(web) Winkels voor engelse manga

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Drazic
Posts: 140
Joined: Sat Feb 18, 2006 20:45
Contact:

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Drazic »

NeeNee wrote:Nee... je kunt het amper zien. Alleen voelen, als je het daar vastpakt.
Ah, het klonk veel erger.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Drazic wrote:Ah, het klonk veel erger.
Het is eigenlijk gewoon een barst in de kaft, maar wel een van 10cm lang. Ik zal er later eens een foto van proberen trekken.
Drazic wrote:Bakuman 1 is er nu 5.49: http://www.bookdepository.co.uk/book/97 ... kuman-v.-1
Ik denk dat de meesten hier die al hebben. :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Okee, Femke heeft hem dus nog niet.

€5.49, Femke. :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Drazic wrote:
NeeNee wrote:Mijn laatste had een soort van snee/lange scheur in de kaft, vlakbij de rug. Alsof ze er een te dik papier tussen gestoken hadden en dan te hard geduwd, maar er zat niets tussen.
Niet geprobeerd een nieuwe te krijgen?
Ik heb toch maar een nieuwe gevraagd. Ze doen er helemaal niet moeilijk over. :)

Hopen dat de volgende beter is nu.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Kira »

Weet er iemand anders één in Leuven zijn, waar ze de Shonen Jump verkopen? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit in mijn leven eentje gezien. :oops:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Kira wrote:Weet er iemand anders één in Leuven zijn, waar ze de Shonen Jump verkopen? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit in mijn leven eentje gezien. :oops:
Geen idee. Maar Ginrai plant op dit moment een meeting in Leuven, dus je moet maar eens meegaan.
http://www.aniway.nl/forum/viewtopic.ph ... &start=240

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Kira wrote:Weet er iemand anders één in Leuven zijn, waar ze de Shonen Jump verkopen? Eerlijk gezegd heb ik nog nooit in mijn leven eentje gezien. :oops:
Mijn plaatselijke striphandelaar heeft er nog een paar ouwe (eind 2009) die hij wegdoet voor €2. Ik kan er anders eentje voor je meebrengen. :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Al 18 nieuwe boekjes ontvangen van Bookdep, eentje is wel lelijk beschadigd. Ik wacht nog even tot de rest binnen is en dan vraag ik een nieuw.

Hoe vaak hebben julie beschadigingen? Serieuze, he, geen geplooid hoekje of zo.

User avatar
lloerdy
Posts: 113
Joined: Fri Oct 10, 2008 20:21
Location: Welle

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by lloerdy »

NeeNee wrote:Al 18 nieuwe boekjes ontvangen van Bookdep, eentje is wel lelijk beschadigd. Ik wacht nog even tot de rest binnen is en dan vraag ik een nieuw.

Hoe vaak hebben julie beschadigingen? Serieuze, he, geen geplooid hoekje of zo.
nog nooit echt serieuze beschadigingen gehad. Als het beschadigd is, meestal lichtjes.
Maar om een nieuwe te krijgen vragen ze wel dat je het terugstuurt (en dat komt je duurder uit dan gewoon een nieuw kopen...)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

lloerdy wrote:
NeeNee wrote:Al 18 nieuwe boekjes ontvangen van Bookdep, eentje is wel lelijk beschadigd. Ik wacht nog even tot de rest binnen is en dan vraag ik een nieuw.

Hoe vaak hebben julie beschadigingen? Serieuze, he, geen geplooid hoekje of zo.
nog nooit echt serieuze beschadigingen gehad. Als het beschadigd is, meestal lichtjes.
Maar om een nieuwe te krijgen vragen ze wel dat je het terugstuurt (en dat komt je duurder uit dan gewoon een nieuw kopen...)
Nee hoor, de oude mag je houden.

Ze vragen zelfs geen foto's of zo. Gewoon "Sorry, onze schuld! Wil je een nieuwe of je geld terug?"

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by Weertangel »

Nou, ik denk dat dit wel hier kan, maar ik kwam vandaag terwijl ik door de sneeuw ploeterde(fietsen is hell in dit weer, maar heb geen keus :( ) en ik bij de Bruna in Weert langsging om iets te kopen ik even de strip sectie naging ik ineens manga's tegenkom van Kana!
Het waren voornamelijk de meest bekende series(wel geen Dragonball of Death Note) zoals Yu-Ki-Yoh en Shaman King, en de meeste allemaal gebundeld in voordeel pakketen,(eerste 2 volumes voor 9,95)

Ben er best wel blij mee, misschien dat al de manga's die ik via die winkel besteld heb Intresse heeft gewekt?(of ik heb ze nooit gezien :? )
is voor mij in ieder geval een grote stap vooruit!!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

Weertangel wrote:Yu-Ki-Yoh
Yu-Gi-Oh.

Met een zachte g. Zeker geen k.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

NeeNee wrote:
lloerdy wrote:
NeeNee wrote:Al 18 nieuwe boekjes ontvangen van Bookdep, eentje is wel lelijk beschadigd. Ik wacht nog even tot de rest binnen is en dan vraag ik een nieuw.

Hoe vaak hebben julie beschadigingen? Serieuze, he, geen geplooid hoekje of zo.
nog nooit echt serieuze beschadigingen gehad. Als het beschadigd is, meestal lichtjes.
Maar om een nieuwe te krijgen vragen ze wel dat je het terugstuurt (en dat komt je duurder uit dan gewoon een nieuw kopen...)
Nee hoor, de oude mag je houden.

Ze vragen zelfs geen foto's of zo. Gewoon "Sorry, onze schuld! Wil je een nieuwe of je geld terug?"
Ze hebben hun politiek veranderd. Voor beschadigde manga krijg je nu een 30% refund (tenminste, dat was wat ze aanboden. Ik weet niet wat er gebeurd was als ik geweigerd had).

Boeken die niet aankomen krijg je wel nog gewoon opnieuw toegestuurd.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by NeeNee »

10% bij Bookdepository.
http://www.bookdepository.co.uk/amex11

Geldig tot 14/02/2011.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: (web) Winkels voor engelse manga

Post by barbapapa »

Weet er eigenlijk niemand van online winkels waar je Nederlandse manga kunt kopen? En dan bedoel ik eerder de Taniguchi's van Casterman, ipv de Glénat/Kana reeksen.

Post Reply