[TK/GEZ] Nieuw voor €2: Get Backers, Spiral, Shaman King, ea

Adressen, links & tweedehands verkoop.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Brook500 wrote: Het kan zelf rond 11 uur, maar als het voor jou niet gaat dan kom ik wat later.
Zolang het niet vóór 10u 's morgens is maakt het mij niet uit.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Heb je al enig idee wanneer je komt?

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: [TK] Handjevol manga

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Heb je al enig idee wanneer je komt?
Al s't voor jou goed is kom ik dinsdag 28 september om 11u naar De Poort.
Vroeger kan ik spijtig genoeg niet komen naar Gent.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Lijkt mij geen probleem. Anders laat ik nog wel iets weten.

Maar er is geen haast bij, hoor, ik wilde gewoon even checken.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: [TK] Handjevol manga

Post by Brook500 »

Ik was sowieso van plan om één van de weken een post/pm te sturen. Maar aangezien jij mij voor was, hoef ik het dus niet meer te doen.
Moest 't door één of andere redenen toch niet gaan, dan zal ik wel een pm sturen.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Get Backers en Qwan verkocht.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Grote update.

Ook zoeklijst toegevoegd.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Koen »

Allo!

Ik denk dat ik de Conans tot 45 heb... Moet eens checken alleen vind ik m'n lijstje van de kast waar ze ergens zouden moeten insteken niet meer, grr ;)

En die SDK's die je in het Engels zoekt, ik denk dat ik die in het Frans heb. Of toch gedeeltelijk... Mocht je geïnteresseerd zijn, check ik dat eens.
motivatiedip. help!

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Berserker500 »

Als je ze terug vind heb ik wel intresse in Conan vanaf deel 14.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Weertangel »

Nou! jij zoekt er nogal wat!
was er compleet van overtuigt dat je alleen maar franse of NL manga las, niet engelse, maar in ieder geval, ze hadden Tsubasa Reservoir Chronicles bij de Eppo in Eindhoven als Tsubasa, (denk dat ze die zo opnieuw hebben uitgebracht,is nogal verwarrend..) op zijn engels, dus als je intresse hebt dan weet je waar je kunt zoeken.

User avatar
Berserker500
Posts: 897
Joined: Thu Jul 29, 2010 9:58
Location: Antwerpen

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Berserker500 »

Ik lees nog altijd hoofdzakelijk in het Nederlands en het Frans.
Die Conan's zijn Franse manga hoor want de Engelse zitten nog lang zo ver niet.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Weertangel wrote:Nou! jij zoekt er nogal wat!
was er compleet van overtuigt dat je alleen maar franse of NL manga las, niet engelse, maar in ieder geval, ze hadden Tsubasa Reservoir Chronicles bij de Eppo in Eindhoven als Tsubasa, (denk dat ze die zo opnieuw hebben uitgebracht,is nogal verwarrend..) op zijn engels, dus als je intresse hebt dan weet je waar je kunt zoeken.
Als je het over mij hebt, ik lees veel in het Engels. Ongeveer de helft van mijn collectie is intussen in die taal.

Maar Tsubasa ga ik in het Frans verder volgen. Ik heb nog wel een nummer in het Engels gehad, maar dat heb ik verkocht omdat ik vond dat ze niet goed combineren.

Zoveel manga zoek ik trouwens toch niet? Dat zijn ongeveer alle reeksen die ik volg.

Koen wrote: En die SDK's die je in het Engels zoekt, ik denk dat ik die in het Frans heb. Of toch gedeeltelijk... Mocht je geïnteresseerd zijn, check ik dat eens.
Nah, ik houd het liever in één taal. Ik weet waar ik ze in het Engels kan vinden, dus het is niet dat ik over moet stappen uit noodzaak.

Die Conans mag je opzoeken als je eens tijd hebt... waarom ben je trouwens met de reeks gestopt? Wacht je op de Nl versie?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Koen »

Berserker is ook geïnteresseerd in Conans, dus als hij er meer afneemt kan het zijn dat ik daaraan voorrang verleen. Maar buiten 46 heb ik die dat jij vraagt.

Ik ben indertijd met Conan begonnen door m'n thesis. Eén van m'n geïnterviewde vertalers verwees constant naar woordspelletjes en taalraadsels in Conan en daarom ben ik begonnen met die specifieke volumes waarover hij het had. En omdat de serie mij aansprak ben ik dan verder gegaan en heb ik gedeeltelijk ook de eerste volumes nagekocht. Maar op een bepaald punt kon ik niet meer volgen met lezen, en ben ik maar gestopt. Als de ongelezen boekjes zich blijven opstapelen durf ik een reeks wel eens stopzetten. En nu komt ze dus toch in het NL ook... dus ja... Tot zover dit korte intermezzo :)
motivatiedip. help!

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by Ginrai »

fire investigator nanase v4&v5 waren nooit uitgebracht bij CMX,ondanks dit een typische nalatigheid is van DC comics aangezien ze in het verleden al een deel uitgaves hadden gepre-gesolliciteerd en nadien niet hadden uitgebracht(*).





* = en ja het was weer een vertigo uitgave XD.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: [TK/GEZ] Handjevol manga

Post by NeeNee »

Ginrai wrote:fire investigator nanase v4&v5 waren nooit uitgebracht bij CMX,ondanks dit een typische nalatigheid is van DC comics aangezien ze in het verleden al een deel uitgaves hadden gepre-gesolliciteerd en nadien niet hadden uitgebracht(*).

* = en ja het was weer een vertigo uitgave XD.
Niet?
http://www.amazon.fr/gp/product/1401220 ... FK5RDHNB96

Post Reply