(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Bart
Posts: 318
Joined: Sat Jan 19, 2008 12:59
Location: Antwerpen

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Bart »

Toch wel even (dankbaar) schrikken; hiermee heb ik plots zowaar 100 EUR krediet bij Archonia.
'[...] I would never disrespect an egg. It gave up on being a chicken to be our breakfast.'
"Wicked Things" - John Allison

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Tamara »

Berserker500 wrote:
En 5 gratis manga is niet slecht. Hoeveel heb je daar voor moeten kopen?
Ik probeer daar niet te veel aan te denken. :lol:
Misschien moet ik eens bekijken welke reeksen ik nog kan aanvullen.
Een bestelling van €100 zal ongeveer 300 punten zijn... 16 2/3 * 100 is... Een beetje minder dan €1700.

Al kun je ook op een andere manier aan punten komen. Schrijf vier recensies per maand en je kunt maximaal 1200 punten in het jaar verdienen. Dat is toch weer een gratis manga :D

Ik denk dat ik de mijne voorlopig nog opspaar. Vermoedelijk gaat Archonia nog wel wat acties uitvoeren met dit nieuwe systeem. De waarde van één AP is nu €0,706, maar dat is iets wat ze zou zouden kunnen veranderen.

User avatar
Gilles
Posts: 95
Joined: Fri Oct 05, 2007 19:12
Location: Torhout, West-Vlaanderen, België
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Gilles »

Bah, Archonia...

Ik weet niet hoezeer het met hun manga-aanbod zit want ik surf er enkel naartoe voor speciale aankopen op comicgebied (beeldjes en t-shirts verkopen ze niet op cheap-comics waar ik m'n gewone aankopen doe). Ik heb momenteel 253 archoniapunten en als ik bekijk hoeveel zo'n punten je nodig hebt voor je één trade van ongeveer tien euro kunt kopen frons ik toch maar even. Het is leuk dat je nu echt alles kan kiezen, maar toen er nog bepaalde dingen beschikbaar waren betaalde je per stuk al gauw 500 van die punten minder.

Als ik uitzonderlijk eens besluit een Engelstalige manga te kopen ga ik wel naar bookdepository.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Tamara »

Och, het valt wel mee als je regelmatig wat koopt en het een beetje handig aanpakt.

-(Engelse) manga tijdelijk met 20% afgeprijsd? Doe dan gelijk een zooi voorbestellingen. Dan betaal je de actieprijs als je de manga uiteindelijk koopt, ook als de manga pas een jaar later verschijnen.

-Schrijf recensies. Je kunt zo maximaal 100 punten per maand verdienen met vier recensies. Stukjes van drie zinnen accepteren ze al en je hoeft spullen niet te kopen voordat je ze bespreekt.

-Houd de acties in de gaten.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

wanneer was die 20% discount actie? is altijd even voor de vakantie niet?
damn, was anders miss nog goedkoper geweest ook:P

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Tamara »

het verschilt. Hij is dit jaar nog niet geweest. De reden zou zijn dat nu Tokyopop foetsie is, alles eerst opgeschoond moet worden. Daarom zijn die Tokyopop-manga nu afgeprijsd. Misschien volgen er nog wel meer binnenkort.

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by The Donkey »

ow lucky:D
njaa moet zoiezo mn geld ff vasthouden voor de abunai, maar hopelijk komt die actie nog wel dit jaar:)

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Als ik uitzonderlijk eens besluit een Engelstalige manga te kopen ga ik wel naar bookdepository.
Ik prefereer ook The bookdepository. Zelfs met korting vind ik Archonia te duur en manga vooruitbestellen doe ik liever niet.
Maar ligt het aan mij of is The bookdepository veranderd? Ik las dat Amazon de site had overgenomen, misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Image

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Sorry voor de dubbelpost maar ik zie nu dat je op de .com versie van The bookdepository geen korting meer krijgt op pre orders :?
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Echt wel. Er zijn nog massa's pre-orders met korting. Blue Exorcist, Bakuman, Naruto...

Je moet er alleen wel op het goede moment bij zijn, want het verandert voortdurend.

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Op de .UK versie wel maar op de .com versie is er niets meer waarbij je korting krijgt:
http://www.bookdepository.com/search/ad ... =4#content
Ik hoop dat het maar tijdelijk is
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Hercule wrote:Op de .UK versie wel maar op de .com versie is er niets meer waarbij je korting krijgt:
http://www.bookdepository.com/search/ad ... =4#content
Ik hoop dat het maar tijdelijk is
Niets? Ik zie daar korting op 267 van alle 311 beschikbare pre-orders.
http://www.bookdepository.com/category/ ... lability=2

Hebben wij het over dezelfde site? Kun jij die rode bollen niet zien?

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

Dat is echt heel vreemd maar op de een of andere manier gaat mijn geposte link meteen naar de .uk site als je nog niet eerder op de .com site geweest bent.
Op de .uk site is de korting nog wel gelukkig maar op de .com site is er nergens meer pre order korting.

edit:
nog iets nieuws, tussen de .uk en .com site zit geen prijsverschil meer
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

^ Het spijt me, waar ik weet niet waar je het over hebt. Ik ben rechstreeks naar de .com en .co.uk sites gegaan en ik zie bij beide massa's rode bollen en dezelfde prijsverschillen als gewoonlijk.

Weet je zeker dat er niet iets mis is met je computer? Welke prijs zie je bij, bijvoorbeeld, Bleach 37 op beide sites?

User avatar
Hercule
Posts: 195
Joined: Sat Oct 30, 2010 23:25

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Hercule »

De .UK site:
Image

en de

.com site:
Image
Image

Post Reply