Search found 2 matches

by Snowflake
Mon Oct 13, 2003 18:30
Forum: Anime
Topic: Favo Dorothée reeks
Replies: 44
Views: 20391

Chevaliers du Zodiaque !!! :)
Ni da ik veel verstond van wa ze zeide

Nicky Larson en Candy Candy vonk ook wel tof
allez denk dat da Candy Candy was, twas toch iets met een blond meiske met grote ogen ;)

Cat's Eyes was mijnen 2de favo
by Snowflake
Sun Oct 05, 2003 16:36
Forum: Manga internationaal
Topic: Mijn reeksen
Replies: 416
Views: 189148

Ik volg Fruits Basket momenteel.
Gewoon omdat den anime zo supergoe was, en de manga loopt nog verder waar de anime stopt.

En aangezien er ni direct een vervolg komt op de anime reeks.. :(