HeuvelStore ~[beta]

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Oké, dit is een voorbode van het sinds mensenheugenis aangekondigde verkooptopic. Voorlopig staat er enkel wat stuff in dat ik snel kon lokaliseren maar verwacht je snel (hopelijk) aan meer items.

Disclaimer: Ik heb geen PC-banking dus moet jullie eventuele betalingen gaan checken bij de bank waardoor het wat trager kan gaan. Ook het posten van pakketjes kan enkele dagen in beslag nemen, hou daar rekening mee. Zoals gekend is snelheid nu niet echt m’n sterkste punt, maar communiceren doe ik wel! ;) Van verzending ken ik weinig, in principe zijn de prijzen exclusief verzending maar eveneens in principe kan daar wel over gepraat worden. Tips daaromtrent zijn welgekomen.

DVD:
D.Gray-Man – box 1 tem. 5 ~het pakket aan € 75
(dit is de Franse Kana Home Video versie, zonder NL subs)

Naruto – boxen 4 / 6 / 7 / 8 / 10 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 ~aan 20 euro per box, het pakket in promoprijs aan € 150 voor de tien boxen
(ook dit is de Franse Kana Home Video versie zonder NL subs)


Dat is het voorlopig. Je kan uiteraard al reserveren mocht je geïnteresseerd zijn, kopen doe je misschien liever als de Store volledig is gevuld met meer DVD’s, FR/US&NL manga, games en wie weet wat voor rommel ik hier nog weet te detecteren.

De geworven fondsen zullen aangewend worden om het Heuvelimperium verder uit te breiden! (Lees: meer manga, meer anime, de kosten voor de webhost en eventueel IT-infrastructuur. Eigenlijk steunt u dus een goed doel.)

*update 14/08/2011*

Eindelijk kan ook de NL afdeling z'n deuren openen:

€ 2:
Warcraft 1
The Dreaming 1
Prinses Ai 1

€ 3:
Naruto 3 (2x)
Shaman King 6
Shaman King 24

Berserk 10
Black Cat 6
Evangelion 9
Fruits Basket 6
Fruits Basket 9
Gals 4
Hoshin Engi 7
Kenshin 6
Kenshin 3
Marmalade Boy 8
One Piece 1

€ 6:
Dragonball Ultimate Edition 5
Nausicaä 6

€ 10:
Kapitaal 1
Oorlog en Vrede

Portkosten voor de koper maar bij een grotere afname kan dat gedeeld worden.
motivatiedip. help!

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Britt_ »

Wow Koen, sneller :D Ik zit al vol ongeduld te wachten om te kijken wat je meer wil verkopen ^-^
Toevallig geen kans dat er iets tussenzit alle GTO of x/1999?

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Berserker500 »

Ben wel eens benieuwd wat je van franse manga wil verkopen.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Amai, de fondsen misschien in eerste instantie aanwerven voor een snellere Heuvel :|

Geen GTO of X, Britt! Die tip kan ik al van de sluier lichten...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by NeeNee »

Britt_ wrote:Wow Koen, sneller :D Ik zit al vol ongeduld te wachten om te kijken wat je meer wil verkopen ^-^
Toevallig geen kans dat er iets tussenzit alle GTO of x/1999?
Je beseft toch dat het waarschijnlijk allemaal Frans zal zijn, he?

Koen wrote:Amai, de fondsen misschien in eerste instantie aanwerven voor een snellere Heuvel :|
't Is erg, he? En ik die dacht dat het aan mijn computer lag...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Zoals NeeNee zegt is het voornamelijk Franse stuff, maar ook NL dubbels en m'n Engels collectieken vliegt ook grotendeels buiten (Genshiken, Life, euhm... dinges... en... veel meer US stuff is er niet). Ook Japanse manga's zullen verkocht worden, als hebbedingetjes. En mocht er iemand geïnteresseerd zijn in Weekly Shonen Jumps dan mogen er daar ook wel een paar van weg (de Japanse dus he, niet de US cloon).
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by NeeNee »

Spijtig, ik was meer geïnteresseerd in de US cloon. :)

Maar je maakt wel een slechte start, he, Koen, een topic in Manga openen met twee DVD-boxen...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Ik weet het, NeeNee! Schabouwelijk... Maar blijkbaar zijn de verkooptopics hier gebundeld - en uiteindelijk zal er heel wat meer manga in de store terechtkomen dan anime/diversen ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by NeeNee »

Er staan ook verkooptopics in Anime en Free Talk. Precies daarom zou een apart bord handig zijn. (hint hint)

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Brook500 »

Koen wrote:Zoals NeeNee zegt is het voornamelijk Franse stuff, maar ook NL dubbels en m'n Engels collectieken vliegt ook grotendeels buiten (Genshiken, Life, euhm... dinges... en... veel meer US stuff is er niet). Ook Japanse manga's zullen verkocht worden, als hebbedingetjes. En mocht er iemand geïnteresseerd zijn in Weekly Shonen Jumps dan mogen er daar ook wel een paar van weg (de Japanse dus he, niet de US cloon).
Ik heb alvast interesse in de Weekly Shonen Jumps. Hoeveel heb je er?
Als ik het even mag vragen:
Ik wil graag weten of je ook Eden 14 (Panini-manga), Ah My Goddess 13 (Pika), Battle Club 3 (Asuka) & Hikaru No Go-tomes wilt verkopen.
Ik ben alvast kanditaat voor deze delen.
Image

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Britt_ »

Ach Frans geen probleem, ik zoek wel iemand die deze dan voor wil lezen aan mij 8)
Neen maar in de eventuele NL-dubbels heb ik mss wel interesse ^^ Ach ik zie wel wat er nog boven zal komen :)

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Brook500 »

Moest je ook toevallig nl-manga's van Appleseed, Dominion, Astroboy, Ghost In The Shell & Striker verkopen, dan ben ik ook daarvoor geïnteresseerd.
Laat maar weten.
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Oei, Brook... Ik denk niet dat ik je met veel van je wishlist kan helpen. Enkel Hikago verkoop ik enkele volumes van... Maar dan in het Japans, vrees ik.

Ik denk dat ik 2x3 opeenvolgende WSJ's heb, maar ik zou het eens moeten checken. Het zijn geen recente, ze dateren van enkele jaren terug. Sowieso doe ik ze niet allemaal weg, maar enkele mogen wel de deur uit.

Britt, ik zal proberen zo snel mogelijk de NL dubbels (of toch het deel dat hier al ergens 'klaar' zit in een doos) te koop stellen in dit topic! Speciaal voor jou uiteraard! ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Berserker500 »

Ik heb wel intresse voor Girls Bravo.
Welke nl manga heb je dubbel? Ik heb DN Angel en Alice 19th nog niet.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

De NL manga die ik dubbel heb zijn losse nummers hier en daar. Ik probeer er zo snel mogelijk een eerste lijstje van te posten - hopelijk morgen.

Laat die 'requests' trouwens maar komen, das nog handig :P (doen jullie het werk voor mij ;)) Girls Bravo heb ik alleen het eerste nummer van en zou ik in eerste instantie niet aan gedacht hebben om te verkopen maar als ik die weet te lokaliseren kan ik die evengoed verkopen aangezien ik de reeks toch na één volume ben gestopt.
motivatiedip. help!

Post Reply