Death Note 12 met exclusief cadeau

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by kana »

Op 6 maart verschijnt het 12e en laatste deel van de cultserie Death Note in het Nederlands. Bij dit volume wordt een exclusief cadeau aangeboden, een shitajiki.

Image

Primeur op Nederlandstalige markt!
Exclusieve afbeeldingen!
Exclusief ontwikkeld voor de Nederlandstalige markt!
Beperkte oplage!


Image

Een shitajiki wordt in Japan gebruikt om onder een blad papier te leggen zodat de tekst of tekening niet doordrukt op de onderliggende bladen. Op shitajiki’s kun je afbeeldingen terugvinden van toeristische trekpleisters, popsterren, manga’s, … Vaak worden de shitajiki’s in een beperkte oplage gedrukt, waardoor het echte collector’s items worden.
Mogelijk gebruik van de shitajiki: als bladwijzer, als muismatje, voor decoratie, …

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by Koen »

Heel leuk cadeau! Ik had gedacht dat het de eerste ep van de anime of zo zou zijn, maar dit is echt wel iets leuks!
motivatiedip. help!

User avatar
Marv
Posts: 396
Joined: Mon Jan 16, 2006 8:30
Location: Kot & Thuis.

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by Marv »

Leuk idee, en nuttig ook nog.

Ik ben er op tijd voor thuis dus mss haal ik me zo'n volume wel. :)
Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich.
-Raoul Duke AKA Hunter S Thompson.

Britt
Posts: 2
Joined: Sun Feb 01, 2009 13:39
Location: Leuven

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by Britt »

Is inderdaad een leuk idee :D
En 't komt natuurlijk weer op een mooie datum uit ^_^ (mijn verjaardag)

Maar kan het niet gaan halen , zal moeten vragen aan iemand om het proberen te gaan kopen zodat 'k waarschijnlijk de shitajiki heb.

@Koen ; Is't al eerder gebeurd dat er een eerste episode ofzo bijzit? als exclusief cadeau? :)

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by Koen »

In Frankrijk wordt dat wel eens gedaan Britt. Een cd met een episode van de anime als cadeau bij een manga - maar ik zie daar het nut niet echt van in, want je hebt dan één aflevering en ofwel vind je hem goed en dan koop je de serie waardoor je die ep dubbel zult hebben, ofwel vind je de anime niet goed en heb je ook niet veel aan die ene ep. Dus geef mij maar deze shitajiki! :)
motivatiedip. help!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by kana »

Op onze website loopt momenteel een Death Note wedstrijd. De winnaar van de eerste prijs wint de volledige reeks + extra goodies!
9 anderen winnen deel 12 + extra goodies!
Veel succes!

mangazot
Posts: 406
Joined: Thu Apr 02, 2009 15:43
Location: 東京の漫画

Re: Death Note 12 met exclusief cadeau

Post by mangazot »

Die shitajiki vond ik ook erg aardig. En erg bruikbaar. En dat voor geen geld. Echt geen geld dus. Zo van: 't kost niks. Feestje bouwen! :bday:
Image

Post Reply