Kana!

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

goed nieuws. *maakt dansje*
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Giel
Posts: 30
Joined: Mon Dec 05, 2005 13:04
Contact:

Post by Giel »

Hmm...zal ik wel doubledippen met de 1ste 3 Shaman King vol's, of vanaf 4 verder gaan sparen :roll: lastig...

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

kana heeft nog een berichtje op de site gezet (niet veel nieuws, tough).
http://www.mangakana.com/page.cfm?contentid=1835
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Blijkbaar is de prijs van Kana verhoogd. Of is dat een lokaal verschijnsel? In SDT is een Naruto (of een Kyo, of een HxH) nu 5,4€ ipv 4,6€. FMA is dan weer goedkoper (6,6 ipv 7,5)

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Wauw ik ook nog vragen of die verhoogd zijn, de nieuwe van kana in de HBL kosten 5.95 in plaats van 5.75 =/ spijtige zaak, glenat is zo te zien ook verduurd (7.25 voor een gewone glenat). Hoe komt dit eigenlijk?
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Papierprijs slaat de pan uit door problemen met de Skandinaviërs. Daarenboven komt natuurlijk ook het feit dat uitgeverijen hun prijzen wel eens meer verhogen. Ook Tonkam is in prijs verhoogd bv.
motivatiedip. help!

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

Zeer grappig, het zijn nu toch toevallig niet de uitgeverijen waar ik al mijn series van volg :roll: Al de series die ik volg komen net van die 3. :evil:
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Heuvelaars die het eerste volume van Shaman King willen winnen kunnen vanaf nu meedoen aan onze wedstrijd in samenwerking met Kana:

http://www.mangaheuvel.be/index.php?content=contest

Veel geluk!
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Hup ingevuld
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

ingevuld =)
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ook maar meegedaan, moet het niet per sé bezitten. Maar ik zou toch graag één van de eerste nederlandstalige Kana boekjes willen hebben =p

User avatar
Cloud8x4
Posts: 14
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:29
Location: Heusden-Zolder
Contact:

Post by Cloud8x4 »

Meegedaan, aangezien er maar ~160 mensen geregistreerd zijn, en warvan er maar een deel actief is, en waarvan er slechts een kleiner deel zal meedoen, dus de kans om te winnen is vrij groot t.o.v. andere wedstrijden :)
You can destroy planets, but you can never destroy what I am
I am the hope of the universe, I am the answer to all living things that cry our for peace
I am true!
Ally to good, Nightmare to you!!

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Vandaag verschenen de eerste delen van zowel YuGiOh als Shaman King. In het persbericht stond ook nog te lezen dat later dit jaar nog een derde avonturenserie (dus shonen) zal verschijnen, en dat er in 2007 zal gediversifieerd worden naar andere genres en doelpublieken.

Afspraak begin juni voor de volumes 2 van beide reeksen.
motivatiedip. help!

User avatar
Trunks
Posts: 52
Joined: Sun Oct 23, 2005 8:48
Location: Genk

Post by Trunks »

laat ons hopen seinen en geen shoujo :p
Image

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Koen wrote:Vandaag verschenen de eerste delen van zowel YuGiOh als Shaman King. In het persbericht stond ook nog te lezen dat later dit jaar nog een derde avonturenserie (dus shonen) zal verschijnen, en dat er in 2007 zal gediversifieerd worden naar andere genres en doelpublieken.

Afspraak begin juni voor de volumes 2 van beide reeksen.
Leuk, Naruto dit jaar nog.
En ik hoop dat REAL de eerste seinen mag worden 8)

Ook benieuwd of/wanneer we die volumes op Archonia zien verschijnen.

Post Reply