Chevaliers du Zodiaque !!! :)
Ni da ik veel verstond van wa ze zeide
Nicky Larson en Candy Candy vonk ook wel tof
allez denk dat da Candy Candy was, twas toch iets met een blond meiske met grote ogen ;)
Cat's Eyes was mijnen 2de favo
Search found 2 matches
- Mon Oct 13, 2003 18:30
- Forum: Anime
- Topic: Favo Dorothée reeks
- Replies: 44
- Views: 20391
- Sun Oct 05, 2003 16:36
- Forum: Manga internationaal
- Topic: Mijn reeksen
- Replies: 416
- Views: 189148