MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Kira »

Misschien kunnen we het logo veranderen naar dit:

Image xDD
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by NeeNee »

Kira wrote:Misschien kunnen we het logo veranderen naar dit:

Image xDD
Eh, beetje te schreeuwerig. En de naam van het magazine is amper leesbaar.

Probeer eens dat rood van achtergrond te veranderen naar zachtpaars en de letters (MHM) in het rood te zetten? :)

(En haal meteen de spelfout eruit. :P "Koens" is in het Nederlands nog steeds aan elkaar geschreven.)

User avatar
Dauwdrupje
Posts: 98
Joined: Thu Oct 07, 2010 15:38
Location: Dendermonde,België
Contact:

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Dauwdrupje »

NeeNee wrote:
Kira wrote:Misschien kunnen we het logo veranderen naar dit:

Image xDD
Eh, beetje te schreeuwerig. En de naam van het magazine is amper leesbaar.

Probeer eens dat rood van achtergrond te veranderen naar zachtpaars en de letters (MHM) in het rood te zetten? :)

(En haal meteen de spelfout eruit. :P "Koens" is in het Nederlands nog steeds aan elkaar geschreven.)
Dat logo doet me vaag -nuja, niet zo vaag- aan iets denken. xD VTM Kazoom is echt een goed idee, hoor. Welkom, volwassenen! :lol:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Koen »

vergeleken worden met kzoom vind ik wel compliment! 8) k3 (josje!), mega mindy, kaatje :bday:
motivatiedip. help!

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Kira »

Koen wrote:vergeleken worden met kzoom vind ik wel compliment! 8) k3 (josje!), mega mindy, kaatje :bday:

Enkel K3 is van de vtm :wink:

Maar ik meende het ook niet hoor (En ik vind zo'n weglatingsteken zo leuk in een logo xD Het zou erg zijn als ik de genitief van mijn naam niet eens wist he) Ik heb er niet echt veel aandacht aan besteed, het was gewoon voor de lol. (Anders zou het magazine wel erg kinderachtig klinken) Verder is het op mijn pc veel minder wazig als op de afbeelding in mijn post :shock: Die eerste lijn van de K is volgens mij in de post niet eens recht.
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Gilles
Posts: 95
Joined: Fri Oct 05, 2007 19:12
Location: Torhout, West-Vlaanderen, België
Contact:

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Gilles »

K3 van de VTM? K3 is toch van Studio 100? :bday:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Koen »

Kira bedoelt waarschijnlijk dat K3 op vtmkzoom komt en MM en Kaatje meer op Ketnet.
motivatiedip. help!

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Tamara »

Ik heb werkelijk geen flauw idee waar jullie het over hebben. Bij Ketnet denk ik nog altijd aan W817 en Buiten de zone. Oh en Spellbinder.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by NeeNee »

Buiten de Zone? Bestond Ketnet toen al?

Mja, ik ben ook niet echt mee met al die nieuwe dinges.

Tamara
Posts: 925
Joined: Tue Aug 17, 2010 19:37
Location: Achterhoek

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Tamara »

Het was technisch een heruitzending, maar ik keek het toen het voor de eerste keer op Ketnet draaide. Ketnet bestaat overigens al 1997, jij falende Belg :P

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Kira »

Als kleuter hoopte ik altijd dat Ketnet op een dag weg zou zijn ^^ (Nu nog eigenlijk) Het Disney Festival en Tommy's Troep (Dat kwam pas later) vond ik wel nog oké, en waarschijnlijk nog van die kleutertroep... Maar voor de rest: FAAL!!! Een hond met dyslectie, hoe komen ze erop om dat uit te zenden? Nee, ik was voor Fox Kids (Danzij een fout in ons aanbod hadden we dat ipv TMF) en Cartoon Network ^^ Geen enkel kinderprogramma is beter als Scooby Doo!!!

Maar da's natuurlijk mijn mening :mrgreen:
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

nele
Posts: 23
Joined: Thu Sep 25, 2008 19:50
Location: Leuven
Contact:

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by nele »

Proficiat met het magazine, Koen! Zeer aangenaam leesvoer. Het artikel over "je eigen manga-uitgeverij" zet knap op een rij hoe verdomd lastig het is om een manga hier in de rekken te krijgen. Als ik zelf zie waar de uitgeverijen hier allemaal mee te kampen hebben is het vaak verbazend dat ze hoe dan ook iets kunnen uitgeven -het kan op zowat driehonderd momenten in het hele proces verkeerd gaan.

(Om niet al te veel uit de toon te vallen in deze thread: Buiten de Zone was het orgelpunt van de jeugdtelevisie, wie dat gezien heeft heeft geen andere programma's meer nodig. </mening>)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by NeeNee »

Tamara wrote:Het was technisch een heruitzending, maar ik keek het toen het voor de eerste keer op Ketnet draaide. Ketnet bestaat overigens al 1997, jij falende Belg :P
Maar Buiten de Zone liep voor het eerst van 1994 tot 1996, mijn Hollands rekenwondertje. :P

Ik was er wél bij de eerste keer en ik weet dat het toen nog gewoon op Eén (alias BRT/BRTN/VRT/TV1) was. Van een jongerenzender was toen nog geen sprake.

nele wrote:(Om niet al te veel uit de toon te vallen in deze thread: Buiten de Zone was het orgelpunt van de jeugdtelevisie, wie dat gezien heeft heeft geen andere programma's meer nodig. </mening>)
Qft.

User avatar
Kira
Posts: 622
Joined: Sat Jul 17, 2010 19:38
Location: Leuven

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Kira »

Ik vraag me eigenlijk af: als Kana Home Video NL ermee gaat stoppen, zullen ze dan nog wel de dvd's blijven uitgeven in Vlaanderen en Nederland die nu al reeds beschikbaar zijn, of moeten we die dan in Wallonië of Frankrijk gaan halen?

(Trouwens: ik hoef geen gratis manga hoor, er zijn er die het veel liever hebben als ik dus laat hen maar)
Fan van Death Note, Detective Conan, Hoshin Engi, Liar Game en Monster

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: MangaHeuvelMagazine 4 - december 2010

Post by Ginrai »

Kira wrote:Ik vraag me eigenlijk af: als Kana Home Video NL ermee gaat stoppen, zullen ze dan nog wel de dvd's blijven uitgeven in Vlaanderen en Nederland die nu al reeds beschikbaar zijn, of moeten we die dan in Wallonië of Frankrijk gaan halen?

(Trouwens: ik hoef geen gratis manga hoor, er zijn er die het veel liever hebben als ik dus laat hen maar)

op een gegeven moment waren deze aangeboden op frs.be,maar recent zijn die weer terug getrokken aangezien de boxen dan weer beschikbaar werden via filmfreaks.
maar in het ergste geval zou ik denken dat de boxen via de franse distributie weer ter beschikking vallen via archonia(als iemand wil zal ik het aan spine vragen).

Post Reply