Wedstrijden / prijzen

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Zonder vragen is het geen wedstrijd.

Dus je wilt gewoon iedereen zijn naam in een thread laten posten en daar dan iemand uitloten? Of zie ik dat nu verkeerd?

Mailen heeft weinig zin als het de bedoeling is om mensen naar het forum te halen.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Koen »

je ziet het verkeerd...

ik zou onder de nieuwe forumleden (eerste maand na release MHM4 afsluiten of zo) iets kunnen verloten, of ik zou iets kunnen verloten tussen al wie in maand na releases iets gepost heeft op het forum... ik weet nog niet wat praktisch het eenvoudigste is en wat zowel nieuw als oud kans biedt op een prijs

maar iets met vragen daar denk ik voorlopig niet aan... veel te complex voor de return die we in het verleden op wedstrijden kregen
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Koen wrote: ik zou onder de nieuwe forumleden (eerste maand na release MHM4 afsluiten of zo) iets kunnen verloten, of ik zou iets kunnen verloten tussen al wie in maand na releases iets gepost heeft op het forum... ik weet nog niet wat praktisch het eenvoudigste is en wat zowel nieuw als oud kans biedt op een prijs
Enkel kijken naar de nieuwe inschrijvingen sluit uiteraard de oude leden uit, en als je iets wilt verloten tussen iedereen die de laatste maand gepost heeft dan hoop ik dat je een of andere snelle mod-only manier hebt om dat bij te houden, anders kun je elke dag namen zitten oplijsten.

Het gemakkelijkste is om een thread te maken over de wedstrijd en iedereen die wil deelnemen daar te laten posten, zoals ik zei.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Koen »

ik heb sowieso nog meer dan genoeg tijd om de knoop door te hakken, das het enige voordeel aan m'n snelle werken ;)
motivatiedip. help!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Koen »

NeeNee wrote:Je moet gratis manga weggeven. Of aankoopbons. Bladwijzers krijg je overal, daar doe ik ook geen moeite voor.

Maar als je volk wilt lokken dat lijkt het mij het doeltreffendst als je een serieuze prijs in het vooruitzicht stelt (10 manga of zo) en er dan om gaat loten. Ik zou tenminste meer geneigd zijn om eens langs te komen voor 10 manga, ook al is het niet zeker dat ik ze heb.
Ik reageer hier even op NeeNee's post...

Die bladwijzers waren setjes van Kurokawa met FMA, Yotsubato en euh... Allez, best wel bekende reeksen én Franse dus toch niet zo goed verkrijgbaar als de NL stuff.

Het voordeel was natuurlijk ook dat bladwijzers versturen niks kost in tegenstelling tot mangapakketjes.

Ik denk ook niet dat de uitgeverijen zo happig zijn om stuff weg te geven dus zowel de prijzen als de verzending komen uit het Heuvelvarken.

Voorlopig ga ik de prijzen 'gewoon' houden (een manga of zo) maar ga ik het niet moeilijk maken om deel te nemen (je fan maken van onze FB pagina, je lid maken op het forum, lid zijn van het forum...)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Ik zou ze toch tenminste één post laten maken. Als lid zijn de enige voorwaarde is, loop je een goede kans dat alle prijzen gaan naar mensen die al vijf jaar niet meer naar fora komen en geen interesse meer hebben in manga.

En één hoofdprijs van 10 manga plus bladwijzers als troostprijs gaat je minder kosten dan 1 manga voor iedereen. Vooral qua verzendkosten.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Wimpuls »

Of wat tweedhandsmanga? Ik heb een paar eerste volumes van reeksen die me achteraf gezien toch niet interesseerden. Ik wil ze best doneren als prijs. Al was het als troost. Ik kan ze fysisch gaan binnenwerpen bij Koen :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Koen »

Ik zou eigenlijk sowieso wat van m'n NL dubbels wegschenken :-/
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Als je echt goedkope manga wilt ga je gewoon wat voorraad inslaan op het boekenfestijn.

De vraag is natuurlijk hoe blij mensen gaan zijn met een manga die ze niet zelf kunnen kiezen.

User avatar
Dauwdrupje
Posts: 98
Joined: Thu Oct 07, 2010 15:38
Location: Dendermonde,België
Contact:

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Dauwdrupje »

NeeNee wrote:Als je echt goedkope manga wilt ga je gewoon wat voorraad inslaan op het boekenfestijn.

De vraag is natuurlijk hoe blij mensen gaan zijn met een manga die ze niet zelf kunnen kiezen.
Zouden mensen niet gewoon tevréden moeten zijn als ze iets winnen met een wedstrijd?

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Dauwdrupje wrote: Zouden mensen niet gewoon tevréden moeten zijn als ze iets winnen met een wedstrijd?
Ik weet niet. Als je dan een Franse manga krijgt en je kunt geen Frans dan kan ik mij voorstellen dat sommige mensen toch eerder teleurgesteld zouden zijn.

User avatar
Dauwdrupje
Posts: 98
Joined: Thu Oct 07, 2010 15:38
Location: Dendermonde,België
Contact:

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Dauwdrupje »

NeeNee wrote:
Dauwdrupje wrote: Zouden mensen niet gewoon tevréden moeten zijn als ze iets winnen met een wedstrijd?
Ik weet niet. Als je dan een Franse manga krijgt en je kunt geen Frans dan kan ik mij voorstellen dat sommige mensen toch eerder teleurgesteld zouden zijn.
In dat geval wel, ja... maar als er nu gewoon geen Franse manga's bij zouden zijn, lijkt er me niet echt een probleem te zijn.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Koen »

Het zou ook om NL manga gaan (uiteindelijk draait het bij Mangaheuvel en zeker MHM toch erg om het ondersteunen van de NL markt)
motivatiedip. help!

User avatar
Dauwdrupje
Posts: 98
Joined: Thu Oct 07, 2010 15:38
Location: Dendermonde,België
Contact:

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by Dauwdrupje »

Koen wrote:Het zou ook om NL manga gaan (uiteindelijk draait het bij Mangaheuvel en zeker MHM toch erg om het ondersteunen van de NL markt)
Dan geloof ik dat alle winnaars toch wel min of meer gelukkig zouden moeten zijn met hun prijs! Tenminste, ikzelf zou zowiezo erg blij zijn als ik eens een manga won. ;)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Wedstrijden / prijzen

Post by NeeNee »

Nieuwe Nl manga?

Want er zitten hier een stuk of drie mensen die praktisch alle Nl uitgaven al hebben, en de meesten hebben toch minstens een paar reeksen. Niet erg boeiend om iets te krijgen wat je al jaren in de kast hebt staan.

Post Reply