(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Ik begin wat hoop te verliezen dat ze ooit nog hun prijzen zullen laten dalen...
Heb trouwens wat onderzoek gedaan en enkel UK en US boeken zijn in prijs gestegen.
Is de euro zo zwak momenteel? (de duitse zijn allemaal nog gewoon geprijsd zoals ze vroeger waren, afgezien dat er minder grote kortingen zijn dan...)

EDIT: Even opgezocht en de euro staat op het laagste punt in 2 jaar :| . K*T CRISIS :evil: !

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

14.99$=12.1163 € atm >_<

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Sh*t, ik moet in de Betty Boop nog iets gaan afhalen en die werkt ook met de huidige koers. Dat wordt de volle mep betalen denk ik :cry: . Hopelijk wordt de euro weer wat sterker, straks kan ik US imports van games ook al vergeten...
(Dan maar mijn duitse collectie aanvullen bij TBD.com, daar zijn er wel wat goede deals te bespeuren...)

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Pre-orders zijn nu 6 euro, de prijs die je normaal voor een manga die al uit was betaalde.
Hoop dat de Euro snel iets sterker wordt.
Image

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Hercule wrote:Pre-orders zijn nu 6 euro, de prijs die je normaal voor een manga die al uit was betaalde.
Hoop dat de Euro snel iets sterker wordt.
Hoop ik ook, dat Spanje en co. maar eens een oplosing zoekt, of anders blijven we jaren met deze crisis zitten, dan gaan de mensen minder kopen en begint er een nieuwe crisis. Soort van cyclus eigelijk...

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

Ik heb hier een beschadigde manga (rug is onderaan kapot of ingedrukt, en boek zelf staat vreemdgenoeg wat krom) dus wou een nieuw exemplaar krijgen, maar nu willen ze bij TBD een foto van de schade hebben, was dat vroeger ook zo? (na dat het zolang geduurt heeft voor hij hier was, er was iets mis met de verzending :roll: ...)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Saki »

Ik weet dat Neenee wel vaak foto's nam, maar niet persé meestuurde

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

MrXarnus wrote:Ik heb hier een beschadigde manga (rug is onderaan kapot of ingedrukt, en boek zelf staat vreemdgenoeg wat krom) dus wou een nieuw exemplaar krijgen, maar nu willen ze bij TBD een foto van de schade hebben, was dat vroeger ook zo? (na dat het zolang geduurt heeft voor hij hier was, er was iets mis met de verzending :roll: ...)
Nee, dat was vroeger niet zo. Ik heb wel een keer foto's meegestuurd, maar dat was omdat ik drie of vier beschadigde boeken tegelijk had...

Nou ja, gewoon een prentje maken en meesturen, lijkt mij. En als ze wat moeilijk doen, aandringen. Mij wilden ze de laatste keer eerst maar 25% terugbetalen, maar toen ik vroeg om eens nauwkeurig uit te leggen waarom deze beschadiging minder waard was dan de vorige, heb ik alsnog een nieuw exemplaar gehad. :wink:

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:
MrXarnus wrote:Ik heb hier een beschadigde manga (rug is onderaan kapot of ingedrukt, en boek zelf staat vreemdgenoeg wat krom) dus wou een nieuw exemplaar krijgen, maar nu willen ze bij TBD een foto van de schade hebben, was dat vroeger ook zo? (na dat het zolang geduurt heeft voor hij hier was, er was iets mis met de verzending :roll: ...)
Nee, dat was vroeger niet zo. Ik heb wel een keer foto's meegestuurd, maar dat was omdat ik drie of vier beschadigde boeken tegelijk had...

Nou ja, gewoon een prentje maken en meesturen, lijkt mij. En als ze wat moeilijk doen, aandringen. Mij wilden ze de laatste keer eerst maar 25% terugbetalen, maar toen ik vroeg om eens nauwkeurig uit te leggen waarom deze beschadiging minder waard was dan de vorige, heb ik alsnog een nieuw exemplaar gehad. :wink:
Het is trouwens niet meer nodig, heb de rug al wat kunnen opknapen, nu lijkt de beschadiging minder erg...

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Ik zou toch een foto (desnoods erbij zeggen dat je het al wat opgelapt hebt). Anders denken ze nog dat je een bedrieger bent. :?

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:^ Ik zou toch een foto (desnoods erbij zeggen dat je het al wat opgelapt hebt). Anders denken ze nog dat je een bedrieger bent. :?
Bedrieger? Dit is de eerste keer dat ik hen een e-mail stuur omdat een boek beschadigd was...
Zal dan toch maar morgen eens een foto nemen voor de zekerheid...

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Saki »

Anders denken ze dat je gwn 'probeerde' om geld bij hun los te krijgen als je niet kunt antwoorden met een foto van de beschadiging. ^^

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Saki wrote:Anders denken ze dat je gwn 'probeerde' om geld bij hun los te krijgen als je niet kunt antwoorden met een foto van de beschadiging. ^^
Dat bedoel ik, ja. Je kunt eventueel zeggen dat de beschadiging niet zo erg is als eerst gedacht, maar antwoord in elk geval, anders lijkt het net alsof je gevlucht bent.

Ik denk nu wel niet dat ze een zwarte lijst bijhouden van mensen die onterecht aan extra albums probeerden te komen, maar je weet nooit. Aangezien ze toch strenger geworden zijn...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

meh heb het iets van 3 keer gedaan, en ik bood dan meteen aan om foto's te maken, kreeg altijd als antwoord dat het niet nodig was en dat ze een nieuwe zouden toesturen. Nu was dit wel een aantal jaar terug, dus het kan nu anders zijn. Maar ik denk eerder dat ze het hier en daar vragen om maar niet eindeloos boekjes gratis weg te geven:P

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Wel bizar al die voorvallen met BD. Ik bestel er nu al meer dan een jaar en ik heb echt letterlijk nog niets aan de hand gehad.

Post Reply