Discussietopics

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

De laatste was nummer 33. Maar ik zou graag eerst even afwachten of er effectief iets van discussie uitkomt, en niet enkel persoonlijke opinies.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

^ Okee, we hebben discussie. Doe maar.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

Je bent wel nog discussie nummer 33 vergeten op je lijst, Neenee. :wink:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Ja, ik weet het. Ik pas het maar elke paar nummers aan.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Discussietopics

Post by MrXarnus »

Een discussie topic over de voordelen en nadelen van Blu-Ray en of je ze hun prijs waard zijn lijkt me interresant.
Het heeft niet zo veel met anime te maken (OK, een beetje) maar ik zou graag eens de opinie weten van de forumleden hier.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

MrXarnus wrote:Een discussie topic over de voordelen en nadelen van Blu-Ray en of je ze hun prijs waard zijn lijkt me interresant.
Het heeft niet zo veel met anime te maken (OK, een beetje) maar ik zou graag eens de opinie weten van de forumleden hier.
Ik moet nog mijn eerste DVD-speler kopen, dus dergelijke onderwerpen weet ik niets vanaf. Maar als je er zelf eentje over wilt schrijven mag je je gang gaan, we zitten aan nummer 36.

MrXarnus
Posts: 278
Joined: Thu Mar 31, 2011 19:59

Re: Discussietopics

Post by MrXarnus »

NeeNee wrote:
MrXarnus wrote:Een discussie topic over de voordelen en nadelen van Blu-Ray en of je ze hun prijs waard zijn lijkt me interresant.
Het heeft niet zo veel met anime te maken (OK, een beetje) maar ik zou graag eens de opinie weten van de forumleden hier.
Ik moet nog mijn eerste DVD-speler kopen, dus dergelijke onderwerpen weet ik niets vanaf. Maar als je er zelf eentje over wilt schrijven mag je je gang gaan, we zitten aan nummer 36.
OK, maar nu heb ik even geen tijd.Morgen zal ik de discussie starten.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

Damn ik zal eens dringend Blu-ray DVD's moeten kopen om te testen hoe goed ze zijn. Misschien eens beginnen met die van Gantz Live-Action. :)
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Heeft er nog iemand gemerkt dat ik een nieuwe discussie gestart ben?

Het zou fijn zijn als er iets van reactie kwam...

User avatar
The Donkey
Posts: 777
Joined: Sun Mar 02, 2008 12:24
Location: Utrecht

Re: Discussietopics

Post by The Donkey »

jah merk ze wel op, maar vind het niet altijd even intressant en wil me er dan niet in mengen:P
miss een beetje een overdosis aan discussies? ze starten meestal vanzelf wel als er iets intersants is waar mensen het over willen hebben;)
njaa wie weet is je volgende wel weer leuk:)

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Discussietopics

Post by Marv »

Nieuwe discussie? Waar?
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

SilverOwls
Posts: 183
Joined: Sun Oct 07, 2007 20:58
Location: Knokke-Heist
Contact:

Re: Discussietopics

Post by SilverOwls »

Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Hey Kolemijn (en alle andere nieuwelingen hier), heb je onze discussietopics al eens bekeken? :)

Er staat een overzichtslijst in de eerste post van dit topic, en ideeën voor nieuwe onderwerpen zijn ook nog steeds welkom. Je kunt ook zelf topics openen als je wilt (maar laat wel even iets weten voor je ze een officieel nummer geeft).

User avatar
kolemijn
Posts: 316
Joined: Mon Nov 14, 2011 19:17
Location: Gent

Re: Discussietopics

Post by kolemijn »

NeeNee wrote:Hey Kolemijn (en alle andere nieuwelingen hier), heb je onze discussietopics al eens bekeken? :)
Ik heb ze inderdaad al opgemerkt, en een paar van doorlezen, maar ik voel me toch wat geremd om mijn mening toe te voegen aan een discussie die eigenlijk al afgelopen is :P Ik had gehoopt dat er misschien nieuwe zouden gestart worden, maar dat is niet gebeurd.
Ik wil wel eens nadenken over eventuele nieuwe onderwerpen, er zijn toch al wat interessante discussies door ontstaan precies, maar zo onmiddelijk weet ik er niet echt.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

kolemijn wrote:maar ik voel me toch wat geremd om mijn mening toe te voegen aan een discussie die eigenlijk al afgelopen is :P Ik had gehoopt dat er misschien nieuwe zouden gestart worden, maar dat is niet gebeurd.
Daar moet je je niet druk om maken, integendeel. Een paar discussies weer tot leven roepen zorgt juist voor extra activiteit op de site. Er zijn intussen ook genoeg nieuwe leden die nog iets zouden kunnen bijdragen.

De discussies liggen voorlopig stil omdat ik andere dingen te doen heb en omdat ik op de laatste ook niet veel reactie meer kreeg. Ik pik ze ooit nog wel eens weer op, maar dan moet ik eerst de tijd (en goesting) vinden om eens echt na te denken over nieuwe onderwerpen. Laten we het maar een goed voornemen voor volgens jaar noemen. :P

Post Reply