Kleine herstructurering

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Kleine herstructurering

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:Een apart forum voor Nl manga zou nu beslist wel een goed idee zijn. Ik vind de reviewtopics bijna niet meer terug.

Dat ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de uitgevers. :?
Daar heb ik ook soms moeite mee. Hetzelfde met de reviews van manga internationaal.
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kleine herstructurering

Post by NeeNee »

Brook500 wrote: Daar heb ik ook soms moeite mee. Hetzelfde met de reviews van manga internationaal.
Maar daar hebben we een overzicht van dat we kunnen sticky-en.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kleine herstructurering

Post by NeeNee »

Koen wrote:Wel, een sticky per film of serie lijkt me even onoverzichtelijk en onnodig als één per uitgever... Want waar zet je dan de OAV's? Voorlopig zie ik nog geen reden om niet gewoon één sticky voor de Filmfreak releases te maken, of anime releases in het algemeen zelfs. Dat zal dan automatisch wel Filmfreak only nieuws worden, denk ik zo ;) En we houden dat topic dan idd voor de nieuwsjes, en eventuele discussies daar kunnen we dan aparte serie-topics voor maken zoals nu gebeurt en zoals Saki vermeldt.
Kunnen we in elk geval iets doen om te vermijden dat er voor elke DVD een apart topic geopend wordt?

Het moet toch op zijn minst mogelijk zijn om opeenvolgende boxen van dezelfde serie samen te zetten.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kleine herstructurering

Post by NeeNee »

Is er nou al iets beslist over een vast topic voor anime-releases en indien ja, kunnen we Ive inlichten?

Het Anime-forum zit zo vol met flyertjes dat je er de topics niet meer in terugvindt.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kleine herstructurering

Post by Koen »

Ive had het sticky topic te laat gezien ;) Maar ik heb beide topics gemerged.
motivatiedip. help!

Post Reply