Discussietopics

Site, MangaHeuvelMagazine & Media

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

de updates gebeuren ook maar op zondag omdat ik mezelf de mogelijkheid laat de recensie nog snel zaterdag te schrijven... een vast uur is daar al evenmin op te plakken ook al zalhet vaak rond het middaguur zijn, vermoed ik...

ik zou zeggen, test het eens op een zondag, eens op een dinsdag, en zie wat er uit de buis valt... als de dag niet vastligt gaan er ms mensen zijn die élke dag komen kijken om te zien of het al gestart is ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

En kun je die aankondiging nadien dan nog aanpassen? Want het zou handig zijn als je er meteen een link naar de discussie kunt insteken, of op zijn minst het onderwerp vermelden.

Anders moet je er gewoon het onderwerp van vorige week inzetten. Misschien kunnen we het nog een tweede leven geven. :mrgreen:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

nee, nieuws kan niet ge-edit worden... ik zal sowieso de lopende discussie vermelden en misschien de volgende al aankondigen... wanneer die dan ook gepost wordt. maar best niet een zaterdag, me dunkt zo. aan het aantal posts van vandaag te zien ;)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Mja, ik denk dat we het forum best gewoon even in weekendslaap laten gaan. Een pauze kan geen kwaad, en in je eentje kun je toch weinig doen.

Ik zal maandag het nieuwe onderwerp posten.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

Iets over Dragonball? Tot waar vind jij de serie goed? Welke 'arc' verkies jij? Ik zie net bij pietels verzameling dat hij DB stopt na de komst van de Saiyans - zoals legio fans - terwijl ik de arc op Namec een hoogtepunt van de serie vind.
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

Dat vind ik niet echt iets voor een 'officieel' discussietopic omdat het volledig subjectief is, en je dus niet echt argumenten kunt aanbrengen voor of tegen.

Maar het lijkt mij wel erg leuk voor een discussie. :D Maak maar. We moeten sowieso eens wat meer threads gaan openen, kwestie van boven het stof van de voorbije jaren uit te komen.
Last edited by NeeNee on Tue Jul 06, 2010 20:31, edited 1 time in total.

User avatar
pietel
Posts: 522
Joined: Sun Jun 27, 2010 16:51
Location: Antwerpen

Re: Discussietopics

Post by pietel »

misschien moet je dan maar naast de officiële discussies, ook elke week een onofficiële discussie starten. dan heb je een sluitend systeem om zowel de serieusheidsgraad als de plezierheidsgraad constant te houden.

nieuw discussiepunt: serieusheidsgraad of plezierheidsgraad?
Image

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Discussietopics

Post by barbapapa »

Hoeft toch geen officiële "discussietopic" te zijn. Open die gewoon en zevert er op los, like in the old days. 8)

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

pietel wrote:misschien moet je dan maar naast de officiële discussies, ook elke week een onofficiële discussie starten. dan heb je een sluitend systeem om zowel de serieusheidsgraad als de plezierheidsgraad constant te houden.
Ja, dat was ik sowieso al van plan. Maar jullie mogen ook wel eens iets doen, hoor. Start maar, die topics.

Ga je die twee afgekeurde onderwerpen van je trouwens nog gebruiken? Anders pik ik ze in.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

slip/dust cover of gewoon kartonnen cover?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

^ Genoteerd.

Is het weer mijn beurt om een discussie te kiezen, of wil iemand anders?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

het is jouw beurt weer, neenee :P
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

En volgende week ook, neem ik aan?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Discussietopics

Post by Koen »

of er moest zelf iemand met een lumineus idee komen? of je moest je laten gelden en zeggen van: neem het van me over! ik kies jou, heuvelmon! of zo...
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Discussietopics

Post by NeeNee »

^ :lol:

Nee, ik heb onderwerpen genoeg. 't Is alleen dat ik het een beetje raar vind om andermans ideeën te posten terwijl ze hier zelf ook zijn, maar blijkbaar heeft niemand daar moeite mee.

Mag ik daaruit opmaken dat alle voorstellen hier in de thread free game zijn?

Post Reply