Opkuis forum

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Opkuis forum

Post by Koen »

Zoals reeds gemeld in het andere topic zijn we het forum aan het opkuisen. Er zal een serieuze grote kuis gehouden worden - en die is ondertussen begonnen. Kwestie van de database van het forum binnen onze webhosting te houden.

Praktisch gaan het vooral oude en grote topics zijn die verdwijnen.

Mensen die de Weerwolven sessies willen bewaren doen dat best asap want die worden ook verwijderd. Dat zijn meteen enkele duizenden posts...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Opkuis forum

Post by NeeNee »

Weerwolven gaat ook weg? Dan blijft er helemaal niets meer over in de Heuvelkroeg.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Opkuis forum

Post by Koen »

Ik moest keuzes maken... Manga NL en Manga Int. zijn haast volledig gevrijwaard gebleven. Dat leek me het belangrijkste... Topics als films, games, etc. hebben zeker hun plaats op de Heuvel, maar die topics gingen al van in den beginne mee en waren zo groot geworden dat we ze niet konden behouden... Uiteraard mogen ze opnieuw gelanceerd worden en vrijelijk in gepost worden, maar onze hosting is gewijzigd en waar de database van het forum voorheen een limiet had van 250 moesten we nu onder de 100 geraken. Ik ben al blij dat de ovenverse reacties konden blijven, want als grote topics kwamen die natuurlijk ook op de radar.

We zijn de laatste weken geconfronteerd geworden met de leeftijd van de site... Welke site draait zolang op dezelfde code als Mangaheuvel? Kans bestaat dat er nog wijzigingen komen de komende weken, maar das nog toekomstmuziek - en zal misschien eerder leuk zijn dan dit spijtige prunen van het forum.
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Opkuis forum

Post by Koen »

Momenteel "moet" er niks meer weg dus Weerwolven kan nog wel online blijven als herinnering aan de community van voorheen... Maar als er ooit een volgende kuisbeurt nodig is zal dat toch eerst op m'n lijstje staan, vrees ik...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Opkuis forum

Post by NeeNee »

‘t Is niet dat ik er zo aan gehecht ben (dan heb ik ook veel liever de Ovenverse topics)... Het viel mij gewoon op hoe ongelofelijk leeg de Heuvelkroeg opeens was.
Zelfs het ‘Wat heb je onlangs gekocht' topic is verdwenen. Maar die was dan ook oud genoeg om met pensioen te gaan.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Opkuis forum

Post by Koen »

Zoals gezegd, alle topics die verdwenen zijn mogen terug van nul opgestart worden, maar zoals je zelf zegt gingen veel van die topics al tien jaar mee... Beschouw het als een euhm... lenteschoonmaak... in de herfst ;)
motivatiedip. help!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Opkuis forum

Post by mangazot »

Ik heb direct eens gekeken of de lijst met in het Nederlands verschenen manga er nog is, maar gelukkig wel dus. :bday:
Image

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Opkuis forum

Post by Gurenn »

Zonde dat al die onnozele topics van tien jaar geleden weg zijn.

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Opkuis forum

Post by mangazot »

Onnozel? Onnozel? Ik zal jou eens onnozelen! Hoe durft ge! Ons onnozel noemen! Nee maar!
Image

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Opkuis forum

Post by Koen »

Ik moet toch ook toegeven het verdwijnen van die onnozele praat van in den beginne me hartzeer bezorgt. IMHO is het één van de grootste verliezen voor de mensheid, na het verdwijnen van de dinosaurussen en het kappen van het regenwoud.
motivatiedip. help!

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Opkuis forum

Post by Gurenn »

^ Ik denk niet dat het verdwijnen van de dinosaurussen een verlies voor de mensheid te noemen valt :mrgreen:

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Opkuis forum

Post by mangazot »

Ze zouden de voedselcrisis hebben opgelost: het waren enorme kippen.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Opkuis forum

Post by NeeNee »

mangazot wrote:Onnozel? Onnozel? Ik zal jou eens onnozelen! Hoe durft ge! Ons onnozel noemen! Nee maar!
Die onnozele praat was van voor onze tijd. :wink: Ik vond het inderdaad ook wel indrukwekkend, 10 pagina's vullen zonder dat er zelfs maar een onderwerp te bespeuren valt.
mangazot wrote:Ze zouden de voedselcrisis hebben opgelost: het waren enorme kippen.
Ik denk eerder dat wij hun voedselcrisis zouden hebben opgelost...

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Opkuis forum

Post by mangazot »

De meeste waren planteneters. En tijdens een gezonde jachtpartij is er niets dat een beetje bazooka niet kan oplossen. :wink:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Opkuis forum

Post by NeeNee »

Mja, maar in die tijd zaten de zoogdieren nog op het niveau 'uit de kluiten gewassen rat' (zonder bazooka). En als de dinosaurussen niet opeens verdwenen waren, dan waren we daar wellicht ook gebleven. Een puntige stok is misschien genoeg om een leeuw af te weren, maar tegen een Tyrannosaurus Rex doet het niet zoveel.

Post Reply