Het is er! MangaHeuvelMagazine! *edit* NU MET DIRECT LINK!

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Ewel, het toeval wil dat ik dit weekend alles in een document met de juiste lay-out heb gegoten, als nu alles nog eens geproofread wordt dan gaat het naar Kenny die het met de mascottes van Aimée en diens meer in een pdf'ken gooit en dan online smijt. Het is de bedoeling dat de online versie nog dit jaar te raadplegen zal zijn. Een - identieke - papieren versie is natuurlijk ook in de maak maar met de enorme vertraging die we hebben opgelopen kan het zijn dat het min of meer noodgedwongen pas begin 2007 in enkele winkels zal liggen - als die bereid zijn mee te werken of course.

Voilà, dat was de update. ;)
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Die wil ik XD..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
rinosseros
Posts: 321
Joined: Wed Oct 01, 2003 15:33
Location: Schilde
Contact:

Post by rinosseros »

Het toeval (wederom) wil dat ik net van plan was je te mailen ivm het magazine :)
Niet meer nodig nu dus.

Misschien ben ik al terug in Belgie als het uitkomt :lol:
Koen wrote:Maar ooit worden we groter dan Aniway!
(16/01/2006)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Het is er! MangaHeuvelMagazine! *edit* NU MET DIRECT LINK!

Post by NeeNee »

Nou, het was leuk om dit (intussen compleet achterhaald) geval nog eens te herlezen. Vooral het stuk over Death Note was best wel profetisch. Toen nog in geen enkele Westerse taal verkrijgbaar, wie had gedacht dat het 5 jaar later volledig in het Nederlands in de winkel zou liggen.

De stukjes over de Japanse taal en het schoolsysteem waren ook erg interessant. Als je ooit nog eens materiaal tekort hebt in de volgende nummers kun je daar gerust nog wat over uitweiden. (Cultuur in het algemeen eigenlijk.)

Oh, en nog mijn complimenten voor het "Niet op de openbare weg gooien!". Een beetje aandacht voor het milieu is nooit weg. :wink:

Post Reply