3 Heuvelachtige jaren

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

3 Heuvelachtige jaren

Post by Koen »

Gisteren vierden we onze derde verjaardag als Mangaheuvelaars. Spijtig genoeg heb ik een nieuwe comp die me voorziet van de nodige problemen en heb ik dus momenteel geen toegang tot al m'n data (reviews, e-mails, en dergelijke) waardoor ik niet echt iets speciaals heb kunnen doen, zelfs niet eens updaten! We hadden nochtans wat stuff achter de hand, maar dat zal dus voor de nabije toekomst zijn. Bovendien zijn noch Kenny, noch ikzelf eergisteren tot bij Radio Scorpio geraakt alwaar we onze HeuvelBirthDay op gepaste wijze hadden kunnen vieren met een radio-optreden!

Bon, zoals ik schreef op de site zijn we achter de schermen al een tijdje bezig aan ons tweede magazine. Verwacht je toch aan enkele sterke verrassingen die we voor jullie in petto hebben want ik vind van mezelf dat we enkele leuke interviews voor elkaar hebben gekregen. :) Voor de rest is het deze keer vooral ons aller rino die het boekje volschrijft met z'n aangename pen. Hopelijk binnen enkele weken verschijnensklaar! (Crossing fingers dat er niet teveel onverwachte stuff meer tussen mezelf en het magazine komt! :o)

En waarom nog eens geen wedstrijdje? Ik heb op toevallige wijze enkele leuke hebbedingetjes in bezit gekregen die misschien wel leuk zijn om weg te geven. Maar bon, dat is allemaal toekomstmuziek - hopelijk nabije toekomstmuziek! ;)

Oh ja, de Mangaheuvel heeft geen budget voor gratis drankjes dus vier gerust mee in deze thread maar wel uw eigen drank meepakken, dank bij voorbaat!
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

*Neemt Red Voka uit de kast*

Zalig nieuws allemaal!

Proficiat met het driejarige bestaan van de forum!

Kan niet wachten voor de mangaheuvelmagzine part two!

Komt er een kans om het interview te beluisteren?
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Het zullen gewoon geschreven interviews zijn die niet mondeling zijn afgenomen dus ook niet te 'beluisteren' vallen ;)
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Koen wrote:Het zullen gewoon geschreven interviews zijn die niet mondeling zijn afgenomen dus ook niet te 'beluisteren' vallen ;)

Woeps ik moest beter formuleren ik bedoel de Radio Scorpio!

Die was vroeger te beluisteren.
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Tgoh, van deze week in elk geval niet vermits we er niet geraakt zijn ;) Scorpio zit nu in een nieuwe locatie en ik weet niet of het technisch nog zo eenvoudig is om het op te nemen... Ik ken er zelf in elk geval niks van dus zou het niet weten. :oops:
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Koen wrote:Tgoh, van deze week in elk geval niet vermits we er niet geraakt zijn ;) Scorpio zit nu in een nieuwe locatie en ik weet niet of het technisch nog zo eenvoudig is om het op te nemen... Ik ken er zelf in elk geval niks van dus zou het niet weten. :oops:
Oh jammer..

Ik zie toch uit naar de magazine..

Goes drinking Red Vodka;
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

proficiat, hoop de heuvelmagazine op facts te vinden.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

super_gohan wrote:proficiat, hoop de heuvelmagazine op facts te vinden.
Nog een reden om naar Facts te komen :P .
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

Polgara
Posts: 18
Joined: Sat Apr 17, 2004 1:32
Contact:

Post by Polgara »

Proficiat voor 3 jaar hard werken aan de mangaheuvel. Ik vind dat jullie wel een dikke pluim verdienen tenslotte is het niet niks om na een volle werkweek (schoolweek) ook nog eens een deel vrije tijd in een website te steken.

Ik kijk alvast uit naar het komende jaar en naar het magazine en als Rino het vol gaat schrijven dan twijfel ik er niet aan dat het ook vlot te lezen gaat zijn.
Reach for the moon.
The worst that can happen is you'll fall among the stars

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Driewerf proficiat ! Dankzij mangaheuvel ben ik een van een anime-ripper naar een totale manga-addict geëvolueerd. Waarvoor dank :wink: . Nu nog inspiratie vinden om iets te schrijven voor het magazine. Ik heb een uur gezwoegd op een halve pagina, die achteraf gezien op niks trok...

Ik ga toasten met een watertje; mijn lever heeft vakantie nodig :Fade-color .

Op naar het eerste lustrum !

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Lukt het niet dan lukt het niet he Wimpuls, we zullen sowieso geen tekort hebben aan pagina's, daar heb ik al iets op gevonden. 8)
motivatiedip. help!

LukeVonPerrywinkle
Posts: 178
Joined: Tue Aug 29, 2006 19:12
Contact:

Post by LukeVonPerrywinkle »

Congratz!

User avatar
Pirre
Posts: 7
Joined: Sat Jun 11, 2005 16:48
Location: Neerpelt

Post by Pirre »

LukeVonPerrywinkle wrote:Congratz!
Yeah, what he said :3
Image

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Ik kom hier nog maar een halfjaar maar tis hier tof.
Jullie zorgen ervoor dat ik de iets serieuzere manga's ook een kans geef.
Doe zo door. :D
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

Post Reply