Kana NL

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Kana NL

Post by Wimpuls »

@ Neenee. Irrelevant :)

@Koen: Hmm, echt? Eens herlezen... Voor een Nederlander zal het komisch effect sowieso groter zijn.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

Volgens mij bestaat dat archaïsche taalgebruik ook in Nederland hoor... Snap de heisa helemaal niet...
motivatiedip. help!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

@ Koen we zullen die award met plezier in ontvangst nemen ;-)
@ de rest gisteren was precies de dag om typfouten te maken ;-) Bedankt om die te signaleren!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Hallo iedereen,

Sinds gisteren staat een Naruto poster en sticker wedstrijd online!

Veel succes!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

vanaf vandaag staan er 2 nieuwe wedstrijden online:

Win een leuk mangapakket!
Wil jij ook graag alle manga’s die op 28 november verschijnen (Monster 12, Death Note 11, Nana 10, Inuyasha 5 en Bleach 3)? Maak dan een tekening van één van deze series en stuur die op naar Kana NL, Paul-Henri Spaaklaan 7, 1060 Brussel, België of naar wedstrijd@mangakana.com. De wedstrijd loopt tot 1 december.

We geven 5 Shonen Jump magazines weg waarop Bleach de cover siert of waarin een Bleach poster verschenen is. Wil je zo’n leuk hebbeding ook in huis? Vul dan snel de onderstaande vragen in! http://www.mangakana.com/nl/concours.php

Luffy
Posts: 19
Joined: Thu Nov 06, 2008 20:33

Re: Kana NL

Post by Luffy »

Pluim voor Kana, de vertaling van Bleach was echt uitmuntend. En dat taalgebruik van Rukia.
Death Note is bijna ten einde en stiekem denk ik wel dat Kana nog een opvolger voor ons in petto heeft. Ehm... kan Bleach zijn maar dat lijkt mij persoonlijk erg onwaarschijnlijk. :?

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Hallo iedereen,

Er is een nieuwe KBox aan de KanaSpace toegevoegd: 'manga's tekenen'.
Elke maandag zal er een nieuwe instructievideo toegevoegd worden!
Veel tekengenot!

http://www.mangakana.com/nl

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Hallo iedereen,

Er is een nieuwe KBox aan de KanaSpace toegevoegd: 'manga's tekenen'.
Elke maandag zal er een nieuwe instructievideo toegevoegd worden!
Veel tekengenot!

http://www.mangakana.com/nl

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Bij Death Note 12 (in de winkel vanaf 6 maart) bieden we een exclusief cadeau aan. Wat het cadeau is, verklappen we voorlopig nog niet... Maar hou onze website in de gaten, misschien lichten we binnenkort wel een tipje van de sluier op...

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

Zo'n teaser... ;) Op één of andere manier denk ik niet dat het een échte Death Note zal zijn... :robot:
motivatiedip. help!

Siedjeey
Posts: 5
Joined: Wed Feb 04, 2009 17:12

Re: Kana NL

Post by Siedjeey »

Ik ben benieuwd!
Misschien eens tijd dat ik Death Note in het Nederlands begin te verzamelen ook. Ik heb het enkel in het Engels gelezen.
Maar nog ff wachten tot ik het verhaal weer wat meer vergeten ben, zodat ik opnieuw kan beginnen.
If you can't dazzle them with dexterity, baffle them with bullshit.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Win een mangaomslag en een manga naar keuze!
Wil jij ook zo’n exclusieve mangaomslag? Of ontbreekt er één volume in je collectie?

Stuur dan een tekening van Detective Conan, Inuyasha, Yu-Gi-Oh!, Nana of Shaman King naar Kana NL, Paul-Henri Spaaklaan 7, 1060 Brussel of naar wedstrijd@mangakana.com. Vermeld zeker ook je naam en adres en de manga* (bv Shaman King deel 5) die je graag zou willen ontvangen.

De wedstrijd loopt tot 23 februari!

*Het volume moet reeds verschenen zijn op het moment dat de wedstrijd eindigt

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Naar aanleiding van het verschijnen van het laatste deel van Death Note bieden we je op onze website een dossier aan over deze cultreeks!
http://www.mangakana.com/nl/r-2-dossiers.html

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Van 1 tot 3 mei organiseert de Stichting J-POP het 11de Anime festival in het Theaterhotel in Almelo. Wij geven 2 "Whole Weekend"-duotickets weg. De 2 winnaars van de wedstrijd kunnen dus samen met een vriend(in) het hele weekend gratis binnen op Anime 2009.

Wat moet je doen om kans te maken op zo'n duoticket? Stuur een foto van jezelf in cosplay naar wedstrijd@mangakana.com of naar Kana NL, Paul-Henri Spaaklaan 7, 1060 Brussel. Vermeld ook waarom je graag naar Anime 2009 zou gaan. En vermeld ook zeker je naam en leeftijd!

De wedstrijd loopt tot 18 april.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Kana NL

Post by barbapapa »

Ben ik de enigste die een blanco pagina krijgt op de Kana website?

Post Reply