Ovenvers 2006

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

ooit gehoord van "scanlations" ?

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Shaman King 30
Hao wint het Shaman Fight. Nu nog gekroond worden als Shaman King...

Gunnm Last Order 7
Het verleden van Gally wordt volledig blootgelegd, wat een noodzakelijk feit was in dit stadium van de reeks.
motivatiedip. help!

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

barbapapa wrote:ooit gehoord van "scanlations" ?
Euh nu wel..
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

Ciguatera 1
Vergelijkbaar met Beck, enkel zonder muziek en meer seinen dan shounen.
Verrassend goed materiaal, en weer een Mangascreener project dat mij kan bekoren! :shock:

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Pluto c27-29

Urasawa, de geniale snodaard.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Post by Koen »

Ja, de nieuwe Pluto chapters waren echt overtuigend. Vinland Saga ook wel maar moet toch nog steeds écht op gang komen heb ik de indruk.

Real 4
Het genie van Inoue wordt ten volle benut in dit vierde deel van zijn 'tussendoortje'. Ik snak al naar het vijfde volume!
motivatiedip. help!

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

+Anima 2 en 3:
Al even geleden dat ik ze gelezen heb. Leest iemand anders ze hier nog eigenlijk?
Het is echt wel kiddy maar dat geeft niet. Senri is best cool en ook al proberen ze er licht verteerbare moraallessen in te steken, het verveelt nooit. De chapters die als test waren geschreven voor de eigenlijke reeks zijn eigenlijk vetter als de reeks zelfs. Beetje stoerder, bloederiger en de jongens zijn geen goody-2-shoes meer.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Post by barbapapa »

1 volume gelezen denk ik
niet slecht; maar ook niet meer imo

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

barbapapa wrote:1 volume gelezen denk ik
niet slecht; maar ook niet meer imo
Kan ik enkel beamen.
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Post by lambardi2 »

Dragonball 31-32


Nu begint me de reeks me langzaam aan minder te boeien..
Mss stop ik er binnenkort mee met deze reeks.


Say Hello To Black Jack 4

Hier kom je eindelijk te weten hoe het met de tweeling afloopt.
Dit is echt een ontspannende leuke Seinen manga.


Berserk 12

Voor de mensen die de manga hebben gelezen zullen ze ook wel dat gevoel hebben gehad..hoe loopt dit af...
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

User avatar
Cloud8x4
Posts: 14
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:29
Location: Heusden-Zolder
Contact:

Post by Cloud8x4 »

lambardi2 wrote:Berserk 12

Voor de mensen die de manga hebben gelezen zullen ze ook wel dat gevoel hebben gehad..hoe loopt dit af...
Haha ik heb eerste de anime gezien en daarna pas de manga gelezen. Gelukkig had ik volume 13 meteen bij de hand, dus heb niet lang moeten wachten op wat er ging komen (heb deze volumes aan 1 stuk doorgelezen, was echt van :shock: ) maar zowel in de anime als de manga is het stuk waar je nu aan begint .... vrij schokkend :wink: ... het ergste / triestigste deel van de manga naar mijn mening :(

Benieuwd naar je reactie nadat je Vol. 13 gelezen hebt


Ben zelf nu Nausicaa - volume 1 aan het lezen ... heb de film gezien, vond deze al heel mooi, maar de manga lijkt me nog veel beter en veel diepgaander.


edit om dubbele post te vermijden:

Samurai Deeper Kyo - Volume 10
Ik wou weten hoe het gevecht dat nu al enorm lange aansleept afloopt. Aagezien het nu jammer genoeg eindigt in een anti-climax stop ik ermee :( Dit is nog erger dan DBZ, aangezien er na elke powerup bijna niks verandert ... :?
You can destroy planets, but you can never destroy what I am
I am the hope of the universe, I am the answer to all living things that cry our for peace
I am true!
Ally to good, Nightmare to you!!

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Post by Wimpuls »

Eyeshield 21- 5

Die koppen van die sfinxen zijn natuurlijk weer schitterend. Eens benieuwd wat les frères-haha uit hun mouw gaan schudden.

Prince du Tennis 1

Een lob die bij de landing niet eens botst, crazy effectballen,... screw you, Rodger ! Dít is tennis !

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Post by Marv »

Cloud8x4 wrote:
lambardi2 wrote:Berserk 12
Samurai Deeper Kyo - Volume 10
Ik wou weten hoe het gevecht dat nu al enorm lange aansleept afloopt. Aagezien het nu jammer genoeg eindigt in een anti-climax stop ik ermee :( Dit is nog erger dan DBZ, aangezien er na elke powerup bijna niks verandert ... :?
Daar heb ik het eerste volume van hier klaarliggen. Ik kende de anime van horens maar de vrouw van SDT raadde mij die aan. Dus ik dacht: I'll give it a shot. Maar is het dus zo slecht?
Eerst lezen dan beoordelen. :wink:
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

User avatar
super_gohan
Posts: 261
Joined: Mon Apr 26, 2004 17:38
Location: België

Post by super_gohan »

ik heb de er de eerste 3 volumes van gelezen en die waren best goed.
"Hey! Don't insult Death Cab!" "What?! It's like one guitar and a whole lot of complaining!..." [Seth Cohen]

User avatar
Cloud8x4
Posts: 14
Joined: Fri Feb 17, 2006 18:29
Location: Heusden-Zolder
Contact:

Post by Cloud8x4 »

Ja tis te zeggen, het is niet slecht want anders zou ik niet tot volume 10 geraakt zijn. Het blijft wel best grappig en ik wil nog altijd meer weten over de personages, dus binnen zoveel tijd lees ik nog wel eens een volume. Maar als je verder leest, zul je merken, bij verschillende gevechten, dat bv. eerst een personage verliest, en dan krijgt ie ineens een mega powerup en blijkt ie onverslaanbaar. Dat is in latere gevechten te fel overdreven imho en daarom is het tijd voor een SDK break voor mij :wink:
You can destroy planets, but you can never destroy what I am
I am the hope of the universe, I am the answer to all living things that cry our for peace
I am true!
Ally to good, Nightmare to you!!

Locked