar chords. Die had ik twintig jaar geleden kunnen gebruiken.)
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Ja, dat heb ik ook al een paar keer gehad. In een soort van karton met dichtgeplakte randen, nietwaar?

Ik heb het trouwens eens nagevraagd, en blijkbaar kan je over beschadigde boeken klagen tot 10 werkdagen na ontvangt en over vermiste boeken tot 40 dagen na verzending.
If the goods The Book Depository delivers are not what you ordered or are damaged or defective or the delivery is of an incorrect quantity, The Book Depository shall have no liability to you unless you notify The Book Depository in writing at The Book Depository contact address of the problem within ten working days of the delivery of goods in question.
If you do not receive goods ordered by you within 30 days of the date on which they were dispatched to you, The Book Depository shall have no liability to you unless you notify The Book Depository in writing at The Book Depository contact address of the problem within 40 days of the date on which the goods were dispatched to you.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Amazon.fr moet mij nog steeds manga die ik vier maanden geleden besteld heb. :roll:

Ik neem aan dat dit niet normaal is? Toch maar eens een mailtje sturen...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

NeeNee wrote:Amazon.fr moet mij nog steeds manga die ik vier maanden geleden besteld heb. :roll:

Ik neem aan dat dit niet normaal is? Toch maar eens een mailtje sturen...
Gisteren een mail terug met 20 verontschuldigingen, vandaag mijn boeken. Ze zijn zich echt rotgeschrokken. :mrgreen:

Maar wel goede reactie.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »


NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hmmmmmmmmm. :?

Ik weet niet goed wat ik daarover moet denken. Amazon is sneller en heeft een groter aanbod (zeker als je de tweedhandsverkopers meerekent), maar Bookdepository is goedkoper en rekent nooit verzendkosten.

Laten we hopen dat het beste van de twee gecombineerd wordt. Al vrees ik er een beetje voor; de prijzen zullen vast gaan stijgen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Weet er trouwens iemand waar je de Engelse Shonen Jump kunt kopen?

(Afgezien van Archonia dan.)

User avatar
Hinote
Posts: 55
Joined: Sun Jul 11, 2010 15:57
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hinote »

NeeNee wrote:Weet er trouwens iemand waar je de Engelse Shonen Jump kunt kopen?

(Afgezien van Archonia dan.)
Ik weet een winkel in antwerpen die het soms heeft liggen. Het is dus geen webwinkel. Maar je kan tijdens de meet van volgende week eens langsgaan.
Het is de IMS-winkel (International Magazine Store), die ligt aan het begin van de Meir.

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

Hinote wrote:Ik weet een winkel in antwerpen die het soms heeft liggen. Het is dus geen webwinkel. Maar je kan tijdens de meet van volgende week eens langsgaan.
Het is de IMS-winkel (International Magazine Store), die ligt aan het begin van de Meir.
Er is trouwens ook een IMS-vestiging aan de andere kant van de Meir, op de Melkmarkt, vlakbij jazzcafé De Muze.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

over shounen jump magazine:
bij men lokale striphandel "tistjen dop" kommen die regelmatig binnen,maar dan is het wel de gebruikelijke $ -> € omzetting!


TBD:

ze zijn plotseling terug sneller geworden qua dispatch,want zaterdag was "in the name of the wind" al verzonden en vandaag is fables v9 verzonden!
de vorige malen toen ik er had besteld moest je zeker 3 a 4 dagen wachten tot deze verzonden waren,dus als dit een effect is van de overname door amazon ben ik light positief ingesteld hierbij.(persoonlijk scepticisme blijft aanwezig tot de order is aangekomen en hopelijk deze keer zonder schade op te lopen!)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ De tijd tot dispatch heb ik nooit een probleem mee gehad.

Het is de tijd tot aankomen die mij stoort. *verwacht nog 6 boeken van 23 jun*

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

idd, ze worden verzonden binnen een dag of 3 (of minder), wat imo best lang is, maar niet echt iets om over te klagen.
het gekke is dat het ze 2 tot 3 (soms 4) weken kost voor het binnen komt...
heb net de meeste boekjes van 3 weken geleden binnen, maar wacht nog steeds op de laatste van die bestelling:S
maar met die prijzen kan ik er wel mee leven, scheeld al snel flink wat euro's :P

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

the donkey wrote:idd, ze worden verzonden binnen een dag of 3 (of minder), wat imo best lang is, maar niet echt iets om over te klagen.
het gekke is dat het ze 2 tot 3 (soms 4) weken kost voor het binnen komt...
Wacht, is dat in Nederland ook? :shock:

Ik dacht dat het kwam omdat Belgische bestellingen eerst naar Nederland en dan naar België gestuurd werden...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

nope, hier is het ook zo:S
njaa kan niet spreken voor andere (zit nogal afgelegen in het hoge noorden:P),
maar voor mij is het nooit eerder dan 2 weken geweest, nu is het meer 3 a 4 weken:(

Post Reply