Discussietopics

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Koen wrote:En zo leren we elke dag bij :|
Dat wist je niet, Koen? :o

Ik begin te begrijpen waarom de technische aanpassingen zo lang duren. :wink:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

:oops:
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Nog iemand ideeën?

Iemand die zelf eens iets wil schrijven? Zo moeilijk is het niet, hoor. :)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Ik heb gisteren nog eens een inspiratievolle bui gehad en 12 discussietopics geschreven (plus een 10-tal gewone). Jullie kunnen er de komende weken dus weer regelmatig eentje verwachten.

Dat betekent wel dat mijn lijst met mogelijke onderwerpen nu vrijwel helemaal uitgeput is, dus nieuwe suggesties zouden erg welkom zijn.

(Tamara, het e-book topic heb ik aan jou gelaten. Je zien maar wanneer je eens tijd hebt, ooit.)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

Super! We kunnen wat extra discussie gebruiken op het forum. Na enkele mindere weken was vorige week weer beter dankzij het echter minder leuke Kana-nieuws. Dus boeiend discussiemateriaal doet ons toch weer wat opleven. Ikzelf heb deze congé weer iets te weinig Heuvelwerk gedaan, maar gelukkig wel weer wat voorsprong opgebouwd qua recensies. Dat ik niet elke week moet harken om de update klaar te stomen.

Op m'n to do lijstje staan zo nog:
- MHM wedstrijd afronden en daarvoor het mangalijstje samenstellen waaruit ze kunnen kiezen
- forumherindeling afronden en doorvoeren
- mini-reviews!
- animerecensies!
- bekijken of MHM5 mogelijk is (momenteel staat de motivatie op erg laag pitje aangezien MHM4 niet echt vel betekende qua stats)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

^ Als je mij nou ook nog wat nieuwe onderwerpen geeft kunnen we beide weer verder. :P

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Discussietopics

Post by Weertangel »

Leuk om te horen Neenee!! kunnen we weer even vooruit :)
Ik zelf heb de laatste tijd nog een beetje zitten denken om weer een manga review te schrijven, maar zit nog een beetje in de knoop welke serie... want wil wel eentje schrijven over een serie die mij voor jullie ook leuk lijkt.

maar kijk wel, scouting is nu ook steeds meer van mijn tijd aan het opslokken dus ben nog en kijken hoe en wanneer ik zoiets ga doen.

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

Weertangel wrote:Ik zelf heb de laatste tijd nog een beetje zitten denken om weer een manga review te schrijven, maar zit nog een beetje in de knoop welke serie... want wil wel eentje schrijven over een serie die mij voor jullie ook leuk lijkt.
Binnenkort ben ik van plan om ook wat manga reviews te schrijven. Je kunt binnen een week of twee op z'n minst al één verwachten van mij. :wink:
Image

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Discussietopics

Post by Ginrai »

persoonlijk kan ik wat meer PI topics creëren,maar ik acht dat deze zich eerder meer aanleunen tot een lichte vorm van (pseudo)spam.

User avatar
Weertangel
Posts: 852
Joined: Thu Jul 08, 2010 22:00
Location: Weert The Netherlands

Re: Discussietopics

Post by Weertangel »

Brook500 wrote:
Weertangel wrote:Ik zelf heb de laatste tijd nog een beetje zitten denken om weer een manga review te schrijven, maar zit nog een beetje in de knoop welke serie... want wil wel eentje schrijven over een serie die mij voor jullie ook leuk lijkt.
Binnenkort ben ik van plan om ook wat manga reviews te schrijven. Je kunt binnen een week of twee op z'n minst al één verwachten van mij. :wink:
Nou! kan niet wachten brook! als je tips nodig hebt bekijk je Koen en Neenee's commentaren maar bij mijn reviews, zitten best wel goede tussen :)

hier trouwens de link naar de post met links naar ze allemaal, scheelt tijd ;)
Link: viewtopic.php?f=4&t=1210&hilit=overzicht+guest+reviews

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

Dank je wel. Ik zal ze eens rustig herbekijken alvorens ik die van mij erop ga zetten. :)
Image

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

Uit de Reborn-topic is er een discussie ontstaan of het wel of niet beginnen van (sommige) mangaseries wel nodig is.
Is 't goed voor een discussietopic mee te maken, Neenee?
En de hoeveelste dan?
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

^ Je bedoelt of het nodig is om bij het begin te beginnen, toch?

Ik heb het gezien. Het staat op de lijst. Het hoeveelste nummer het wordt kan ik nog niet zeggen, ik heb er nog een hoop andere op stapel staan die ik graag eerst wil posten.

Als je niet wilt wachten kun je het natuurlijk altijd zelf schrijven - erg moeilijk lijkt het mij niet qua opening. Misschien dat ik er binnenkort wel eens tijd voor maak...

User avatar
Brook500
Posts: 2019
Joined: Wed Jul 28, 2010 19:45
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by Brook500 »

NeeNee wrote:^ Je bedoelt of het nodig is om bij het begin te beginnen, toch?

Ik heb het gezien. Het staat op de lijst. Het hoeveelste nummer het wordt kan ik nog niet zeggen, ik heb er nog een hoop andere op stapel staan die ik graag eerst wil posten.

Als je niet wilt wachten kun je het natuurlijk altijd zelf schrijven - erg moeilijk lijkt het mij niet qua opening. Misschien dat ik er binnenkort wel eens tijd voor maak...
Ja dat bedoelde ik eigenlijk. :?
Ik zal zien of ik er een openingstopic van zal maken, als ik weet welke nummer ik die moet geven.
Als ik het per ongeluk vergeten ben & jij wilt er ééntje maken, dan mag je dat gerust in mijn plaats doen hoor, Neenee. :wink:
Image

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Het volgende nummer is 29.

Als jij hem niet neemt dan gaat hij ergens onderaan op de To Do lijst tot ik er ooit eens zin in heb. Wat beslist wel eens zal gebeuren, alleen kan ik niet zeggen wanneer.

Suggesties zijn trouwens nog steeds welkom. Ik heb niet zo gek veel onderwerpen meer.

Post Reply