Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Fakie »

Ik denk dat ik net buiten de top tien val van 'eerste ingeschrevenen ' (23 september 2003) in de Mangaheuvel.
Sindsdien ben ik misschien niet de meest fervente poster geweest, maar heb wel regelmatig
een kijkje genomen op jullie unieke creatie en heb de discussies steeds amusant, leerrijk en tof gevonden.

Ik heb namelijk mijn eigen forum, waar ik in vier jaar niet minder als 3400 posts heb geplaatst. (gij se spammer ^__^) Uiteraard
niet zo grootschalig als jullie, maar dat is dan ook niet de bedoeling. Zeer kleinschalig, enkel vrienden & kennissen,
veel gedeelde interesses, waaronder manga & anime :)

Een snelle blik op 'members' leert me dat het eerste mangaheuvel lid, uiteraard de Site @min
Kenny is, ingeschreven op zondag 17 augustus 2003.

Dat het forum en de website nog wordt onderhouden, ge-update, er nog steeds nieuwe topics bijkomen,
... chapeau! Zoals ik zei, heb ik zelf altijd een forum gehouden en weet hoe moeilijk het is ...


:bday: Maar ik vroeg me af of er iets speciaals wordt gedaan als jullie concept 10 jaar oud is :bday:

Fakie
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Ik had er niet bij stilgestaan dat we volgend jaar alweer 10 kaarsjes uitblazen. Eigenlijk zouden we iets speciaals moeten doen - bij 5 jaar hebben we een MangaHeuvelMagazine gehad - en wie weet lukt dat als ik nog een vol jaar heb om iets in de steigers te zetten. Ook al zal zelfs dat volle jaar ws nipt worden lol ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Fakie »

... staat het jaar dan al zo vol ? :)
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Haha, niet speciaal, maar dit blijft gewoon een hobby ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Als er iemand een leuk idee heeft voor 10 jaar MH of gewoon iets om de site weer wat actiever te maken... Laat maar komen he ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by NeeNee »

Nog een wedstrijdje? :)

Het leukste zou natuurlijk zijn als er wat nieuwe titels kwamen (ik vond die "raad de nieuwe reeksen" wedstrijd van Kana echt leuk), maar daar hoeven we voorlopig blijkbaar niet op te hopen. Misschien een ander soort van wedstrijd? Of gewoon een "raad de manga" met tips van Koen? Niet te gemakkelijk, natuurlijk...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Ik moet de twee winnaars van vorige wedstrijd hun prijs nog opsturen, dus ja... :oops:
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by NeeNee »

^ Dat kun je dan meteen samen doen. :P

Misschien winnen ze wel weer... zo groot is de poule niet. :mrgreen:

User avatar
Fakie
Posts: 105
Joined: Tue Sep 23, 2003 12:05
Location: Diepenbeek
Contact:

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Fakie »

een meeting ? ^__^
Everybody Dies , But not Everybody Really Lives

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by NeeNee »

Fakie wrote:een meeting ? ^__^
Jaaa! :D
Na 10 jaar Mangheuvel eindelijk de mysterieuze Koen ontmoeten, dat zou nog eens een speciale gelegenheid zijn. :bday: :klap:

Dan kun je je prijzen meteen persoonlijk overhandigen, Koen (slechts 2 jaar na datum :P). Ik moet trouwens ook nog boeken van je...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Het probleem van de prijzen was dat ik er één niet meer vind, ik had die speciaal apart gelegd om te kunnen versturen, maar heb em persies té apart gelegd lol...

Eén van de plannen die ik voor deze zomer had was een HeuvelBabeVerkiezing met kandidaten uit NL manga, maar door een gebrek aan motivatie is er dat niet van gekomen, en nu ligt de NL markt zodanig hard op z'n gat te luieren... Ik had er nochtans al ietwat voorbereidingen voor getroffen...
motivatiedip. help!

User avatar
Gurenn
Posts: 236
Joined: Tue Sep 21, 2010 20:57
Location: Antwerp

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Gurenn »

^ Er zijn al genoeg NL manga uitgekomen in het verleden om zo'n verkiezing te kunnen houden, dat het er nu slechter aan toe gaat boeit niet zo.

Misschien ook een HeuvelStudVerkiezing houden, laten we niet discrimineren, ik wil NeeNee de kans niet onthouden op Akiyama te stemmen.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by NeeNee »

^ Eh, daar moet ik toch nog eens over nadenken. Ik ben ook nog steeds een grote fan van Vegeta, Kaiba en Miroku. ;)

Maar dat is wel een goed idee, Koen. Misschien moeten we gewoon elke week zoiets doen? Augustus telt vier weken, het zou niet zo moeilijk moeten zijn om met vier verschillende soorten wedstrijdjes af te komen.

Maar ik wil ook nog steeds een meeting. Er zijn heel wat mensen die je eindelijk eens in het echt willen zien, weet je. :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by Koen »

Het was natuurlijk de bedoeling het iets breder aan te pakken dan enkel onze vaste forumkliek te laten stemmen... Het had iets leuks kunnen zijn om onschuldige zieltjes naar MH te lokken met candy.

NN, ik had bijna gezegd dat mij ontmoeten nu niet echt speciaal is omdat ik maar doorsnee en normaal ben. Ha, normaal... :|
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Augustus 2013: 10 jaar Mangaheuvel?

Post by NeeNee »

^ Iemand met 3000+ manga is altijd speciaal in onze ogen. :fadein:

En het iets groter aanpakken lijkt mij ook wel cool. Misschien kunnen we een prijsvraag op de achterkant van onze flyers zetten? :mrgreen:

Post Reply