Kana NL

Mini-reviews & de laatste nieuwtjes over alle in het Nederlands verschenen manga!

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Post Reply
kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Kana NL

Post by kana »

Hallo iedereen,

Ik ben Kim van Kana. Vanaf nu zijn wij ook aanwezig op dit forum. Hier alvast wat nieuwtjes...

Op 3 oktober verschijnen de eerste 2 delen van de Bleach! Kijk jij ook al uit naar deze topper? Surf dan snel naar bleach.mangakana.com. Daar krijg je immers al een voorproefje van deze topreeks in de vorm van een trailer. Aan deze trailer is een leuke wedstrijd gekoppeld waarmee je heel wat coole Bleach prijzen kunt winnen!

Op 11 en 12 oktober vindt FACTS plaats in het ICC in Gent. Wil jij kans maken op een gratis dagticket? Vul dan de zin “Ik zou graag naar FACTS gaan omdat…” aan en stuur je antwoord op naar wedstrijd@mangakana.com of Kana NL, Paul-Henri Spaaklaan 7, 1060 Brussel. De wedstrijd wordt gesloten op 1 oktober. Vermeld zeker ook je naam en adres!
Op FACTS wordt bovendien een speciale Bleach cos play wedstrijd georganiseerd. De winnaars van deze wedstrijd zullen beloond worden met een leuk Kana prijzenpakket. Binnenkort zal meer informatie over deze wedstrijd verschijnen op onze website!

Vanaf 22 september zal de eerste Death Note Anime DVD-box in de winkel liggen. Wil jij kans maken op een exemplaar? Surf dan snel naar www.mangakana.com/nl en neem deel aan de Death Note DVD wedstrijd.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

Welkom op het forum, Kim! Veel wedstrijden... leuk! :)
motivatiedip. help!

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Junko Kawakami, de auteur van It's your world, geeft 2 signeersessies in België!

De signeersessies vinden plaats op:

Vrijdag 12 september in Brussel
Stripwinkel Brüsel
Van 16u30 tot 18u30
Anspachlaan 100
1000 Brussel

Zaterdag 18 oktober in Namen
Salon van het jeugdboek
2, av. Sergent Vrithoff
5000 Namen
Last edited by kana on Mon Sep 08, 2008 11:31, edited 1 time in total.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Re: Kana NL

Post by lambardi2 »

Welkom op het forum pas op voor Koen!
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Op FACTS wordt er dit jaar een unieke Bleach cosplay wedstrijd gehouden.

1e prijs: kana-pakket (20 manga's), Bleach poster, Bleach bladwijzer, 3 exclusieve design mangaomslagen van kana die enkel in Frankrijk verdeeld zijn + foto op de Kana website

2e prijs: kana-pakket (15 manga's); Bleach poster, Bleach bladwijzer + foto op de Kana website

3e prijs: kana pakket (10 manga's); Bleach poster, Bleach bladwijzer + foto op de Kana website

De te winnen prijzen zijn onder voorbehoud.

Indien men deelneemt aan de Bleach Copslay wedstrijd, zal men op zaterdag niet kunnen deelnemen aan de algemene cosplay wedstrijd

Deelnemen kan op de algemene inschrijvingspagina: http://www.facts-convention.com/fn_cosplay.html
Last edited by kana on Tue Sep 09, 2008 11:30, edited 1 time in total.

User avatar
lambardi2
Posts: 728
Joined: Thu Oct 13, 2005 10:48
Location: Antwerpen

Re: Kana NL

Post by lambardi2 »

Die van Kana hebben een bot gestuurd?
Konnichiwa proud member and Co-worker on

VGCHARTZ

http://www.vgchartz.com/

noot
Posts: 47
Joined: Sun Jul 09, 2006 21:54

Re: Kana NL

Post by noot »

-
Last edited by noot on Wed Jul 05, 2017 9:44, edited 1 time in total.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Neen, geen bot...
Bedankt Koen voor de hartelijke ontvangst.
En ja, veel wedstrijden, zoals altijd ... ;-)
@lambardi2 bedankt voor de waarschuwing, maar ik ken Koen ondertussen al een beetje...
Als jullie vragen of opmerkingen hebben dan zal ik daar met veel plezier op antwoorden.

User avatar
Ginrai
Posts: 465
Joined: Sat Dec 17, 2005 12:19
Location: turnabout in turnhout

Re: Kana NL

Post by Ginrai »

ok een paar vraagjes aan mijn kant:

1: is het mogelijk en om een klein beetje duidelijkheid te geven wat er eigelijk gebeurt is met de kerero gunsou licentie?want het enigste dat we weten is dat kana nl de licentie niet meer in handen heeft!
2: zullen de dvd-boxen van naruto nog dit jaar uitkomen?en wanneer!?

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Dag Ginrai,

De aankondiging dat Keroro in het Nederlands zou verschijnen bij Kana werd gedaan terwijl er nog onduidelijkheid bestond over de licentie, een vergissing van onze kant. Het is mogelijk dat Keroro ooit nog in het Nederlands zal verschijnen bij Kana, maar ik kan al zeggen dat Keroro niet op de planning voor 2009 staat.

Op je tweede vraag kan ik niet antwoorden. Ik houd me bij Kana enkel bezig met de manga. Kana Home Video, die anime uitgeeft, is een aparte uitgeverij.
Last edited by kana on Sat Sep 20, 2008 12:00, edited 1 time in total.

kana
Posts: 37
Joined: Thu Sep 04, 2008 13:52

Re: Kana NL

Post by kana »

Vanaf vandaag staat een voorsmaakje van Bleach 1 op de kanabox (http://www.kanabox.com/nl).
Veel leesplezier!
Last edited by kana on Sat Sep 20, 2008 11:57, edited 2 times in total.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Kana NL

Post by Wimpuls »

Hey Kana,

Uw linkje zegt kanaNox ipv Box.

Edit: Ik was vergeten hoe grappig het begin van Bleach was... Rukia spreekt zowaar met Gij en Ge. Het klinkt nogal stroef, maar soit.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Kana NL

Post by NeeNee »

^ maar over de "Bleacg 1" zegt hij niets. :wink:

Kana, gaat DeathNote 13 ook in het Nederlands verschijnen? Ik hoop van wel...

User avatar
barbapapa
Posts: 1132
Joined: Fri Jul 08, 2005 21:56
Location: Genk

Re: Kana NL

Post by barbapapa »

Of de Girai. :bday:

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Kana NL

Post by Koen »

NeeNee wrote:Kana, gaat DeathNote 13 ook in het Nederlands verschijnen? Ik hoop van wel...
Oh, het toeval wil dat we Kana interviewen in ons derde MangaHeuvelMagazine... 8)

Wimpuls > Ik vind het archaïsch taalgebruik van Rukia werkelijk subliem. Ik zou er een Mangaheuvel Award voor Beste Vertaling voor uitvinden gewoon om zo'n vertaling te kunnen belonen en in de bloemetjes te zetten! :)
motivatiedip. help!

Post Reply