Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Post by Koen »

Ik ben nog altijd benieuwd naar jullie mening hoor: focus op die wekelijkse mangarecensie, liever wat extra aandacht voor anime, liever de achterstand qua mini-reviews inhalen, liever meer MHM met diverse content,... Laat van jullie horen!
motivatiedip. help!

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Post by Weertangel »

Ok dan Koen. een simpele voor je.

Reviews over Engelse manga!
hoewel nederlandse manga natuurlijk het belangrijkste is, vind ik toch dat je het niet moet negeren.
Ik wil natuurlijk wel reviews blijven schrijven over series die ik in die taal koop, maar een beetje exstra aandacht ernatoe kan echt geen kwaad.

En we moeten meer Review schrijvers hebben!
wil wat meer meningen horen!!

User avatar
Britt_
Posts: 272
Joined: Fri Apr 30, 2010 20:30
Location: Antwerpen

Re: Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Post by Britt_ »

omdat NeeNee dit topic gister aanhaalde durfde ik al niet anders meer dan het invulle ;)

Vind je het spijtig dat er zo weinig anime updates zijn? Zie je het liefst recensies van officiële releases of eerder de meest recente series rechtstreeks uit Japan? Bespreking per DVD of per serie?
Ik begin anime eigenlijk wat op te geven. Dus mangarecensies blijven voor mij toch een voorkeur krijgen. Al kan ik me inbeelden dat er ook mensen serieus geïntreseerd zullen zijn in animerecensies.

Vind je één mangarecensie per week een goed ritme? Te traag, te snel? Meer aandacht voor NL-releases? Tevreden met bijna uitsluitend Franse releases?Eentje per week is een lekker tempo. Al zou het inderdaad leuk zijn wat meer stil te staan bij Nederlandstalige releases aangezien ik geen Frans lees. Bij een recensie denk ik vaak: 'oh wat een leuke manga', maar uiteindelijk heb je hem bijvoorbeeld enkel in het frans en dan is dat best balen als je geen frans begrijpt ^_^

De rubriek ‘Dossiers’ staat op een laag pitje. Wat verwacht je van deze rubriek? Kunnen we daar een leemte in de site mee opvullen?
/

Wat moet een derde Mangaheuvelmagazine zeker brengen? Biedt het magazine een meerwaarde tegenover de site? Welk magazine draagt je voorkeur: MHM 1 of MHM 2?
Op naar nummer 4 mag ik hopen. Hopelijk met een afgewerkte heuvelmon ^^

Vind je het een voor- of een nadeel dat het forum erg klein is? Moet Mangaheuvel meer reclame maken? Bv. een Mangaheuvelposter in Aniway, een publiciteitspagina in de Kana-reeksen, een spotje op Jim ingesproken door ‘de Joeri’, een afgehuurd sportvliegtuigje/kamikazejet met Mangaheuvel-banner,…? Ik vind het een voordeel dat het forum wat beperkt blijft (al mag er net iets meer volk komen). Als ik kijk naar Aniway merk ik toch vaak onzinreacties op. Ik ben vaak blij even naar hier te kunnen vluchten en wat zinnige topics te kunnen lezen. Begrijp me niet verkeerd, je hebt die op Aniway ook maar ze gaan wat verloren in de meeting- en verkooptopics. Misschien is het wel leuk om een opvallende signiaturebalk (hoe heet zo een ding?) te maken om in onze signiatures op andere websites te plaatsen? Mensen klikken er allicht wel eens op als hij er leuk en aantrekkelijk uitziet.

Mangaheuvel is momenteel volledig ad-free. Mag hierin verandering komen? Een google-add hier, een kleine button ginder?
Voor mij hoeft hier geen verandering te zijn. Het leid me toch alleen maar af en vaak klinkt mijn spastische hand er op zonder dat dit mijn bedoeling was..

Moeten we het forum actiever gebruiken voor nieuwsjes, mini-reviews,… Is de indeling naar jullie zin? Moeten we spambotjes terug laten posten? Mis je hun altijd handige links?
De indeling zit wel goed. Alles overzichtelijk en makkelijk terug te vinden.


Moeten we de Mangaheuvel opdoeken en ons bezighouden met de belangrijkere zaken in het leven, zoals world domination?
Ik zal me bezighouden met world domination, dan kan jij verder met je mangaheuvelmagazine ;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Post by NeeNee »

Weinig respons hier. ^_~

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Mangaheuvel Feedback-thread ~ Enquête

Post by Weertangel »

Helaas wel... :(

Post Reply