Ovenvers 2010

Manga in andere talen & landen.

Moderators: Koen, jo, Kenny, Gerrit

Locked
User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

DENGEKI DAISY DEEL 2

Het blijft een zeer goede manga . IK moet zeggen het heeft een week langer geduurd voor ik hem kon kopen, als ik hem had heb ik hem direct gelezen in een keer .
Het verhaal ik gewoon zeer goed ik wacht vol ongeduld naar het vervolg .

DOUBT VAN DEEL 1TOT DEEL 3

deze manga is goed met veel spannende momenten .In het begin is het wat traag maar daarna ga het goed vooruit. Het heeft veel pages met onverwachte wentelingen
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Ovenvers 2010

Post by Edward »

Ik heb over de afgelopen dagen/weken 25 delen van Tsubasa RESERVOIR Chronicle gelezen.

Ik vind het een hele diverse serie. ook ik wil graag beamen dat de serie een langdradig moment kent zo rond chapter 70 tot 100. Maar daarna, WOW!. De ene na de andere onverwachte wending. Heerlijk als een serie zo doordendert!! Ik vind de tekening erg strak gedaan, echter heb ik een aantal keer mogen ervaren dat ik niet goed uit de tekening kan halen wat er nu eigenlijk op staat. Soms staan er teveel tierlantijntjes of lijnen in 1 vakje. Verder is het een knaller van een verhaal. Heerlijke Shonen met een vleugje romantiek;). Ik hou daar wel van. Nu hoef ik enkel nog de laatste 3 delen te lezen (26 is net uit en 28 komt in november) en dan is het klaar :D

Aanrader deze serie. Het is alleen wel iets om tegen aan te zien, dan ben je bij deel 3 en dan heb ik zoiets van 'ppff, nog 22 boekjes' (bij naruto, monster, bleach) heb ik dat totaal niet... klinkt wel veel;), maar de moeite waard

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

^ Ik ben hem ook aan het lezen, maar niet aan zo'n rotvaart als jij. :) Ik zit nu aan deel 12 geloof ik, en ik ben er al zeker twee jaar mee bezig. Het is één van die reeksen waarvan ik zo af en toe eens een boekje koop als ik daar goesting in heb. (Wel vervelend dat ze de reeks weggedaan hebben bij DePoort, nu zal ik ze moeten bestellen. :?)
Last edited by NeeNee on Fri Jun 04, 2010 18:29, edited 1 time in total.

User avatar
Edward
Posts: 367
Joined: Tue Oct 07, 2008 15:28

Re: Ovenvers 2010

Post by Edward »

NeeNee wrote:^ Ik ben hem ook aan het lezen, maar niet aan zo'n rotvaart als jij. :) Ik zit nu aan deel 12 geloof ik, en ik ben er al zeker twee jaar mee bezig. Het is één van die reeksen waarvan ik zo af en toe eens een boekje koop als ik daar goesting ik heb. (Wel vervelend dat ze de reeks weggedaan hebben bij DePoort, nu zal ik ze moeten bestellen. :?)
Nouja, ik heb ook die 25 boekjes 2e hands voor een leuke prijs aangeschaft;), dat scheelt natuurlijk ook:O. Ik vond dat ik er nog best tijd voor nodig was, toch zo'n anderhalve maand ermee bezig geweest :D tegen volume 13 begint de serie aardig op te bouwen. Vanaf volume 17 a 18 hou je niet meer op met lezen :D :D :D dat je het ff weet :D

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Oech, en ik heb deel 13-15 hier nog ergens liggen (ook ergens voor een leuk prijsje op de kop getikt en dan opzij gelegd voor later). Nummer 14 heb ik zelfs dubbel, in het Engels en het Frans. Moet ik nog eens van de hand doen.

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

ik heb juist deel 26 gekocht vandaag bij de poort en ik zal hem van nacht lezen tijdens mijn pauze in de hoop dat de oudjes allemaal goed slapen :wink:
Het is wel spijtig dat het bijna gedaan.

NeeNee : bij super dragon toys kun je ze kopen voor 5,75 euro per deel als ik me niet vergist
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

User avatar
aya
Posts: 98
Joined: Sun Nov 16, 2008 19:55
Location: gent
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by aya »

[quote="aya"]ik heb juist deel 26 gekocht vandaag bij de poort en ik zal hem van nacht lezen tijdens mijn pauze in de hoop dat de oudjes allemaal goed slapen :wink:
Het is wel spijtig dat het bijna gedaan.
Il n'est rien de plus précieux que le temps, puisque c'est le prix de l'éternité."

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Vampire Chronicles 4
Um.. is er nog iemand die zich vragen stelt bij de bedoelingen van Bridget? Zichzelf opofferen voor de andere vampiers, goed en wel, maar dan is zij dus de enige overblijvende met die kracht. Niemand die dat een potentieel verontrustende gedachte vindt?

Teveel detectives lezen kan uw vertrouwen schaden. ^^' Maar dat er nog dingen onverklaard zijn is nu wel duidelijk.

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by Wimpuls »

Vinland Saga 7

Een soort formatieronde aan het Deens hof, met een prins Knut met een weelderige bos haar op zijn tanden. Ook fijn om over de jeugd van Askeladd te lezen.

Dr. Slump 2

*prout* :lol:

User avatar
Wimpuls
Posts: 692
Joined: Thu Sep 23, 2004 19:48
Location: stoel, bureaustoel
Contact:

Re: Ovenvers 2010

Post by Wimpuls »

Syndrôme 1866 - 1 en 2

Een interessante en vooral snelle manier om Misdaad en Straf te herlezen. Stevige, morele kost.

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Liar game
Dit. Is. Erg. Ik heb gisterennacht tot 6u 's morgens zitten lezen, ondanks het feit dat ik de volgende dag moest werken. Ik kon gewoon niet stoppen. Het is maar goed dat er intussen niets meer te lezen valt, of ik zou het waarschijnlijk opnieuw doen.

Ontzettend meeslepende reeks. Dit zou een waardige opvolger voor Death Note kunnen zijn.

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

Is die al uit? Ik dacht dat die pas volgende week verscheen? Of heb je het op scans?
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Scans. Voor zover ik weet is hij zelfs nog niet gelicensieerd.

Maar dat zal vast wel gebeuren, want het is echt een hele goede psychologische thriller (zonder echt een thriller te zijn, ironisch genoeg. Maar het werkt).

User avatar
Koen
Administrat0r
Posts: 4037
Joined: Mon Aug 18, 2003 12:42
Location: A Place Called Home. (Awww)

Re: Ovenvers 2010

Post by Koen »

In het Frans verschijnt ie volgende week bij Tonkam. Samen met Wolf Guy (ook gekend in het wereldje)
motivatiedip. help!

NeeNee
Posts: 4229
Joined: Tue Sep 16, 2008 11:14
Location: Sitting on top of the list.

Re: Ovenvers 2010

Post by NeeNee »

Serieus? Moet ik eens bekijken dan. Alhoewel ik betwijfel of ik hem in het Frans ga lezen.

Wolf Guy klinkt een stuk serieuzer. Waar gaat dat over, voorbij de eerste ontmoeting dan?

Locked