(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »


Shimako
Posts: 3
Joined: Sat Oct 15, 2011 23:50

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Shimako »

Het zijn inderdaad die twee. En ja, hiervan ben ik zeker. Ik twijfel altijd veel voor ik iets koop maar ik heb dit al meer dan een maand zitten bekijken, en was net van plan ze deze week nog te bestellen :)

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Saki »

Neenee; de Claymore is aangekomen ^^
Going to Atsusacon!

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Heb vandaag ook voor de eerste keer wat bij Bookdepository besteld! damn die zijn goedkoop! wordt echt mijn vaste site heh :D

User avatar
Saki
Posts: 610
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Saki »

Weertangel wrote:Heb vandaag ook voor de eerste keer wat bij Bookdepository besteld! damn die zijn goedkoop! wordt echt mijn vaste site heh :D
Geen Bunny Drop bestellen daar, volgens mij is de hele stok daar beschadigd ofzow x.x
Going to Atsusacon!

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Ken de serie niet maar zal het onthouden, bedankt ;)

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Weertangel wrote:Heb vandaag ook voor de eerste keer wat bij Bookdepository besteld! damn die zijn goedkoop! wordt echt mijn vaste site heh :D
Vroeger waren ze zelfs nog goedkoper.

En misschien is het een idee om dit in de gaten te houden:
http://www.bookdepository.co.uk/24
Image

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Dank je! maar was me al opgevallen dat sommige titels goedkoper waren, dus heb er al van meegepikt :)
Namelijk op boeken van Dance in the Vampire Bund :)

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

het heeft misschien niks met manga te maken,maar voor de enkele comic-fans op het forum is dit misschien wel handig:

op het boekenfestijn in Mechelen werden er omnibussen,premiere HC,ultimate edition trades en gewone trades gespot van marvel.
dus waarschijnlijk zal ik wel afdalen naar het boekenfestijn in gent(niet enkel voor de comics!) en er is wat rondsnuffelen in het aanbod(tenzij men neefje/nichtje al op de wereld is).


reeksen die worden aangeboden:
ultimate spider-man[trades+ultimate editions][richtprijs trades: 6.50€&6.99€]
ultimate x-men[trades+ultimate E][richtprijs trades: 4.99€&5.99€]
ultimates UE[richtprijs onbekend]
ultimate iron man[richtprijs onbekend][uitgave-formaten onbekend]


marvel civil war HC[richtprijs onbekend]
JINX HC[richtprijs 8.95€]
[bendis/maleev's]daredevil ultimate editions [richtprijs circa 12€][elke trade heeft een pagecount rond de 500 pagina's)
thor[Straczynski's run][richtprijs 19.95€]
thor by walter simonson[richtprijs 39.95€]
captain america "lives" omnibus[ed brubaker][19.95€]
x-men -fall of the mutant omnibus[35€]

andere reeksen die er lagen zijn(waarvan de prijs en verhaallijnen me onbekend is):

wolverine
hulk
punisher
avengers(new,dark,mighty)
deadpool corps
amazing spider-man
essentials

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Zijn goede series allemaal, al volg ik oppervlakkig X-men nog een beetje, had ook op het Boekenfestijn in Eindhoven een volume van X-men Curse of the mutants opgepikt, en ik denk dat je die daar ook wel zult vinden.

Wat betreft de Ultimate series(spiderman, x-men ect) zover ik weet zijn ze bijna allemaal stopgezet sinds fans de nieuwe settings en versies van sommige personages niet goed vonden, dus als je die pakt, houd er rekening mee dat het goed halverwege ineens ophoudt... :(

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

Weertangel wrote:Zijn goede series allemaal, al volg ik oppervlakkig X-men nog een beetje, had ook op het Boekenfestijn in Eindhoven een volume van X-men Curse of the mutants opgepikt, en ik denk dat je die daar ook wel zult vinden.

Wat betreft de Ultimate series(spiderman, x-men ect) zover ik weet zijn ze bijna allemaal stopgezet sinds fans de nieuwe settings en versies van sommige personages niet goed vonden, dus als je die pakt, houd er rekening mee dat het goed halverwege ineens ophoudt... :(

euhm...het ultimate universe is veren van stop gezet aangezien alle 3 main franchises zijn terug opnieuw opgestart wegens de nieuwe status quo.
en zover ik me kan herinneren werd er eerder kritiek geuit tegen de normale franchises van marvel dan eerder de ultimate line,wegens dat er met het 616 universe(of hoe je het ook noemt) op meerdere momenten te complex was voor terug op te pikken.

maar het enigste van de ultimate line dat ik echt goed vond was the ULTIMATES(o.a vanwege de kannibalistische versie van de hulk), U spider-man vond ik nogal overroepen en U X-Men vond ik niet slecht maar het miste iets imho.

maar in het algemeen heb ik nog steeds een voorkeur naar de non-meta comics

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Nou, dat is goed om te weten, een paar jaar terug was men niet echt over ze te spreken van wat ik gehoord had van sommige winkeliers.
En trouwens, wat bedoel je met de nieuwe status quo?
Ik lees voornamelijk de Top Cow series(Witchblade, The darkness ect) dus ik zal waarschijnlijk wat gemist hebben qua trends bij andere uitgevers en zo.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Ginrai »

aaaaah... ik denk dat het ultimatum event met ultimate verwarde(verklaart veel.)!

SPOILERpeter parker is recent vermoord geweest door de (ult) sinister six!
nadien wordt er o.a een nieuwe x-men team opgericht,maar ik ben de spoiler te weten gekomen via een krantenbericht XD


enigste super-powered series die volg zijn grotendeels van top cow(buiten de green lantern series&secret six)

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Valt me op dat er dit jaar geen leuke korting acties zijn bij TBD. De korting die ze zelf op manga geven is ook al gedaald naar vaak 0% :(
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Geen eindejaarskorting? Dat is vreemd. :?

Misschien komt ie nog?

Wel een leuke korting bij Archonia. 8) Plus oude Franse & Engelse manga in stock staan ook nog steeds laag, dus...

Post Reply