HeuvelStore ~[beta]

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by NeeNee »

Voor de duidelijkheid, dit is geen echte winkel. Koen verkoopt gewoon een deel van zijn collectie. :)

(Al heeft hij dan waarschijnlijk tien keer meer boeken dan de gemiddelde stripwinkel...)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Ongetwijfeld heb ik meer boeken dan de gemiddelde stripwinkel.
Ongetwijfeld heb ik ook meer manga's dan de gemiddelde stripwinkel. (Ook al doet Brook goed z'n best daar verandering in te brengen ;))
Of ik ook meer strips heb dan de gemiddelde stripwinkel, valt dan weer sterk te betwijfelen.
Kreeg ik onlangs ineens een onweerstaanbare drang om comics te beginnen kopen. Ikke met m'n eigen vinger richting portefeuille en overvolle kasten gewezen en voorlopig is de drang weer bedwongen. Wordt vervolgd...?
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

En ik voeg deze toe:

Sommet des Dieux harde kaft 1
Angel Voice 1-3
motivatiedip. help!

User avatar
yatagarasu
Posts: 160
Joined: Thu Dec 30, 2010 2:30
Location: Vlaanderen

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by yatagarasu »

NeeNee wrote:Voor de duidelijkheid, dit is geen echte winkel. Koen verkoopt gewoon een deel van zijn collectie. :)

(Al heeft hij dan waarschijnlijk tien keer meer boeken dan de gemiddelde stripwinkel...)
Misschien dat je in de toekomst een manga-bibliotheek kan oprichten :D . Of moest je ooit plaatstekort hebben, je kan ook een deel van je collectie "uitlenen" aan de bibliotheek in Leuven en toch eigenaar blijven en die op ieder moment terug meenemen. Het staat toch zo op deze site. http://japanologie.arts.kuleuven.be/node/9033
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Yata, ik verkoop nu sloten manga (aan Brook) die ik zonder plaatsgebrek niet zou wegdoen... Maar nu Nele Noppe in Japan vertoeft heb ik eigenlijk geen contacten meer met de mangabib aan de KUL.

Ik smijt trouwens ook nog:

Kongoh Bancho 1-2
Buster Keel 1-2
en enkele van die deluxe Naruto's op de hoop...
motivatiedip. help!

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by MrXarnus »

Koen wrote:Yata, ik verkoop nu sloten manga (aan Brook) die ik zonder plaatsgebrek niet zou wegdoen... Maar nu Nele Noppe in Japan vertoeft heb ik eigenlijk geen contacten meer met de mangabib aan de KUL.

Ik smijt trouwens ook nog:

Kongoh Bancho 1-2
Buster Keel 1-2
en enkele van die deluxe Naruto's op de hoop...
Je doet een recensie van enkele manga en verkoopt ze erna weer?
Zijn ze zo slecht dan :P ?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Was jij dat die elders op het forum zei dat je zoveel mogelijk reeksen die je start wilt volledig hebben? Ik denk het he...?

Bij mij is het omgekeerd, ik begin veel reeksen en hoop stiekem dat ze niet goed genoeg zijn om voort te kopen, anders wordt het echt onmogelijk alles te volgen én te stockeren...

En sowieso is dat geen slechte strategie als ik wekelijks een recensie wil blijven voorzien ;)
motivatiedip. help!

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by MrXarnus »

Koen wrote:Was jij dat die elders op het forum zei dat je zoveel mogelijk reeksen die je start wilt volledig hebben? Ik denk het he...?

Bij mij is het omgekeerd, ik begin veel reeksen en hoop stiekem dat ze niet goed genoeg zijn om voort te kopen, anders wordt het echt onmogelijk alles te volgen én te stockeren...

En sowieso is dat geen slechte strategie als ik wekelijks een recensie wil blijven voorzien ;)
Daar heb je wel gelijk in natuurlijk...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Koen »

Iemand geïnteresseerd in de One Piece anime boxen van Kana Home Video? Ik doe ze weg wegens compleet tijdgebrek om ze te zien en een even groot plaatsgebrek om ze te stockeren, ik denk dat ik de eerste 8 boxen heb...
motivatiedip. help!

User avatar
Saki
Posts: 609
Joined: Sun Oct 24, 2010 19:46
Location: Kontich
Contact:

Re: HeuvelStore ~[beta]

Post by Saki »

Hangt ervan af hoeveel je vraagt :p

PM me~

Post Reply